  • 21. Data: 2006-11-08 17:30:00
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:eit3c6

    > Wychodzi na to, że wątkotwórca to oszust. Pewnie dlatego milczy.

    Ciekawy ten link,oj bardzo ciekawy .

    Jaca

  • 22. Data: 2006-11-08 17:30:48
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 8 Nov 2006 18:30:00 +0100, fotomania napisał(a):

    > Ciekawy ten link,oj bardzo ciekawy .

    Patrząc na treśc negatywnych komentarzy może faktycznie
    jest nadwrażliwy ? :)

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 23. Data: 2006-11-08 17:47:42
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P

    http://www.retrans.republika.pl/retrans/sklad.htm

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 24. Data: 2006-11-08 17:50:36
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości
    > Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P
    >
    > http://www.retrans.republika.pl/retrans/sklad.htm

    No i krawat rzeczywiście ch.....y ;))
    --
    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2006-11-08 17:53:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@s...us> napisal(a):
    > Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P
    >
    > http://www.retrans.republika.pl/retrans/sklad.htm

    Niezły wąs!
    --
    Samotnik

  • 26. Data: 2006-11-08 17:55:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    rezist.com napisał(a):
    > Mariusz faktycznie wyglada na wrazliwego :P
    >
    > http://www.retrans.republika.pl/retrans/sklad.htm

    Jednego nie rozumiem: po co CZTERY krawaty?

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 27. Data: 2006-11-08 17:56:29
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Niezły wąs!

    No, no ! Leżącego się nie kopie;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 28. Data: 2006-11-08 17:57:48
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@i...pl> napisal(a):

    > Jednego nie rozumiem: po co CZTERY krawaty?

    Po dwa na chłopa :) Jeden z tyłu, drugi "na przedzie", kumasz... Taki
    trick. Potem odwracasz się tyłem do publiczności, a tam... krawat!
    Cała remiza szaleje
    --
    Samotnik

  • 29. Data: 2006-11-08 18:03:51
    Od: "Angie" <j...@w...interia.pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości
    > chłopie jak Ci
    > nie wytoczą procesu to będziesz miał powód do radości.

    Raczej bym sie martwila gdybym byla sprzedajacym bo sprzedajacy
    "wyprodukowal" i dal linka (w odpowiedzi na negatywny komentarz) do czegos
    takiego http://transre.w.interia.pl

    Angie

  • 30. Data: 2006-11-08 18:08:22
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Po dwa na chłopa :) Jeden z tyłu, drugi "na przedzie", kumasz... Taki
    > trick. Potem odwracasz się tyłem do publiczności, a tam... krawat!
    > Cała remiza szaleje

    Raczej kombinowalem, ze sie chlopaki fajdaja po polnocy i musza
    zmieniac... wiesz, salatka, bigos i koszula powolutku zmienia sie w
    hawajska :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm