  • 1. Data: 2006-11-08 13:14:12
    Temat: Zalegle papiery
    Od: Michal <s...@j...do.d.org>

    Witam.
    Do niedawna zatrudniony bylem na czesc etatu, mala czesc wynagrodzenia
    dostawalem na tej podstawie, reszta na umowe o dzielo co miesiac.
    Z tymi dzielami to roznie bylo, czesto podpisywalismy po terminie,
    a pieniadze przychodzily na czas. Efekt jest taki, ze nie podpisalismy
    umow za ostatnie dwa miesiace mojej pracy, mimo ze kasa jest, przelewy
    na moje konto z konta firmowego zaksiegowane, etc.
    Byly pracodawca uchyla sie teraz od podpisania umow za te ostatnie
    dwa miesiace, w zwiazku z czym pytanie jak moge to wyegzekwowac, czy
    to nie jest przypadkiem tak, ze jedziemy na tym samym wozku, skoro ja
    rowniez umow na te pieniadze nie podpisywalem. Oczywiscie pitu tez
    mi w przepisowym terminie 30 dni nie wystawil.
    Jakie moge podjac kroki w celu uzyskania owych dokumentow, biorac pod
    uwage, ze de facto te dwa ostatnie miesiace przepracowalem, jakby nie
    bylo, na czarno.
    Z gory dzieki, pozdrawiam.