  • 1. Data: 2023-01-28 14:05:28
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/ustawa-dla-kaczynskiego-nie
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    Prawo działające wstecz ("pod Kaczyńskiego") to jedno.

    Wysokie [...] Sądy które orzekają karę bez oszacowania jej bardzo
    wysokiego finansowego wymiaru "bo tak mogą" to inne kurewskie kurewstwo
    vel znieczulica IMHO. Pismaki odnoszące korzyść finansową z płatnym
    przeprosin jeśli tak jak GW w przypadku Welman v. Piekara z własnej
    inicjatywy rozpropagowały "zniesławienie" opublikowane gdzie indziej
    (tam były to media społecznościowe) to jeszcze co inne kurewstwo IMHO,

    Gdyby Kaczyński miał płacić 50_000 PLN (ponieść koszty) słowem bym się w
    jego obronie w tej sprawie nie odezwał. W przypadku moich sympatii
    Raduś padł ciężką ofiarą finansowej wielkości własnego sądowego sukcesu.

    A w przypadku tej ustawy jestem za w sprawie pozwów złożonych po jej
    wejściu w życie. W kwestii "spraw już w toku" jestem za obarczeniem
    sądu obowiązkiem oszacowania przed wydaniem wyroku kosztów przeprosin
    jeśli przekraczają pół roku płacy minimalnej [Sąd nie oszacuje a koszty
    będą wyższe to skazany płaci sądowi te pół roku płacy minimalnej i ma
    sprawę z głowy]. W sensie prawnym Wysoki Sąd będzie mógł orzec karę
    dokładnie taką samą tyle że bez "(bezczelnego) rżnięcia głupa" że był
    nieświadom jej (wysokiego+) wymiaru finansowego.

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 2. Data: 2023-01-28 14:09:51
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 28.01.2023 o 14:05, A. Filip pisze:
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > Prawo działające wstecz ("pod Kaczyńskiego")

    uhm

  • 3. Data: 2023-01-28 14:24:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ghost <G...@h...net> pisze:
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > uhm

    Ty sobie stanowczo życzysz prawo Obajtka do uzyskania wyroków podobnej
    wysokości za zniesławieni go "jako prezesa Orlenu" wywalczonych na koszt
    Orlenu? Prawdziwie wredny Kaczyński mógłby zapłacić te 700_000 i użyć
    tej broni szeroko w drugą polityczną stronę z tekstem "no przecież ja
    takie wyroki wykonałem a te [osobniki] nie chcą".

    Jak widzisz/planujesz tylko jeden ruch naprzód bez uwzględniania
    dalszych konsekwencji to ja udaje współczucie.

    IMHO Raduś Sikorski odniósł wielkie historyczne zwycięstwo ma miarę
    króla Epiru Pyrrusa.

  • 4. Data: 2023-01-28 14:27:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > Prawo działające wstecz ("pod Kaczyńskiego") to jedno.

    Ale to właśnie piętnuję.

    Reszta jest bez znaczenia - nawet jeśli ta zmiana jest dobra, to nie
    zmienia to tego, że zmieniają prawo pod naczelnika. Za to należy się
    zgodnie z sygnaturką.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2023-01-28 15:23:32
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 28.01.2023 o 14:24, A. Filip pisze:
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > Ty

    kurwo

  • 6. Data: 2023-01-28 16:08:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ghost <G...@h...net> pisze:
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > kurwo

    Wyzywanie mnie od kurew rozwiązuje tą kwestie (około) prawną?
    To są proste metody super prostego człowieka?

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2023-01-28 16:21:56
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 28.01.2023 o 16:08, A. Filip pisze:
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > rozwiązuje tą kwestie

    ok

  • 8. Data: 2023-01-28 20:01:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2023 o 14:05, A. Filip pisze:

    > Wysokie [...] Sądy które orzekają karę bez oszacowania jej bardzo
    > wysokiego finansowego wymiaru "bo tak mogą" to inne kurewskie kurewstwo
    > vel znieczulica IMHO.

    I bardzo kurwa dobrze, że na niego trafiło. Koleś uważa się od ośmiu lat
    za króla polski, więc każde złe prawo jest właśnie jego zasługą, miał
    dwie kadencje żeby to zmienić, ale uważa że najlepsze prawo to takie
    żeby każdego obywatela dało się zrujnować pod dowolnym pozorem, ale jego
    samego prawo nie dotyczy.

    Do tego życzę mu, żeby mu się pasożyty zalęgły w tej "willi", żeby
    przekroczył granice obrony koniecznej jab będzie próbował ich
    deratyzować, a najlepiej żeby kulsony mu "przekroczyły uprawnienia". I
    żeby w momencie jak machina zacznie go jebać już nie miał władzy więc na
    starość skończył jako dziad zniszczony przez własne państwo, któremu
    mechanizmy niszczenia obywateli sam stworzył. Dziad zasłużył na wszystko
    najgorsze, co wiąże się z prawodawstwem, sądownictwem i aparatem przymusu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-01-29 09:25:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja wręcz uważam, że skoro jakieś media zebrały żniwo publikując "zniesławiające"
    treści, to teraz powinny opublikować ewentualne
    przeprosiny na swój koszt.
    Obarczanie "zniesławiającego" kosztami przeprosin jak kosztami za płatne ogłoszenie
    mogłoby mieć miejsce, gdyby "zniesławiający'
    umieścił swoje "zniesławiające" treści odpłatnie. Np. odpłatny wywiad.

    -----

  • 10. Data: 2023-01-29 09:28:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A teraz w Stanówku zmienią prawo pod zamordowanego przez mundurowych czarnych
    cywilnego czarnego.
    Qrwami są (Biden zapowiedział), czy Ciebie nie rozumiemy?

    -----