  • 1. Data: 2006-11-08 14:48:25
    Temat: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Szanowni Grupowicze

    Niestety doświadczyłem przykrego starcia z jednym z nieuczciwych i
    nadpobudliwych sprzedających na ALLEGRO. Treść całej korespondencji
    przedstawiłem tutaj:
    http://mariusze.fm.interia.pl/krawaty.html

    Nie wystarczyło temu Panu, że oszukał mnie na 64 zł (nazywa mnie oszustem i
    naciągaczem). Dał równiez obraźliwy komentarz na allegro (już wysłałem
    odpowiedniego maila do Zespołu Allegro z prośba o wyciągnięci konsekwencji)
    oraz spreparował obraźliwą stronę w odniesieniu do mojej działalności tj.
    zespołu muzycznego, na której wykorzystał BEZPRAWNIE moje zdjęcia
    (upiększając je na dodatek). Strona ma adres:
    http://transre.w.interia.pl/
    (do interii wystosowałem również maila z prosbą o likwidacje tej strony i
    blokadę konta).

    Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    Pozdrawiam
    Mancy

  • 2. Data: 2006-11-08 15:04:07
    Temat: Re: [OT] Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    08 lis 06 (środa), 16:18 (GMT +1), pl.soc.prawo
    fotomania napisał:

    > Jak mozna byc takim d........ zeby odsylac towar bez mozliwosci
    > potwierdzenia ze zostal odeslany . Firma w zadnym fragmencie do ktorego
    > dojechalem nie stwierdzila ze odmania przyjecia "zwrotu" . Teraz w
    > momencie
    > kiedy to ty nie masz ani towaru ani dowodu ze to odeslales . ( firma ma
    > dowod na to ze dostarczyla ci ta rzecz ) powinna ciebie spotkac lekka
    > kara

    Nie wstawiaj spacji przed znakami przestankowymi, między tekstem a
    otaczającymi go nawiasami i w innych niewłaściwych miejscach. Nie dość, że
    niepoprawnie, to źle się to czyta.
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 3. Data: 2006-11-08 15:15:35
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    > dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    pozwoliłam sobie przeczytać tak z 60% koresp.. - pyt.1: czy reklamowałeś
    przesyłkę na poczcie? -miałbyś niezbity dowód, czy przesyłka doszła.
    Napisz do Allegro, a jeśli przesyłka doszła i jest tak, jak piszesz,
    pozwoliłabym sibie chyba na sprawę sądową - oszustwo + zniesławienie.
    O ILE JEST TAK JAK PISZESZ, to też widząc pozew facet zmięknie i coś tam Ci
    za to odpali...tak czy siak - odechciewa się allegrowania widząc taką
    wymianę koresp.

    h.

  • 4. Data: 2006-11-08 15:16:31
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    08 lis 06 (środa), 16:19 (GMT +1), pl.soc.prawo
    Ero Walensdorf napisał:

    > Popieram.
    > Czy przed "a" nie stawia si? przecinków?

    Nie znam zasad na pamięć, przecinki wstawiam "na czuja" i zwykle mi
    wychodzi. W tym miejscu, gdzie "a" pełni rolę spójnika, przecinka wg mnie
    być nie powinno. Jest natomiast jeden niepotrzebny w innym miejscu... :P
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 5. Data: 2006-11-08 15:17:39
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    fotomania <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał(a):

    > Dojechalem tylko do tego
    >
    > (..)
    > List był zwykły więc nie ma numeru nadania! Powinien już do Państwa
    > dotrzeć!

    a fakt - nie zauważyłam - szczerze podziwiam brak myslenia - nie wpadłabym
    na to, by odesłać zwykłym.

    pozdr.h.

  • 6. Data: 2006-11-08 15:18:46
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "mancy" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakieś
    > dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    Dojechalem tylko do tego

    (..)
    List był zwykły więc nie ma numeru nadania! Powinien już do Państwa
    dotrzeć!

    I teraz ta firma powinna z toba zrobic tzw zamiatanie .

    Skierowanie sprawy do sadu z powodztwa cywilnego o znieslawienie ,
    skierowanie doniesienia do organow w sprawie proby wyludzenia .

    Zle wykonana usluga to jest jedna sprawa , zerowy przejaw myslenia to
    zupelnie inna sprawa .
    za brak myslenia .

    EOT

    Jaca

  • 7. Data: 2006-11-08 15:19:13
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "Andrzej Orłowski-Skoczyk"
    > Nie wstawiaj spacji przed znakami przestankowymi, między tekstem a
    > otaczającymi go nawiasami i w innych niewłaściwych miejscach. Nie dość, że
    > niepoprawnie, to źle się to czyta.

    Popieram.
    Czy przed "a" nie stawia się przecinków?

    EWa

  • 8. Data: 2006-11-08 15:31:43
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Proszę o poradę jak zaklasyfikować takie zachowanie i czy wszczynać jakie?
    > dalsze postepowanie, z jakiego artykułu?

    Sam niestety wpadłes ... odesłałes zwykłą przesyłką i teraz juz nic nie
    udowodnisz. Ani krawatów ani pieniedzy, ani jakiegokolwiek innego dowodu.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 9. Data: 2006-11-08 15:35:41
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    > Ci
    >

    > Hania,ale problem opisany w tym poscie dotyczy goscia ktory zamowil te nie
    > krawaty :)))
    > Autorem tego postu nie jest firma ktora "wykonala" zlecenie :))

    nom, z jego wywodów wynika, ze go producenty oszukał. Dlatego piszę, ze
    trzeba by udowodnić, że wysłał. Ale jak zauważyłeś - nie ma dowodu nadania -
    takiego debilizmu jako żyję nie widziałam - o co on zacz pyskuje?

    Ale swoją droga producent też nie lepszy - wart Pac...

    h.

  • 10. Data: 2006-11-08 15:37:26
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>