  • 91. Data: 2023-01-30 19:13:40
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:04, Shrek pisze:
    > To że prokuratura i kulsoneria została spowadzona do roli politycznej
    > dziwki to już nie moja wina. Ich wiarygodność jest normalnie niska, a
    > jak już działają w swojej sprawie to wręcz ujemna.
    I dlatego można kłamać? Czyli chcesz się stać do nich podobny, choć ich
    negatywnie oceniasz? Dość oryginalny pogląd.
    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2023-01-30 19:31:06
    Temat: Re: Dziennikarz nie ma żadnych dowodów i sobie tak tylko pisze np. o policjantach [Was: No co za pszypadeq]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 19:10:10 +0100, A. Filip wrote:

    > A jak myślisz dlaczego producent (AFAIR z USA) umieszcza w produkcie dla
    > usańskich policjantów kamerę? Oczywiście tylko dlatego by potwierdzić
    > wersję policjantów (wersja dla łatwowiernych). W wersji dla cyników
    > kamera jest *także* po to żeby jak gówno trafi wentylator i pozwą
    > producenta tasera to ten nie był zdany *tylko* na "selektywną" pamięć
    > policjantów.

    A dlaczego inny producent nie zrobi urządzenia tanszego, bez kamery?

    Moze jednak policjantom zazwyczaj sie przydaje nagranie, pokazujące
    słuszność działania.

    Albo im szefom ... bo moze policja (w USA tylko lokalna) duze
    odszkodowanie zaplacic, jak sie przysięglych przekona, ze brak kamery
    to celowe działanie :-)

    J.

  • 93. Data: 2023-01-30 19:37:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 19:06:31 +0100, Shrek wrote:

    > Może i dobry - tego nie oceniam.

    > A co myślisz;P

    Nie moge powiedziec. Za duze ryzyko :-)

    A przeciez konstytucja gwarantuje swobode gloszenia poglądow :-(

    Hm, do TSUE potem zaskarzyc ? :-)

    J.

  • 94. Data: 2023-01-30 19:48:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 18:45:48 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie ta płaszczyzna. Źródła, to w ogóle bym nie weryfikował. Źródło, to
    > tylko źródło. Przykładowo: Jest informacja, że polityk posiada
    > nielegalnie zwierze objęte konwencją CITES. No to wchodzimy na
    > przeszukanie i sprawdzamy, czy ma. Jak ma, to go ścigamy za posiadanie.
    > Jak nie ma, to ogłaszamy i rozchodzimy się. Co nas interesuje, kto
    > powiedział, że ma?

    Zaraz zaraz.
    a) gdzie oglaszamy/cie i po co?

    b) no to wchodzimy jutro o 6 rano do ciebie i szukamy narkotykow
    i pornografii dzieciecej. Tzn koledzy wejdą, z psem, bo przeciez
    nie "my". Spodoba ci się? I tak co tydzien.
    A wchodza dlatego, ze ja doniosłem, ze narkotykami handlujesz.

    Ale ja bede ostrozny - i powiem, ze tak tylko podejrzewam,
    albo, ze tak uslyszalem od nieznanych osób :-)

    > Problemem jest napisanie artykułu o tym, że ów polityk ma to zwierzę,
    > zanim ktokolwiek zweryfikuje tę informację. Może to zrobić prokurator.

    Prokurator nie może, bo tajemnica sledztwa :-)

    > Może nawet sam dziennikarz, który pójdzie i sfotografuje to zwierzę pod
    > jakimś pozorem. Mogą kogoś wysłać. Nawet zrobić z nim wywiad, jako
    > miłośnikiem przyrody. Ale niech to ma jakieś realny wymiar, a nie samo
    > rzucenie gównem w wentylator.

    Jest prawo prasowe, i jest odpowiedzialnosc dziennikarza.
    Za wyssane z palca wiadomosci moze byc ukarany, za odpowiednio
    uzasadnione (nie mylic z prawdziwymi) mozna uniewinnic.

    J.

