  • 11. Data: 2005-03-03 13:59:10
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    news:d05fmm$7bi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W celu zmiany abonamentu składa się pisemny wniosek. Kopia jego stanowi
    > potwierdzenie. ustnym oświadczeniem, to niestety ...

    yyy, no popatrz. A ja zmienilam plan taryfowy ze standardowego na darmowe
    wieczory i weekendy przy pomocy Blue Line.

    HaNkA

  • 12. Data: 2005-03-03 17:06:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d0756q$1n3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > yyy, no popatrz. A ja zmienilam plan taryfowy ze standardowego na darmowe
    > wieczory i weekendy przy pomocy Blue Line.

    Ależ oczywiście. Ale jakby nie zmienili, to ciekawy jestem jak byś dowiodła,
    ze chciałaś zmienić?

  • 13. Data: 2005-03-03 17:17:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Ależ oczywiście. Ale jakby nie zmienili, to ciekawy jestem jak byś
    > dowiodła,
    > ze chciałaś zmienić?

    Jak wyzej - pytam grzecznie konultanta o nr zlecenia pod którym zapisuje
    moja dyspozycje, zapisuje to razem z nazwiskiem konsultanta i data rozmowy.
    BL zapewne prowadzi zapis owych rozmow

    HaNkA

  • 14. Data: 2005-03-03 17:35:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Jak wyzej - pytam grzecznie konultanta o nr zlecenia pod którym zapisuje
    > moja dyspozycje, zapisuje to razem z nazwiskiem konsultanta i data rozmowy.
    > BL zapewne prowadzi zapis owych rozmow

    Cóż. MOżna powiedzieć, że powinnaś grac w lotto. Z takim szczęściem...
    ;-)

    M.

  • 15. Data: 2005-03-03 18:23:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Cóż. MOżna powiedzieć, że powinnaś grac w lotto. Z takim szczęściem...

    Raczej bym powiedziala, ze ludzie mają tendencje do demonizowania. Nigdy nie
    mialam zadnych problemów z załatwieniem czegokolwiek na BL. Gdy zmienialam
    wlasnie plan taryfowy zlozylam zamówienie jakos w polowie grudnia.
    Poinformowano mnie, ze plan będzie prawdopodobnie aktywny od 1 stycznia.
    Profilaktycznie 1 stycznia zanim siadłam do wydzwaniania zadzwonilam
    ponownie na BL, podałam wlasnie nr zlecenia, konsultant sprawdzil, ze zmiana
    planu jeszcze nie jest aktywna i że bedzie aktywna dopiero od 1 lutego.
    Pewnie mogłam siąść do telefonu i wisiec na miedzymiastowych a potem
    wypłakiwac sie Wam, ze TPSA jest beee itd. To nie kwestia szczęscia - raczej
    rozwagi i odrobiny skrupulatności

    HaNkA

  • 16. Data: 2005-03-03 19:06:48
    Od: poreba <d...@p...com>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> popełnił 03 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:d07hu9$5k6$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Cóż. MOżna powiedzieć, że powinnaś grac w lotto. Z takim szczęściem...
    Oj chyba jednak nie powinna. Jeżeli z BluLajnem jej się zawsze udaje,
    to IMHO limit szczęścia ma już wykorzystany, i to pokolenie naprzód.
    /również- ;)/

    --
    pozdro
    poreba

  • 17. Data: 2005-03-03 19:06:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> popełnił 03
    mar 2005 na pl.soc.prawo utwór news:d07h1c$ak6$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jak wyzej - pytam grzecznie konultanta o nr zlecenia pod którym
    > zapisuje moja dyspozycje, zapisuje to razem z nazwiskiem konsultanta i
    > data rozmowy. BL zapewne prowadzi zapis owych rozmow
    Miło spotkać kogoś z tak dużą dozą niezmąconego doświadczeniem optymizmu.
    A nie bierzesz pod uwagę scenariusza filmowo-klasycznego?:
    "... a my teraz nie mamy w systemie Pani zlecenia...
    ... i co nam Pani teraz zrobi?"

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-03-03 19:28:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > "... a my teraz nie mamy w systemie Pani zlecenia...
    > ... i co nam Pani teraz zrobi?"

    Za duzo filmów Bareji.

    HaNkA

  • 19. Data: 2005-03-03 19:29:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
> [...]
    > Pewnie mogłam siąść do telefonu i wisiec na miedzymiastowych a potem
    > wypłakiwac sie Wam, ze TPSA jest beee itd. To nie kwestia szczęscia - raczej

    Czyli NIE ZREALIZOWANO Twojego zlecenia.

    Oczywiście, że wszystko mozna sprawdzić i sprawdzać w nieskończoność.
    Można pięć razy dzwonić do operatora, banku czy maklera, czy na pewno
    zlecenie zostało zrealizowane, mozna wczytywać się paragon długości 1,5
    metra z hipermarketu, można doczytywać sie zmian regulaminu banku (w
    par. 17 punkt 2 ust.17 wyraz "także" zastąpiono wyrazami "z wyjatkiem"),
    można sprawdzać codziennie bank internetowy, czy zlecenie opłaty czynszu
    poszło i w jakiej wysokości itd itp...

    Tylko za Twoje pieniądze, jakie wydajesz na utrzymanie tych ludzi masz
    też prawo WYMAGAĆ porzadnej obsługi, prawda?

    M.

  • 20. Data: 2005-03-03 19:33:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    > Czyli NIE ZREALIZOWANO Twojego zlecenia.

    Nie i byłam o tym uprzedzona, poniewaz jak juz napisałam we wczesniejszym
    poście złozylam zamówienie krótko przed jego realizacja. Dlatego zadzwonilam
    ponownie aby sie upewnic jaki jest status zlecenia.

    > Tylko za Twoje pieniądze, jakie wydajesz na utrzymanie tych ludzi masz też
    > prawo WYMAGAĆ porzadnej obsługi, prawda?

    Dokladnie. Ale jak przeczytasz co napisałam powyzej to zrozumiesz, ze nie
    mam powodów aby czuć sie poszkodowana.

    HaNkA