  • 141. Data: 2023-01-31 11:54:22
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 11:10:38 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale ja nie mam do nikogo o to pretensje. Po prostu zauważam fakt i tyle.
    > Jak ktoś zasłabnie z choroby, to trudno do niego mieć pretensje, że
    > leżąc tarasuje schody. Tylko miejmy tego świadomość i nie traktujmy
    > każdego leżącego jako dowód złego zaprojektowania schodów.
    >
    > Zmarł człowiek i należy wyjaśnić, czy ktoś za to nie ponosi winy.

    A tu sie nie da wyjasnic, bo trzeba najpierw fikcyjny "zarzut"
    wymyslic.

    > Ludzie
    > w różnych miejscach umierają. Jak znajdziemy zwłoki w lesie, to
    > posadzimy w areszcie leśniczego? A jak w szpitalu, to lekarza i
    > pielęgniarki?

    A nie? Brak opieki itp.

    Ludzie umieraja. Szczegolnie starzy, schorowani.
    Bo młodzi, tak bez przyczyny, to raczej rzadko.

    I taki wam nagle schodzi w komisariacie ...

    J.

  • 142. Data: 2023-01-31 12:04:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 11:43:34 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Ale nie ma w kodeksie karnym przestępstwa "śmierć". Śmierć nie jest
    > zabroniona.

    No to nie narzekajcie na przepisy, albo proscie o zmiane.

    > A nie zauważył, że się przedawniło? Niezawisłość nie do końca jest
    > synonimem nieogarnięcia.

    > I czego ode mnie oczekujesz w tej kwestii? Poza konstatacją, że bardzo
    > kogoś chciano skazać, a jak już nawet nie za pobicie, to w związku z
    > pobiciem.

    Ale pisales
    "Czyli, jeśli nie ma dowodu na morderstwo, to absolutnie wykluczamy,
    by to nie było morderstwo, tylko prowadzimy postępowanie w kierunku
    zacierania śladów. Bardzo nowatorska koncepcja."

    Jak widac nie taka nowatorska.

    > Czyli sąd drugiej instancji uznał, ze te przesłanki nie zachodzą.

    Tak by wypadalo to rozumiec.

    > A sądził jakiś w ogóle?

    O tak, chyba ze wolisz wersje "skazal 4 przestępców-Policjantow".
    A moze nawet bedzie Policjantow-mordercow.

    > Ależ oczywiście, że dostrzegam. Mądrzy ludzie wiedzą, że nie wiadomo,
    > jak było, zaś mądrzy inaczej na tej podstawie wyciągają wnioski.

    No i Kosciuk ma przechlapane, sąd mu niedzwiedzią przysluge
    wyswiadczyl i sasiedzi moga na niego pluc :-)

    J.

  • 143. Data: 2023-01-31 12:17:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 Jan 2023 21:07:01 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > absolutnie jest mi obojętne, co piszesz o
    > kulsonach? Nie są ludźmi i nie mają dóbr osobistych, które podlegają
    > ochronie.

    Zapierasz się kolegów jak Piotr swego Pana, atoli on tylko trzy razy.
    Młodszemu aspirantowi Mateuszowi Kulsonowi na pewno jest przykro.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 144. Data: 2023-01-31 12:22:21
    Temat: Re: Stachowiak a KK-246
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > To znajdź. Co Ci zależy. Dowiesz się czegoś nowego, albo ja się
    > dowiem. Albo będziesz w końcu wiedział, jak to jest naprawdę. Jaki
    > jest sens, byś Ty pisał głupoty, a ja starał się je dementować
    > szukając źródeł, po czy Ty odczekiwał chwilę i znowu pisał głupoty, a
    > ja znowu usiał podawać źródła. Znajdź te tortury w ustawie i
    > podyskutujemy.

    Dlaczego w przypadku Stachowiaka wykluczasz KK-246? Czy może to byli
    sadyści w policyjnych mundurach znęcający się np, dla własnej
    przyjemności lub tylko "rutynowo tresowali klientów"?

    [KK-246] https://arslege.pl/wymuszanie-przez-funkcjonariusza-
    publicznego-zeznan-wyjasnien-informacji-lub-oswiadcz
    enia/k1/a281/
    > Dz.U.2022.0.1138 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny
    >
    > Funkcjonariusz publiczny lub ten, który działając na jego polecenie w
    > celu uzyskania określonych zeznań, wyjaśnień, informacji lub
    > oświadczenia stosuje przemoc, groźbę bezprawną
    > *lub w inny sposób znęca się fizycznie lub psychicznie nad inną osobą*
    > , podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    [FP] https://pl.wikipedia.org/wiki/Funkcjonariusz_publicz
    ny

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.

