  • 1. Data: 2023-01-29 13:41:06
    Temat: Uprawomocnienie się sprawy w wydz. gospod. KRS
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    ZMIANA DANYCH W REJESTRZE
    SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
    KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

    Sposób wszczęcia
    KRS-Z Wniosek o zmianę danych podmiotu
    Stan sprawy
    Oczekuje na uprawomocnienie

    Rodzaj sprawy
    Zmiana

    Sposób zakończenia
    Uwzględnienie

    Data wszczęcia 22.09.2022
    Data zakreślenia 18.01.2023

    Zapewne uprawomocnienie nastąpi automatycznie, ale kiedy ? i z czego to
    wynika?

  • 2. Data: 2023-01-29 14:32:04
    Temat: Re: Uprawomocnienie się sprawy w wydz. gospod. KRS
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.01.2023 o 13:41, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Zapewne uprawomocnienie nastąpi automatycznie, ale kiedy ? i z czego to
    > wynika?

    Sąd wysyła uprawnionym za potwierdzeniem doręczenia informacje, i od
    chwili doręczenia biegnie termin na wniesienie odwołania. Postanowienie
    uprawomocni się z chwilą bezskutkowego upływu terminu zaskarżenia.

    W praktyce pewnie z miesiąc, z tym że to też - niestety - nie jest na
    bieżąco wprowadzane i w Krakowie poślizg jest ponad 6 miesięcy.
    Przykładowo wiemy, że doszło do zmiany stosunku własnościowego w maju
    zeszłego roku, a jeszcze tego w KRS nie a, choć jest wzmianka, że ne
    zgadza się :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-01-29 15:55:03
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > Przykładowo wiemy, że doszło do zmiany stosunku własnościowego w maju
    > zeszłego roku, a jeszcze tego w KRS nie a, choć jest wzmianka, że ne

    Na pewno piszesz o Krajowym Rejestrze Sądowym, czyli
    SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY
    KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO ????

    bo teraz chyba jest to szybciej. Akurat postanowienia do dokonaniu
    wpisu, zwrócenia wniosku do uzupełnienia owszem referendarz sądowy
    pisze, podpisuje wgrywa w system z jakąś datą i system sam odnotowuje
    date i liczy czas.
    Ale ja chce tu jakiegoś praktyka zapytać, który składa wnioski i
    prowadzi sprawy klientów w Sądzie Gospodarczym wydział rejestrowy KRS.

  • 4. Data: 2023-01-29 15:57:21
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > Przykładowo wiemy, że doszło do zmiany stosunku własnościowego w maju
    > zeszłego roku, a jeszcze tego w KRS nie a, choć jest wzmianka, że ne

    Jeszcze takie coś znalazłem:
    https://krn.org.pl/rejestry-notarialne/crewan

    "[...]Po sporządzeniu aktu notarialnego, który ze względu na swą treść
    podlega zgłoszeniu do rejestru przedsiębiorców KRS, notariusz
    niezwłocznie umieszcza elektroniczny wypis tego aktu w Repozytorium.[...]"