  • 91. Data: 2006-11-10 09:26:57
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ej1fud$ree$1@inews.gazeta.pl...

    > nikt nie pomoże komuś

    Nikt nie kaze pomagac. Ale wyśmiewanie czyjegos wygladu, czy zajęcia jest
    trochę szczeniackie. Tak po prostu

    Angie

  • 92. Data: 2006-11-10 09:27:38
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > z brązu - bo masz zaparcie, a nie
    > robienie kupki przez ponad dobę jest bardzo szkodliwe dla organizmu.

    NTG. pl.sci.medycyna

    Angie

  • 93. Data: 2006-11-10 09:32:52
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    > Angie <j...@w...interia.pl> napisał(a):

    > Widzę, że nawet z zegarka nie umiesz korzystać.

    Tzn ze dzis nie piatek, czy ze nie rano? [NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Nov
    2006 07:15:02 ]

    > przestał robić z siebie debila - naprawdę dobrze
    > mu życzę.

    I vice versa:-)

    > widzę, ze lubisz się "po
    > chrześcijańsku" cieszyć z czyjegoś nieszczęścia

    Alez ja sie wcale nie cieszę, ze co poniektorzy mają w zyciu pod górkę.
    Wręcz przeciwnie, żal mi ich.

    Angie

  • 94. Data: 2006-11-10 10:37:32
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > NTG. pl.sci.medycyna
    >
    > Angie

    NTG! alt.pl.psychologia.akceptacja

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 95. Data: 2006-11-10 11:43:14
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    > Nikt nie kaze pomagac. Ale wyśmiewanie czyjegos wygladu, czy zajęcia jest
    > trochę szczeniackie. Tak po prostu

    Angie, jak odpowiadasz mi, to racz ustosunkować się do moich wypowiedzi. Ja
    się z wygladu ani z zajęcia nie wyśmiewałam, ale zaprzeczac nie będę, że
    debil, który trwa w debilizmie, podszywa się nieudolnie i robi różne
    śmieszce rzeczy nie wzbudza we mnie pozytywnych emocji.
    Nie uważam, by takim ludziom akurat trzeba było pomagać. Za to podziwiam
    Twoją determinację w trwaniu przy tym głupawym chłopinie tylko dlatego, że
    się ostał sam...bylebyś z litości za takiego chłopa nie wyszła, bo bedziesz
    miała ciężko.

    Pozdrawiam,
    Hania

  • 96. Data: 2006-11-10 12:59:07
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    > Angie, jak odpowiadasz mi, to racz ustosunkować się do moich wypowiedzi.
    > Ja
    > się z wygladu ani z zajęcia nie wyśmiewałam,

    A ja nie napisalam mojego pierwszego postu personalnie do Ciebie, ale raczej
    podsumowalam ogól wypowiedzi. Ty zaś poczułas sie wywołana w ten sposob do
    tablicy więc rozmawiamy:)

    > debil, który trwa w debilizmie, podszywa się nieudolnie

    E tam. Chłopina poczuł sie zaszczuty i potrzebował wsparcia. Teraz
    zastanowmy sie czy piętnujemy ze wysyłal posty popierajace siebie z roznych
    kont, czy ze robił to tak nieudolnie:)

    > Nie uważam, by takim ludziom akurat trzeba było pomagać.

    Napisalam - nie ma przymusu pomagania. Ale qrde tez nie powod zeby kogos
    flekować.

    >Za to podziwiam
    > Twoją determinację w trwaniu przy tym głupawym chłopinie tylko dlatego, że
    > się ostał sam...

    Nie trwam przy chłopinie bo cos tam. W ogóle przy nim nie trwam. Po prostu
    nie spodobal mi sie styl wypowiadania sie ludzi w tym wątku i tylko temu
    dałam odpór:)

    >bylebyś z litości za takiego chłopa nie wyszła, bo bedziesz
    > miała ciężko.

