  • 1. Data: 2006-11-08 12:08:34
    Temat: Wybory i dyspozycyjność naszych dzielnych stróżów
    Od: M&M <m&m@wp.pl>

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,50316,statp,TmFqbm93c3pl
    ,wid,8589422,wiadomosc.html
    http://gejowo.pl/index.php?&pid=2&a_id=781
    http://gejowo.pl/index.php?pid=3&n_id=7863 *

    Noto czekamy na kolejne wybory. Co będzie w tym tygodniu? Zamach lesb**?
    A jeśli przydarzą się przedterminowe wybory parlamentarne to w sam raz
    będzie można zatrzymać jakąś wściekłą łechtaczkę co to się na
    przystojnych chłopaków z PiSu zamachnęła.***

    Ech, że aż tonie w tym bagnie policyjnej dyspozycyjności kwestia ochrony
    prywatności ("pismo z Komendy Stołecznej Policji, z prośbą o podanie ...
    adresów IP oraz danych osobowych osób które komentowały newsy") i
    bezpodstawne zatrzymanie za które zapłacą podatnicy. Jak zwykle ktoś na
    zamówienie dał d*py albo nią pomyślał.

    *) Tylko bez komentarza o miejscu zamieszczenia informacji!
    **) Zastrzegam, że ja to wymyśliłem. ;)
    ***) Nie byłem generalnie przeciwnikiem PiSu - o ile sprawa samych bomb
    jest dyskusyjna o tyle nagłe chaotyczne działania i zatrzymanie wygląda
    na zwykłe polityczne zamówienie.

    pzdr