  • 161. Data: 2023-02-01 00:03:03
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 12:04, J.F pisze:
    > O tak, chyba ze wolisz wersje "skazal 4 przestępców-Policjantow".
    > A moze nawet bedzie Policjantow-mordercow.

    A skazali ich za zabójstwo? Pytam, bo mi się nie chce szukać.
    --
    Robert Tomasik

  • 162. Data: 2023-02-01 00:03:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 15:42, Shrek pisze:
    > Ale zdaje sobie sprawę, że robisz z siebie pośmiewisko broniąc
    > komunistrycznych zbrodniarzy?

    Ja bronię logiki
    --
    Robert Tomasik

  • 163. Data: 2023-02-01 00:06:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 11:51, J.F pisze:
    > Ale jest wypowiedz matki, brata.

    Nie zrozumiałeś. Rodziny tam nie było, to nie wie, co się tam wydarzyło.
    Powoływanie się na nich jest bez sensu z punktu widzenia wyjaśnienia
    zdarzenia. Równie dobrze mogą się na mnie, czy Ciebie powołać - też
    żaden z nas tego nie widział.
    --
    Robert Tomasik

  • 164. Data: 2023-02-01 03:37:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-01-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przeszukanie i sprawdzamy, czy ma. Jak ma, to go ścigamy za posiadanie.
    > Jak nie ma, to ogłaszamy i rozchodzimy się. Co nas interesuje, kto
    > powiedział, że ma?
    >
    > Problemem jest napisanie artykułu o tym, że ów polityk ma to zwierzę,
    > zanim ktokolwiek zweryfikuje tę informację. Może to zrobić prokurator.
    > Może nawet sam dziennikarz, który pójdzie i sfotografuje to zwierzę pod
    > jakimś pozorem. Mogą kogoś wysłać. Nawet zrobić z nim wywiad, jako
    > miłośnikiem przyrody. Ale niech to ma jakieś realny wymiar, a nie samo

    Cechą publikacji z udziałem dziennikarzy jest na ogół podanie tej
    informacji w miarę szybko. To co sugerujesz to pewnie miesiące-lata
    gdzie de facto informacja jest weryfikowana przez prokuraturę-policję.Te
    instytucje nie są obecnie instutucjami społecznego zaufania, więc to
    żadna weryfikacja. Prawdę mówiąc wolę już obecny system, tym bardziej,
    że jakiś kolosalnych wtop dziennikarze nie zaliczyli, za to wydaje się,
    że wymienieni weryfikatorzy, i owszem.

    --
    Marcin

  • 165. Data: 2023-02-01 06:08:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo się dowiesz, że się mylisz.

    Ty się mylisz. Pisałeś że w prawie nie istnieje coś takiego jak tortury.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 166. Data: 2023-02-01 06:20:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja bronię logiki

    Chyba kulsoniej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 167. Data: 2023-02-01 06:21:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Prawdę mówiąc wolę już obecny system, tym bardziej,
    > że jakiś kolosalnych wtop dziennikarze nie zaliczyli, za to wydaje się,
    > że wymienieni weryfikatorzy, i owszem.

    To zależy od punktu siedzenia - kulsony wolą jak prokurator ich kryje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-02-01 06:22:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > Powoływanie się na nich jest bez sensu z punktu widzenia wyjaśnienia
    > zdarzenia. Równie dobrze mogą się na mnie, czy Ciebie powołać - też

    Najlepiej żeby na nic się nie powoływali i nic nie pisali...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2023-02-01 07:52:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 21:08, Shrek pisze:

    > No i wyszło że radek jest małym chujem;)
    >
    > https://twitter.com/sikorskiradek/status/16204782666
    36402688?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctw
    gr%5Etweet

    > Przy okazji jarek jednak ma konto w banku;)

    Widziałem to i nie mogę się nadziwić, że nie zamaskowali numeru konta -
    aż mnie korci żeby wysłać grosik ;) Boję się tylko, że nie tylko mnie i
    sie dziad za bardzo wzbogaci

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak

  • 170. Data: 2023-02-01 08:58:11
    Od: ALEX MR <b...@b...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 08:00, Mirek Ptak pisze:

    > No ale przecież właśnie taką ofertę jaruś dostał - Sikorski publicznie
    > ogłosił, że jak kaczor wpłaci 50 tyś na armię ukraińską to mu odpuści winy.

    Jaruś wpłacił 50k zł i zostało mu odpuszczone.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka zatopiła nie tylko flotę rosyjską,