  • 1. Data: 2005-03-01 17:28:58
    Temat: ulotki pod drzwiami...
    Od: "r-a-d" <s...@d...com>

    witam
    czy ktos orientuje sie czy jest jakis sposob na to, aby nie trzeba bylo
    kazdego dnia wyrzucac ton ulotek ktore zostawiaja wszelkiego rodzaju
    supermarkety itp. De facto wszystkie poza ofertami jedzenia (pizzerie itp)
    wyrzucam bez wnikania w tresc, a w przeliczeniu na spora czesc mieszkancow w
    skali roku to jest to bardzo nieekologiczne :). Bardziej zalezaloby mi na
    czyms praktycznym w stylu przyklejenie do drzwi etykietki np."Zakaz
    pozostawiania jakichkolwiek ulotek na podst. (jakiegos paragrafu)". Czy
    mozna to podczepic pod jakis paragraf k.w.? moze cos o zasmiecaniu? ;)

    z gory dzieki
    Radek

  • 2. Data: 2005-03-01 18:14:17
    Temat: Re: ulotki pod drzwiami...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "r-a-d" <s...@d...com> napisał w wiadomości

    Art. 63a - czyli umieszczanie ogłoszeń w miejscu do tego nie przeznaczonym.
    Wycieraczka takim miejscem nie jest raczej.

  • 3. Data: 2005-03-01 19:41:12
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    On Tue, 1 Mar 2005 19:14:17 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Art. 63a - czyli umieszczanie ogłoszeń w miejscu do tego nie przeznaczonym.
    >Wycieraczka takim miejscem nie jest raczej.

    A klamka ?? ;-)
    --
    ...:::PoZdRaWiAm:::...a Tu JeSt ZaGaDkA http://www.kwamac.prv.pl/
    Stokrotce gratulujemy kierownika: mietła, piepsz, żecz

  • 4. Data: 2005-03-01 19:54:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PiotrekS" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A klamka ?? ;-)

    Też.

  • 5. Data: 2005-03-02 05:55:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PiotrekS wrote:

    > A klamka ?? ;-)

    Klamka zapadła.

  • 6. Data: 2005-03-04 08:53:58
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Klamka zapadła.

    Jak zapadła bo powiesili na niej reklamę to jeszcze do tego niszczenie
    mienia :-)

    --
    Falkenstein
    Księżuc jest z zielonego sera... ale nikomu o tym nie mówcie