  • 1. Data: 2006-11-08 12:45:00
    Temat: co to jest decyzja administracyjna ?
    Od: "kgb.ru" <g...@k...ru>

    Witam !

    Czy ktoś zna może link do strony gdzie jest opracowanie na temat:
    decyzja administracyjna.
    Co to jest, jakie ma cechy, jakie są do niej środki odwoławcze itp.
    Chodzi mi możliwie wyczerpujące opracowanie.

    Paweł

  • 2. Data: 2006-11-08 13:08:27
    Temat: Re: co to jest decyzja administracyjna ?
    Od: "Marcin Urban" <m...@w...pl>

    > decyzja administracyjna.
    > Co to jest, jakie ma cechy, jakie są do niej środki odwoławcze itp.
    > Chodzi mi możliwie wyczerpujące opracowanie.
    Poczytaj kodeks postępowania administracyjnego rozdzał 7 art. 104-113 (teks
    jednolity Dz.U. 2000 Nr 98 poz. 1071)
    Marcin

  • 3. Data: 2006-11-08 13:14:43
    Od: "Marcin Urban" <m...@w...pl>

    > rozdzał 7 art. 104-113 (teks jednolity Dz.U. 2000 Nr 98 poz. 1071)
    Dział II