    E tam. Wychodzenie za mąz juz mam odfajkowane.:) Poza tym sądzę, ze profil
    muzycznej działalnosci autora wątku by mi nie leżal:)

    Angie

  • 97. Data: 2006-11-10 13:00:05
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > NTG! alt.pl.psychologia.akceptacja

    Masz racje. Mam problem z akceptacja. Akceptacją chamstwa. Ale jakos mnie to
    nie martwi:)

    Angie

  • 98. Data: 2006-11-10 16:07:41
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Hania napisał(a) :
    > uwielbiam takich kolesi. NB Allegro powinno pajacy usuwać po 1 komentarzu o
    > wylicytowaniu i braku wpłaty - raz, a dwa: uniemożliwić wystawienie negatywa
    > przez mściwego idiotę.

    Co do drugiego. Chciałem u jakiegoś Super Sprzedawcy coś kupić.
    Tak z nudów zerknąłem na jego komentarze negatywne. I na
    komentarze u jego kupców. Sprzedawca-oszuścik po każdym
    otrzymanym negatywie wystawiał odwetowy negatywny. Nie kupiłem
    jednak u niego.
    Takich kolesi sprzedających trochę inny towar niż oferowany jest
    pełno. Nieuczciwe cwaniaczki mają zawsze w opisie, że jako
    sprzedający wystawiają komentarz w drugiej kolejności.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!

  • 99. Data: 2006-11-13 11:33:58
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl>

    usuwa po 3cim razie

    czytajac u kogos negatyw, warto poczytac strone przeciwna,
    zazwyczaj mozna sensownie wywnioskowac kto komu i dlaczego.
    Jesli ktos ma kilka takich negatywow jak przykladowy kolega
    to sie konczy przegladanie i szuka innego kontrachenta, dla zasady.

> [...]
    > pełno. Nieuczciwe cwaniaczki mają zawsze w opisie, że jako
    > sprzedający wystawiają komentarz w drugiej kolejności.
    niestety prawda, i sporo to super sprzedawcy. Sprzedaja duperele, ludzie
    nawet jak dostaja troche inny towar to sie boja opisac.
    Kiedys kupowalem jakies akumulatorki w 'sklepie' z 8tys pozytywow.
    Ale sporo negatywow i neutrali - bo przyslali inne bo costam. W tym
    spora czesc dziecinady ("juz 3 dni temu wplacilem pieniadze i nic nie przyszlo").
    No i ja rowniez dostalem inne aku niz zamawialem (inna 'firma',
    pojemnosc ok). Na maila dostalem tlumaczenie ze takie byly na skladzie,
    ze to takie same sa i moge odeslac to mi wymienia (kosztowo bez sensu).
    Generalnie nie warto bylo sprawy robic, to w koncu zwykle aku
    za 4zl/szt. Jednak dla zasady....
    Dalem neutrala z w miare pokojowym tlumaczeniem
    ze na pozywyta ciut za malo jednak. W odpowiedzi dostalem... neutrala
    o tresci "polecamy!" ;-))
    Pare rzeczy zdarzalo mi sie tez sprzedawac (duperele za grosze)
    i mimo wszystko bylem zdziwiony czego sie ludzie czepiaja w towarze
    za pare zlotych...

    W kazdym razie polecam - jesli ktos ma negatywy/neutrale - warto poczytac
    komentarze tego co wystawial i bedzie wszystko wiadomo. Chyba ze jest
    ich wiecej niz na 10 minut, wtedy szkoda czasu.

    pozdrawiam
    Bruno

  • 100. Data: 2006-11-13 14:22:46
    Od: m...@g...com

    Angie wrote:

    [...]
    > E tam. Chłopina poczuł sie zaszczuty i potrzebował wsparcia. Teraz
    > zastanowmy sie czy piętnujemy ze wysyłal posty popierajace siebie z
    > roznych kont, czy ze robił to tak nieudolnie:)

    Piętnujemy to że wysyłał posty popierające siebie z róznych kont, nabijamy
    się z tego że robił to nieudolnie, korzystamy z tego że robił to
    nieudolnie, bo możemy się dzięki temu nabijać i piętnować.

    Poza tym ja osobiście piętnowałem także styl komunikacji ze sprzedawcą. Bo
    IMHO sprawa była już załatwiona, tylko chłopina dowalił raz za dużo w
    korespondencji, i druga strona usztywniła swoje stanowisko.

    p. m.