  • 41. Data: 2006-11-09 07:28:41
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

    > Bardzo dziekuję wszystkim za ciepłe przyjęcie na tej grupie...........
    > Baaaaaaardzo śmieszne.............Jak zawsze można liczyć na ludzi z grup
    > dyskusyjnych............

    ale to nie jest grupa pl.rec.idiotyzmy albo pl.misc.oszustwo - jako koleś z
    TAKIMI komentarzami na Allegro jesteś dla nas niewiarygodny - pretensje do
    siebie i jak juz ktos tu zalecił: walnij baranka, ale mocno.

    h.

  • 42. Data: 2006-11-09 07:41:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mancy napisał(a):
    > REZIST...a jakie Ty masz prawo podawania dalszych namiarów na nasz zespół?
    > Ktoś cię prosił???

    Sa ogolnie dostepne w internecie

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 43. Data: 2006-11-09 08:03:58
    Od: "mancy" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > TAKIMI komentarzami na Allegro jesteś dla nas niewiarygodny - pretensje do
    > siebie i jak juz ktos tu zalecił: walnij baranka, ale mocno.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Myślałem że trafiłem na grupę dotyczącą prawa, a tu raczej króluje
    bezprawie....jak już kobiety takie odzywki stosują to....

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2006-11-09 08:27:38
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    mancy napisał(a):
    > Myślałem że trafiłem na grupę dotyczącą prawa, a tu raczej króluje
    > bezprawie....jak już kobiety takie odzywki stosują to....

    Alez wszyscy ci tlumaczymy: ze nie jestes w prawie.
    Bijesz piane, choc najwieksza wina lezy po twojej stronie.

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 45. Data: 2006-11-09 09:01:20
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    mancy <m...@w...pl> napisał(a):

    > Myślałem że trafiłem na grupę dotyczącą prawa, a tu raczej króluje
    > bezprawie....jak już kobiety takie odzywki stosują to....

    BTW prawa, to w Polsce nie rozróżnia się w jego stosowaniu płci. Z takimi
    zakusami musisz do talibastanu jakowegoś emigrować.

    Prawnym dzialaniem jest m.in. wywiazywanie się z umów kupna-sprzedaży, które
    to, patrząc na Twoje komentarze, kilkakrotnie złamałeś. Nie piszcz teraz o
    prawie, OK?

    NB pisząc tu stosuj się do swoistego prawa zwanego netykietą.

    Widzę, że chodzi Ci o utulenie w żalu i poklepanie po pleckach - a to
    również NTG.

    h.

  • 46. Data: 2006-11-09 09:07:04
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@w...pl> napisal(a):

    > Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > REZIST...a jakie Ty masz prawo podawania dalszych namiarów na nasz zespół?
    > Ktoś cię prosił???

    Skoro masz problem, że ktoś Ciebie i Twój zespół ogląda, to skasuj stronę.
    Internet wiele na tym nie straci, zapewniam...
    --
    Samotnik

  • 47. Data: 2006-11-09 09:11:15
    Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl>

    fotomania <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał(a):

    > Nie rob mi tego, oplulem caly monitor :)))) Mamooooo nie rob mi tego
    > heheheh. Teraz tak dowaliles ze hihram sie juz 5 minut :)) Pozdro Jacek

    no właśnie, nie róbcie tego ;-) Też się oplułam.

    Ale może wlaśnie o to chodzi, by po północy Daryyy Loooosuuu zaśpiewać w
    odpicowanym fresz luk krawacie ?

    MSPANC

    Hania, co nie lubi chamstwa i góralskiej muzyki

  • 48. Data: 2006-11-09 09:56:39
    Od: " NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA!!" <d...@W...gazeta.pl>

    Witam wszystkich!!! Oświadczam uroczyście, do dnia dzisiejszego przesyłki z
    krawatami nie otrzymałem!!! "UPOMINKI" robimy od 5 lat, jednym się podobają
    innym nie, jedni je kupują inni opluwają! Ale z kimś takim do czynienia mamy
    pierwszy raz! Na ALLEGRO pierwszy towar wystawiliśmy w czerwcu tego roku i
    właśnie się stało! Przykro mi iż ten Pan nie ma dowodu nadania przesyłki, ja
    szanując jego zakup wysłałem listem poleconym priorytetowym i tego samego
    oczekiwałem w zamian.Chęć oddania pieniędzy jest nadal ale ... towaru
    naprawdę nie ma!!
    Pzepraszam jeśli uraziłem osoby wierzące i podtrzymuję opinie iż człowiek
    jest wynikiem ewolucji a nie PALCA BOŻEGO! Jednakże nadal trwał będę w
    przekonaniu iż na drodze rozwoju Pana Mancy coś musiało pójść nie tak.
    Twierdzenie moje wynika bowiem z faktu, że ów Pan nie przedstawił całej
    naszej korespondencji. Tą najbardziej obraźliwą zostawia sobie na pamiątkę.

  • 49. Data: 2006-11-09 10:11:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    NIEUCZCIWY SPRZEDAWCA!! napisał(a):
> [...]
    > naszej korespondencji. Tą najbardziej obraźliwą zostawia sobie na pamiątkę.

    Wszelkie wycieczki osobiste sa niesmaczne i nie swiadcza najlepiej o
    piszacym.

    MarcinJM
    _________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 50. Data: 2006-11-09 10:18:53
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 9 lis o godzinie 11:11, na pl.soc.prawo, MarcinJM napisał(a):

    > Wszelkie wycieczki osobiste sa niesmaczne i nie swiadcza najlepiej o
    > piszacym.

    To jest chęć wyjaśnienia, odpowiedzi na (bo tak wychodzi z załączonych
    "dokumentów) pomówienia *diegoarragon* przez mancy.
    Mancy może twoim zdaniem szkalować , pomawiać, oczerniać diegoarragon - a
    ten ostatni ma nadstawiać drugi policzek?

    Do diegoarragon: nie przejmuj się - po tej korespondencji którą wykazał
    mancy - możesz spać spokojnie - jesteś "na prawie".

    --
    Herbi
    09-11-2006 11:18:52