  • 151. Data: 2023-01-31 15:45:32
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale ja nie mam do nikogo o to pretensje. Po prostu zauważam fakt i tyle.
    > Jak ktoś zasłabnie z choroby,

    Na przykład z delirium excited w kulsonim kiblu albo spadnie ze schodów
    akurat na kulonariacie?

    No co za tutułowy pszypadeq...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 152. Data: 2023-01-31 16:00:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To znajdź. Co  Ci zależy.

    A po co - raz mówisz, że tak raz że owak. Po co mam szukać? Przecież ty
    nie potrafisz się przyznać do błędu choćby skały srały. Do tej porty nie
    odszczekałeś że z AED trzeba czekać aż pikawa stanie definitywnie bo
    inaczej tylko zaszkodzi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 153. Data: 2023-01-31 16:21:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 15:32:59 +0100, Shrek wrote:

    > Rzecznik jest kłamcą na etacie.

    No ale czasem musi sie zdarzyc, ze kulsony naprawde niewinne,
    o co wtedy rzecznik - prawde mowi?
    Tylko jak rozpoznac, kiedy prawde mowi, a kiedy klamie? :-)

    Klamie zawsze, jak w sprawę sa zamieszani policjanci? :-)

    Przy czym on pewnie sam nie wie, kiedy klamie, bo wybiela zawsze,
    a przeciez sledztwa nie prowadzi, tylko powtarza co mu powiedziano,
    a kto mu sie przyzna - kazdy bedzie wybielal sie i podwladnych :-)

    No ale w sprawie dwoch nastolatek
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/dawidy-bankow
    e-radiowoz-rozbil-sie-na-drzewie-z-policjantami-jech
    aly-dwie-nastolatki-komenda-wyjasnia-ich-obecnosc-w-
    aucie-6588786

    "Działania komórek kontrolnych jednoznacznie wskazały, że nie mamy
    wątpliwości, że w aucie znajdowały się osoby postronne i nie mamy
    żadnych podstaw do tego, by te osoby w tym radiowozie się znalazły.
    Stąd decyzja o wszczęciu czynności dyscyplinarnych wobec policjantów"

    Dobitnie powiedziane ... skłamał ?

    J.

  • 154. Data: 2023-01-31 16:25:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:21, J.F pisze:

    > No ale czasem musi sie zdarzyc, ze kulsony naprawde niewinne,
    > o co wtedy rzecznik - prawde mowi?

    Jak kulsony niewinne to te złe pismaki nie dronżo i rzecznik niepotrzebny;)

    > Tylko jak rozpoznac, kiedy prawde mowi, a kiedy klamie? :-)

    Możesz bezpiecznie założyć, że jak broni kulsonów to kłamie:P Łot ego
    łone som, te rzeczniki ot tego som łone:P

    > Klamie zawsze, jak w sprawę sa zamieszani policjanci? :-)

    Nooo... tak.

> [...]
    > żadnych podstaw do tego, by te osoby w tym radiowozie się znalazły.
    > Stąd decyzja o wszczęciu czynności dyscyplinarnych wobec policjantów"

    No nie bronił kulsonów więc pewnie nie kłamał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 155. Data: 2023-01-31 16:55:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 16:25:04 +0100, Shrek wrote:

    > Jak kulsony niewinne to te złe pismaki nie dronżo i rzecznik niepotrzebny;)

    Ale czasem sam sie chwali osiągnieciami :-)

    No jest w tym konsekwenta logika :-)

    J.

  • 156. Data: 2023-01-31 17:15:07
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 31.01.2023 o 08:24, A. Filip pisze:

    > No i udało ci się sporawą część wizerunku Radusia wybronić.

    i tak sie zmienilo "Gdyby Kaczyński miał płacić 50_000 PLN (ponieść
    koszty) słowem bym się w jego obronie w tej sprawie nie odezwał" w "no
    Radek jest troszkę mniej chujem niz do tej pory".

    klasyczny filip z dupy

  • 157. Data: 2023-01-31 18:27:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 16:55, J.F pisze:

    > Ale czasem sam sie chwali osiągnieciami :-)

    Bez znaczenia - nikt nie słucha;)

    > No jest w tym konsekwenta logika :-)

    Akurat konsekwencji im odmówić nie można. Są konsekwentni i odporni na
    wiedzę i krytykę;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 158. Data: 2023-01-31 21:08:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 17:15, Ghost pisze:

> [...]
    > koszty) słowem bym się w jego obronie w tej sprawie nie odezwał" w "no
    > Radek jest troszkę mniej chujem niz do tej pory".

    No i wyszło że radek jest małym chujem;)

    https://twitter.com/sikorskiradek/status/16204782666
    36402688?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctw
    gr%5Etweet

    Przy okazji jarek jednak ma konto w banku;)
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 159. Data: 2023-01-31 23:59:15
    Temat: Re: Stachowiak a KK-246
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 12:22, A. Filip pisze:
    > Dlaczego w przypadku Stachowiaka wykluczasz KK-246?

    Ależ dlaczego Ci przyszło do głowy, że ja cokolwiek wykluczam? Tyle, że
    to nie są tortury, tylko znęcanie się w celu. W tym problem. Mógłby
    jeszcze pasować 247 kk, ale to też nie tortury.

    Tortury masz w art. 118a i 123 kk, ale tego nie da się moim zdaniem tu w
    żaden sposób udowodnić. Nie wiemy, co się tam w tej ubikacji faktycznie
    wydarzyło, więc o ile stwierdzenie, że było to złe wydaje się w miarę
    słuszne, to już tortur z tego nie zrobisz.

    Przy czym niespecjalnie rozumiem, o co się tu spieramy. Czemu akurat
    tortury, a nie znęcanie się? Ma to jakieś znaczenie praktyczne?

    No i i nie chce i się teraz analizować, czy oni ta działali w celu o
    który mowa w art. 246 kk. Zakładając, że gość był pozbawiony wolności,
    to zdecydowanie 247 kk lepiej pasuje. Tylko trzeba znać ustalenia
    śledztwa, żeby nie wyszło, ze oni jednak ŚPB stosowali, bo przekroczenie
    ŚPB, to 231 kk.

    --
    Robert Tomasik

  • 160. Data: 2023-02-01 00:00:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 15:40, Shrek pisze:

    > Po co?

    Bo się dowiesz, że się mylisz.

    > To są czy ich nie ma w ustawie?

    Są, ale nie mają nic ze Stachowiakiem wspólnego.

    --
    Robert Tomasik