  • 1. Data: 2005-03-01 18:02:46
    Temat: zakłócanie spokoju
    Od: "hgwgru" <h...@w...pl>

    Witam
    Każdego dnia dostaję mnóstwo głuchych telefonów, co jest dla mnie bardzo
    uciążliwe. Jakaś psychopatyczna panna mająca numer w sieci heyah puszcza mi
    tzw nieodebrane. Policjant, któremu zgłosiłem sprawę twierdzi, że niewiele
    moge zrobić... Czy istnieje na to jakiś paragraf? A może jest sposób zeby
    zmusić operatora sieci do zablokowania jej numeru?
    pozdrawiam
    Wojtek Mazur.

  • 2. Data: 2005-03-01 19:53:56
    Temat: Re: zakłócanie spokoju
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > niewiele moge zrobić... Czy istnieje na to jakiś paragraf? A może jest
    > sposób zeby zmusić operatora sieci do zablokowania jej numeru?

    a zadzwon do niej o innej porze niz dzwoni, z innego numeru telefonu,
    najlepiej w godzinach pracy ze stacjonarnego i postrasz troche, od razu
    przejdzie...

  • 3. Data: 2005-03-02 08:08:31
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "hgwgru" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czy istnieje na to jakiś paragraf?

    107KW

    bogen

  • 4. Data: 2005-03-03 10:36:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bogen" <b...@C...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "hgwgru" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > 107KW

    Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie wprowadza ją w błąd
    lub w inny sposób złośliwie niepokoi,

    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    udowodnij ze to jest zlosliwe niepokojenie! Moze sie zakochal/a

    P.

  • 5. Data: 2005-03-04 08:41:52
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > udowodnij ze to jest zlosliwe niepokojenie! Moze sie zakochal/a

    A moze nie.

    pozdr
    bogen

  • 6. Data: 2005-03-04 20:20:51
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    > A moze nie.

    udowodnij ze to zlosliwie robi!

    P.

  • 7. Data: 2005-03-05 12:36:17
    Od: "Bogen" <b...@C...pl>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d0afv2$r4j$1@inews.gazeta.pl...

    > udowodnij ze to zlosliwie robi!

    Mhhh bez urazy,ale troche dziwny jestes.
    Nie znam sprawy, przeczytalem tylko kilka linijek czlowieka ktory ma
    problem.
    Ty odrazu chcesz aby cos udowadnial.
    Jesli w toku prowadzonego postepowania okazalo by sie ze czyn tej kobiety
    nie wyczerpuje znamion wykroczenia z art 107 mozna zastosowac art 51kw.

    Tak na marginesie na internecie siedzac przed komputerem nic nie jestem tej
    kobiecie udowodnic...........:)

    pozdr
    bogen

  • 8. Data: 2005-03-05 13:30:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Mhhh bez urazy,ale troche dziwny jestes.

    Taaa. Trochę;))))
    Trochę to Ty jesteś dziwny, jeśli dopiero teraz zauważasz takie coś;))

    Pzdr
    Leszek

  • 9. Data: 2005-03-11 12:03:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mhhh bez urazy,ale troche dziwny jestes.

    :-) tak bywa

> [...]
    > nie wyczerpuje znamion wykroczenia z art 107 mozna zastosowac art 51kw.
    >
    > Tak na marginesie na internecie siedzac przed komputerem nic nie jestem

    kiedys mi sie rowniez zdarzylo dawac mnostwo sygnalow, i nie bylo to ze
    zlosliwosci a z milosci :)
    tak wiec stad moj sprzeciw.

    P.