  • 95. Data: 2023-01-30 20:01:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:11, Shrek pisze:
    > Wiadomo - to byli sanitariusze! Oficjalne info. Tęsknisz za porządkiem,
    > kiedy pismaki podawały tylko oficjalne i sprawdzone informacje?

    Nie wiem, czy o tej samej osobie myślimy, ale jeśli o tej,m co to spadła
    ze schodów na klatce obok rynku w Krakowie, to tam generalnie nie
    wiadomo, co się stało.

    > Przecież było wyjaśnione, to jak nie było punktu zaczepienia?

    I Twoim zdaniem co się tam zdarzyło?

    --
    Robert Tomasik

  • 96. Data: 2023-01-30 20:06:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:48, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Ale ja bede ostrozny - i powiem, ze tak tylko podejrzewam,
    > albo, ze tak uslyszalem od nieznanych osób :-)

    To Prokurator nie da nakazu i po sprawie.

    > Prokurator nie może, bo tajemnica sledztwa :-)

    Czego nie może?

    > Jest prawo prasowe, i jest odpowiedzialnosc dziennikarza.
    > Za wyssane z palca wiadomosci moze byc ukarany, za odpowiednio
    > uzasadnione (nie mylic z prawdziwymi) mozna uniewinnic.

    Problem w tym, że nie słyszałem, by kogoś ta to ukarano. To działa
    jeszcze gorzej, jak oprotestowywane przez niektórych tu ściganie
    Policjantów.

    --
    Robert Tomasik

  • 97. Data: 2023-01-30 20:15:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Jan 2023 20:06:24 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To Prokurator nie da nakazu i po sprawie.

    Nie da, jak powiem, czy nie da, jak powiem, ze podejrzewam?

    > Czego nie może?

    Ujawnic danych ze śledztwa.

    No chyba, ze moze zamknac sledzwo i powiedziec "ten polityk jest
    czysty" :-)

    > Problem w tym, że nie słyszałem, by kogoś ta to ukarano. To działa
    > jeszcze gorzej, jak oprotestowywane przez niektórych tu ściganie
    > Policjantów.

    Moze dziennikarze sie staraja, i jak piszą, ze Policjanci pobili,
    to pobili?
    Albo Policjanci wolą sprawy nie tykac, bo jak sie szum zrobi,
    to jeszcze ktos dojdzie prawdy :-P

    P.S. Pamietasz przypadek pobicia posła przez Policjantow pod jakims
    klubem czy restauracją?

    J.

  • 98. Data: 2023-01-30 20:20:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I teraz mam wracać do tego i szukać, co i jak i dlaczego?

    Może wystarczy być bardziej konsekwentnym?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 99. Data: 2023-01-30 20:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2023 o 19:37, J.F pisze:

    > Nie moge powiedziec. Za duze ryzyko :-)

    i cyk zniesławienie - że niby za duża:P

    > A przeciez konstytucja gwarantuje swobode gloszenia poglądow :-(
    >
    > Hm, do TSUE potem zaskarzyc ? :-)

    To po zakończeniu drogi krajowej - czyli jak już bedziesz goły:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 100. Data: 2023-01-30 20:25:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A masz coś przeciwko temu, że jak sprzyjający PO biznesmen przejebał spółkę to się
    pod niego kodeks zmieniło?
    A masz coś przeciwko temu, że jak ktoś mógł wygrać wybory, to się go ujebało
    sprawdzaniem podpisów i numerów butów na jego i tylko
    na jego na listach?
    W sumie nie wiem czy jakiś naczelnik (poza moją lokalną pie....oną pocztą niestety
    polską) cos przejebał, ale nie widzę powodu
    zaśmiecania mi 3/4 ekranu przez dwa tygodnie jakimiś gównianymi sprostowaniami że
    Pułtusk to krzywy ryj a nie jak podawano wcześniej
    ch.j, niech sobie to załatwią wysyłając SMS-y lub maile do tych, którzy czytali.

    -----
    > masz coś przeciwko prętowi w dupę za to, że jak naczelnik przejebał to się prawo
    pod niego zmienia.