    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Date: Thu, 03 Mar 2005 20:29:26 +0100

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Raczej bym powiedziala, ze ludzie mają tendencje do demonizowania. Nigdy nie
    > mialam zadnych problemów z załatwieniem czegokolwiek na BL. Gdy zmienialam
    > wlasnie plan taryfowy zlozylam zamówienie jakos w polowie grudnia.
    > Poinformowano mnie, ze plan będzie prawdopodobnie aktywny od 1 stycznia.
    > Profilaktycznie 1 stycznia zanim siadłam do wydzwaniania zadzwonilam
    > ponownie na BL, podałam wlasnie nr zlecenia, konsultant sprawdzil, ze zmiana
    > planu jeszcze nie jest aktywna i że bedzie aktywna dopiero od 1 lutego.
> [...]

    Czyli NIE ZREALIZOWANO Twojego zlecenia.

    Oczywiście, że wszystko mozna sprawdzić i sprawdzać w nieskończoność.
    Można pięć razy dzwonić do operatora, banku czy maklera, czy na pewno
    zlecenie zostało zrealizowane, mozna wczytywać się paragon długości 1,5
    metra z hipermarketu, można doczytywać sie zmian regulaminu banku (w
    par. 17 punkt 2 ust.17 wyraz "także" zastąpiono wyrazami "z wyjatkiem"),
    można sprawdzać codziennie bank internetowy, czy zlecenie opłaty czynszu
    poszło i w jakiej wysokości itd itp...

    Tylko za Twoje pieniądze, jakie wydajesz na utrzymanie tych ludzi masz
    też prawo WYMAGAĆ porzadnej obsługi, prawda?

    M.