  • 31. Data: 2005-03-05 10:56:10
    Temat: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 4 mar o godzinie 11:19, na pl.soc.prawo, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie mamy takiego zlecenia, a ten pan u nas już nie pracuje i nie mial
    > uprawnień do takich zmian.
    >
    > Powyższe zdanie nie jest zmyślone, niestety...

    No daj spokój....
    Jak może konsultant pracujący na BL nie mieć uprawnień do zmiany opcji
    których żąda usługobiorca dzwoniący na owe BL?

    Czy są jakieś mechanizmy potrafiące rozpoznać z "czym dzwoni klient" i
    przełączyć go na "konsultanta z uprawnieniami" ? ROTFL

    Bo z Twojego posta takie cos można odczuć.
    KAŻDY konsultant musi /i idę o zakład że ma/ prawa zmiany opcji -
    oczywiście w zakresie który nie wymaga *pisemnej* formy dla zatwierdzenia
    zmiany !!! - vide "Rachunek szczegółowy".

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 32. Data: 2005-03-05 15:55:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Ch. s...@r...pbz ...

    > vide "Rachunek szczegółowy".

    no wlasnie, dlaczego nie mozna tego zalatwic via BL???

    "_")
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw

  • 33. Data: 2005-03-05 23:15:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl ...

    > Wedle zyczenia. To byl pierwszy miesiac po wprowadzeniu uslugi.
    > Złozylam zlecenie tuż przed swietami BN, konsultatnt BL powiadomil mi,
    > ze zlecenie przyjmie ale nie wie, czy na 100% będzie ono juz aktywne
    > od 1 stycznia wlasnie z powodu terminu w którym je zlozylam.
    > Zadzwonilam sie upewnic - nie bylo - ale bylam o tym uprzedzona
    > wczesniej.

    ok, rozumiem, aczkolwiek bede sie upierał ze powinni wg jakis procedur
    powiadomic cie od razu ze usługa bedzie dostepna od 1 stycznia albo nie
    (nie wiem jak to jest wg. regulaminu usługi - ile dni wczesniej trzeba
    zglosic zmiane taryfy) - tu nie ma miejsca na zgadywanie.

    > www.sjp.pwn.pl

    tak wyciełas cytat ze musiałem szukac w swoim poscie o co chodziło.
    Oczywiscie rozumiesz ze pytałem co oznacza to slowo w podanym przez ciebie
    konteksice a nie co ogoleni oznacza...

    > Pewnie, wcześniej wysłalabym 10 histerycznych postów na te grupę z
    > prosbą o pomoc.

    nikt nie twierdzi ze nie masz do tego prawa...

    "_")
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 34. Data: 2005-03-05 23:56:35
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    wiadomości news:05032005.28CAD341@budzik61.poznan.pl...

    > aczkolwiek bede sie upierał

    Cóz, każdy ma jakiś pomysł na spędzenie wolnego czasu.

    > nikt nie twierdzi ze nie masz do tego prawa...

    Zdecydowanie wolę czytać takowe.

    HaNkA

  • 35. Data: 2005-03-06 03:57:38
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 5 mar o godzinie 16:55, na pl.soc.prawo, Budzik napisał(a):

    > no wlasnie, dlaczego nie mozna tego zalatwic via BL???

    Zadzwoń na 9393 - może Ci odpowiedzą na tak postawione pytanie.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 36. Data: 2005-03-06 11:22:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 5 Mar 2005 11:56:10 +0100, Artur Ch. napisał(a):

    > No daj spokój....
    > Jak może konsultant pracujący na BL nie mieć uprawnień do zmiany opcji
    > których żąda usługobiorca dzwoniący na owe BL?

    Nie wiem jak. Podaję realne przykłady spławiania klienta przez operatorów
    telekomunikacyjnych. To jest akurat przykład od komórkowego, realny.

    Rozmowy do boków czy blulajnów są oczywiście rejestrowane. Ale taśmy są
    użyteczne tylko na niekorzyść klienta. Klient sie nigdy do nich nie
    dostanie, więc nigdy nie wykaże, że złożył taką reklamacje.

    W dodatku w matce najwyższych cen obieg dokumentów jest elektroniczny, więc
    osoba rozpatrująca reklamację widzi to co wpisała inna osoba i tyle.
    TPSA posuwa się do oszustw z datami - skoro na reklamację złożoną 24
    września (stempelek dziennika podawczego z dyrekcji spółki na twardej w
    Waw) dostaję 9 listopada odpowiedź *napisaną* 29 października zawierającą
    tekst: "w odpowiedzi na reklamację która wpłynęła 13 października..."

    Zapewne tłumok jeden założył, że reklamacja przyszła poleconym, więc może 3
    tygodnie opóźnienia zwalić na pocztę. Więc skoro przy papierowych
    reklamacjach posuwają się do takich oszustw, jak udowodnisz, że reklamacja
    była składana w takiej postaci i tego dnia? nie mamy pańskiego płaszcza i
    co pan nam teraz zrobi???

    A dokumentacja składania reklamacji jest szczególnie ważna w kontekście
    art. 106 pkt 2 Prawa Telekomunikacyjnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 37. Data: 2005-03-12 20:46:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 6 Mar 2005 12:22:18 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

> [...]
    >Waw) dostaję 9 listopada odpowiedź *napisaną* 29 października zawierającą
    >tekst: "w odpowiedzi na reklamację która wpłynęła 13 października..."
    Raz jeden zlozylem reklamacje w owczesnej TPSA (tzn po zaistnieniu
    9393) - i zrobilem to przez strone www :) aby uniknac problemow z
    wyparciem sie reklamacji :)

    Po zakonczeniu wypisywania tego co mialem do napisania dostalem piekna
    strone z potwierdzeniem zlozenia reklamacji oraz jej trescia, ktora
    sobie wydrukowalem a do tego na podany e-mail dostalem kolejne
    potwierdzenie zlozenie reklamacji (rowniez z trescia).

    Po kilku dniach poczta przyszlo pismo z rozpatrzona reklamacja, pismo
    wyslane dzien po zlozeniu reklamacji (reklamacje skladalem ok. godz
    15:00).

    Do dzis dnia jestem w szoku :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum