  • 1. Data: 2006-11-08 14:24:13
    Temat: umowa o wynajem mieszkania
    Od: "Natalia" <n...@o...pl>

    Witam
    W mojej umowie jest napisane tak:
    1. Najemca zobiowiązany jest płacic wynajmującemu czynsz w wysokosci 798,60
    2."Najemca w czasie trwania umowy zobowiązany jest do nastepujacych opłat:
    -za energie elektryczna (umowa z energetyka)
    -za rachunki tel (umowa z telekomun.)
    -czynsz najmu/ w skład którego wchodzą :czynsz nalezny spółdzielni
    mieszkaniowej, czynsz najmu gruntu od miasta, podatek gruntowy zgodnie z
    przekładanym rachunkiem plus czynsz ustalony z włascicielem lokalu"
    Do tej czesci nie ma żadnych gwiazdek i podpunktów.

    Zadnych innych punktów związanych z opłatami nie ma i czy w takim razie
    jestem zobowiązana do płacenia wynajmujacemu za zużycie wody, ścieki i
    ogrzewanie? czy tylko te 798,60zł?
    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam Natalia

  • 2. Data: 2006-11-08 14:45:50
    Temat: Re: umowa o wynajem mieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Natalia" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Zadnych innych punktów związanych z opłatami nie ma i czy w takim razie
    > jestem zobowiązana do płacenia wynajmujacemu za zużycie wody, ścieki i

    Nieprecyzyjna umowa.
    Bo nie wyjaśnia, czy punkt 2 zawarty jest w kwocie z punktu 1, czy też
    określa opłaty dodatkowe w stosunku do punktu 1.
    Po za tym pomylone jest pojęcie słowa czynsz.
    Ja bym czym prędzej taką umowę zmieniał.

  • 3. Data: 2006-11-08 15:11:13
    Od: "Natalia" <n...@o...pl>

    > Bo nie wyjaśnia, czy punkt 2 zawarty jest w kwocie z punktu 1, czy też
    > określa opłaty dodatkowe w stosunku do punktu 1.
    > Po za tym pomylone jest pojęcie słowa czynsz.
    > Ja bym czym prędzej taką umowę zmieniał.

    Juz dostałam fakture i własnie sie zdziwiłam ze musze jeszcze zapłacic za
    wode scieki i ogrzewanie. Co to znaczy "pomylone pojecie słowa czynsz"?
    Natalia

  • 4. Data: 2006-11-08 15:40:17
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    Natalia <n...@o...pl> napisał(a):

    > Juz dostałam fakture i własnie sie zdziwiłam ze musze jeszcze zapłacic za
    > wode scieki i ogrzewanie. Co to znaczy "pomylone pojecie słowa czynsz"?

    że uzyto go zamiast własciwej "miesięcznej kwoty należnosci za wynajem" albo
    cokolwiek, co odróżniałoby te kwotę od "czynszu" który właściciel płaci co m-
    c np. spółdzielni mieszkaniowej.
    Prościej - chodzi o kasę, która wlascicielowi zostaje po opłaceniu wszelkich
    kosztów.

    h.