  • 145. Data: 2023-01-31 12:34:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Jan 2023 12:22:21 +0100, A. Filip wrote:

> [...]
    >
    > [KK-246] https://arslege.pl/wymuszanie-przez-funkcjonariusza-
    publicznego-zeznan-wyjasnien-informacji-lub-oswiadcz

    Nie wyklucza, i z tego ich skazali,
    tylko tu jest "znęca sie", a "tortury" to w innym paragrafie i nie
    mają zastosowania.

    My mozemy mylic w mowie potocznej, prokurator i policjant nie moze.

    J.

  • 146. Data: 2023-01-31 15:31:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 09:48, J.F pisze:

    > Ale latwo uwierze, ze kamera o deklarowanych 12h pracy na bateriach
    > po 11 juz nie dziala.

    Sprawa jest prosta - albo bóg elektryków kulsoństwa nie lubi i im
    baterie rozładowuje albo nie istnieje żadna nadnaturalna przyczyna że
    kulsonom się nie nagrywa.

    1 - jeśli to bóg elektronów, to trudno - nie będziemy podskakiwać
    zeusowi - widocznie ma powód żeby kulsonów nie lubić i należy boską wolę
    zaakceptować (żeby nie dostać gromem z jasnego nieba) i skoro zeus nie
    chce żeby się nagrały dowody na niewinność kulsona to trudno - winny.

    2 - jeśli kulsony kłamią, to też winny

    3 - na mocy 1 i 2 jeśli kulsonowi sie nie nagra to jest z definicji winny:P

    > No chyba, ze z tymi 12h sluzby to sklamali.
    >
    > No ale coz oni takiego zlego mogli powiedziec poszkodowanej?

    Pewnie zastanawiali się czy nie prowokowała ewentualnie stwierdzili że
    jak pasztet to powinien się cieszyć, że ktoś ją zmolestował?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-01-31 15:32:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 11:51, J.F pisze:

    > Ale ale ... a rzecznik jak mowi to zawsze klamie, czy tylko czasami?
    > :-)

    Rzecznik jest kłamcą na etacie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2023-01-31 15:39:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2023 o 10:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.rp.pl/kraj/art14208311-politycy-napisli-prawo-dl
    a-krauzego
    > www.rp.pl/kraj/art6461731-ryszard-krauze-skorzystal-
    na-zmianie-prawa
    > www.old.uwazamrze.pl/artykul/803014/artykul-585-znik
    > https://forsal.pl/artykuly/1092971,ryszard-krauze-zn
    ow-ma-klopoty-tym-razem-chodzi-o-reprywatyzacje-sylw
    etka-biznesmena.html

    Długie - jeśli zmieniono pod krauzego to oczywiście piętnuję. Inna
    sprawa, że krauze nie miał nieograniczonego wpływu na prawo przez dwie
    kadencje więc jednak trochę inny kaliber. No ale jeśli było tak jak
    sugerujesz to piętnuje, tylko trochę mniej niż pokurcza.

> [...]
    > głosowanie nad moim sprawozdaniem. Wtedy wicemarszałek Małachowski,
    > który prowadził obrady, powiedział: ,,Nie będzie żadnego głosowania, bo w
    > okresie kampanii wyborczej władzę nad wyborami sprawuje Państwowa
    > Komisja Wyborcza, a partie, jeżeli chcą, mogą składać zażalenia do Sądu
    > Najwyższego". To była historyczna decyzja, bo w tym okresie obowiązywała
    > jeszcze stara konstytucja i o ważności wyborów decydował Sejm. A
    > Małachowski powiedział: ,,Nie, o ważności wyborów decyduje Sąd Najwyższy".
    >
    > Czyli jednoosobowo zmienił obowiązujące prawo?

    Stare dzieje - raczej nie miałem wtedy jak protestować - natomiast był
    to wtedy nieco dziki kraj...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 149. Data: 2023-01-31 15:40:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To znajdź. Co  Ci zależy.

    Po co?

> [...]
    > czy Ty odczekiwał chwilę i znowu pisał głupoty, a ja znowu usiał podawać
    > źródła. Znajdź te tortury w ustawie i podyskutujemy.

    To są czy ich nie ma w ustawie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2023-01-31 15:42:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli, jeśli nie ma dowodu na morderstwo, to absolutnie wykluczamy, by
    > to nie było morderstwo, tylko prowadzimy postępowanie w kierunku
    > zacierania śladów. Bardzo nowatorska koncepcja.

    Ale zdaje sobie sprawę, że robisz z siebie pośmiewisko broniąc
    komunistrycznych zbrodniarzy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!