  • 1. Data: 2005-03-01 18:09:25
    Temat: uciązliwe telefony
    Od: "hgwgru" <h...@w...pl>

    Witam
    Każdego dnia dostaję mnóstwo głuchych telefonów, co jest dla mnie bardzo
    uciążliwe. Jakaś psychopatyczna panna mająca numer w sieci heyah puszcza mi
    tzw nieodebrane. Policjant, któremu zgłosiłem sprawę twierdzi, że niewiele
    moge zrobić... Czy istnieje na to jakiś paragraf? A może jest sposób zeby
    zmusić operatora sieci do zablokowania jej numeru?
    pozdrawiam
    Wojtek Mazur.

  • 2. Data: 2005-03-01 18:57:27
    Temat: Re: uciązliwe telefony
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hgwgru" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ze dwa dni temu był taki wątek. Niewiele można zrobić. Jest to telefony na
    komórkę, to zablokuj jej numer - wiele aparatów ma taką możliwość i tyle.

  • 3. Data: 2005-03-01 19:23:46
    Od: "Kubaz" <k...@W...tlen.pl>

> [...]
    > moge zrobić... Czy istnieje na to jakiś paragraf? A może jest sposób zeby
    > zmusić operatora sieci do zablokowania jej numeru?

    nic nie zrobisz, operator nic nie zablokuja (zreszta co za problem kupic
    nastepny starter za 20 zl). Jesli chodzi o mniej konwencjonalne metody to
    mozesz np. ustawic na jakiejs bramce zeby przez noc dostawala troche smsow
    np. w odstepach polgodzinnych:)

    --
    Kubaz

  • 4. Data: 2005-03-01 19:58:10
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 01/03/2005 19:09, hgwgru wrote :
> [...]
    > moge zrobić... Czy istnieje na to jakiś paragraf? A może jest sposób zeby
    > zmusić operatora sieci do zablokowania jej numeru?

    Ustaw telefon na automatycznie odbieranie. Zapłaci to jej przejdzie...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 5. Data: 2005-03-01 20:09:33
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net>

    Hmmm... nie jestem znawca, ale do tej pory widzialem tylko mozliwosc
    _pozwolenia_ numerom na laczenie sie. Nie ukrywam, ze chetnie poznalbym
    aparat, ktory pozwala na blokowanie konkretnych numerow.
    Powiedz, co to za model?

    A.

  • 6. Data: 2005-03-01 21:05:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> napisał w wiadomości
    t003.jasien.net...

[...]

    Każdy, w którym możesz definiować grupy. Grupie "niechcianej" przypisujesz
    dzwonek składający się z pauz. To rozwiązanie minimum. Blokadę
    przychodzących o ile pamiętam miał ERICSSON - ta cegłą z mieczem NIN-JA. Ale
    nie używam już od roku, więc może mi się coś pokiełbasiło.

  • 7. Data: 2005-03-10 17:35:58
    Temat: Re: uci?zliwe telefony
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 1 Mar 2005 19:09:25 +0100, "hgwgru" <h...@w...pl> wrote:

    >Każdego dnia dostaję mnóstwo głuchych telefonów, co jest dla mnie bardzo
    >uciążliwe. Jakaś psychopatyczna panna mająca numer w sieci heyah puszcza mi
    >tzw nieodebrane.
    Rozmawiales z nia?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 8. Data: 2005-03-10 21:27:41
    Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net>

    Tak, jednak to powoduje, ze osoba dostaje sygnal 'wolny' i sobie dzwoni
    i czeka.
    W sumie to dziwie sie troche, ze nie ma funkcji KF na numery niechciane.

    A.