  • 31. Data: 2006-11-08 18:17:57
    Temat: Re: [OT] Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Andrzej Orłowski-Skoczyk"
    > być nie powinno. Jest natomiast jeden niepotrzebny w innym miejscu... :P

    Mógłby nawet zostać, tylko wstawiłbym po nim "np."
    EWa

  • 32. Data: 2006-11-08 18:20:56
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > takiego http://transre.w.interia.pl

    to zapewne odpowiedz, utrzymana w satyrycznym stylu, na
    strone zawierajaca pomowienia i oskarzenia :)

    to jest piekne:
    http://transre.w.interia.pl/szablon_obrazki/marszowk
    i.jpg

    :>>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 33. Data: 2006-11-08 18:39:05
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    fotomania napisał(a):

    > Nie rob mi tego, oplulem caly monitor :)))) Mamooooo nie rob mi tego
    > heheheh. Teraz tak dowaliles ze hihram sie juz 5 minut :)) Pozdro Jacek

    Ja z kolei dostalem glupawki po przeczytaniu twego posta. Faktycznie
    mozna sie uchachac wyobrazajac sobie to zastosowanie drugiego kpl.
    krawatow. I to jeszcze takich krotkich, nad pepek, najlepiej na gumce,
    zeby mozna bylo "strzelic z krawata".
    Normalnie gwozdz programu. :)

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 34. Data: 2006-11-08 18:41:19
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > to jest piekne:
    > http://transre.w.interia.pl/szablon_obrazki/marszowk
    i.jpg

    Szkoda ze to takie nieudolne uzycie filtra Liquify z PS :))) Ten filtr moze
    robic takie rzeczy ze szkoda mowic :)))

    Jaca

  • 35. Data: 2006-11-08 18:44:39
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

  • 36. Data: 2006-11-08 18:49:41
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P
    >
    > http://www.retrans.republika.pl/retrans/sklad.htm

    Jakby na to nie spojrzec jest muzykiem to jakas wrazliwosc miec musi .

    Jaca

  • 37. Data: 2006-11-09 06:25:11
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 19:41:19 +0100, fotomania napisał/napisała:
    > Szkoda ze to takie nieudolne uzycie filtra Liquify z PS :))) Ten filtr moze
    > robic takie rzeczy ze szkoda mowic :)))

    No moze, np. takie:
    http://fotki.pomorski.net/displayimage.php?album=4&p
    os=23

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 38. Data: 2006-11-09 07:19:04
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mancy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedniego maila do Zespołu Allegro z prośba o wyciągnięci
    konsekwencji)
    > oraz spreparował obraźliwą stronę w odniesieniu do mojej działalności tj.
    > zespołu muzycznego, na której wykorzystał BEZPRAWNIE moje zdjęcia
    > (upiększając je na dodatek). Strona ma adres:
    > http://transre.w.interia.pl/
    > (do interii wystosowałem również maila z prosbą o likwidacje tej strony i
    > blokadę konta).
    >
    > Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    > dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    Bardzo dziekuję wszystkim za ciepłe przyjęcie na tej grupie...........
    Baaaaaaardzo śmieszne.............Jak zawsze można liczyć na ludzi z grup
    dyskusyjnych............

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2006-11-09 07:25:32
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    > Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P

> [...]

    REZIST...a jakie Ty masz prawo podawania dalszych namiarów na nasz zespół?
    Ktoś cię prosił???

  • 40. Data: 2006-11-09 07:26:44
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    rezist.com <r...@s...us> napisał(a):

    > Zapomniales o tym linku
    >
    > http://allegro.pl/show_user.php?search=Mancy

    uwielbiam takich kolesi. NB Allegro powinno pajacy usuwać po 1 komentarzu o
    wylicytowaniu i braku wpłaty - raz, a dwa: uniemożliwić wystawienie negatywa
    przez mściwego idiotę.

    h.