  • 31. Data: 2004-05-04 21:25:45
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik krys napisał:

    > Daj spokój, równie dobrze mógłby się podpisać Antek Boryna - tyż bohater

    Dzieła Reymonta przespałem jak bede powtarzać Chłopi to pomyśle nad
    zmiana nicka. Dzięki za sugetię ;)

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 32. Data: 2004-05-04 21:31:24
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Janek Bohatyrowicz napisał/a:

    > no pewnie! Wystarczy znalezć ciekawego rozmówce. TU możesz pogadać o
    > treści a w książce o C++ można pogadać bardziej o jej wyglądzie bo
    > widziałes jakiś dwoje oszołomów co rozmawiają nt treści książki C++ ?
    > LOL :)

    Hmm. Dziwne, że korzystając z dobrodziejstw Internetu, Usenetu i
    oprogramowania na swoim komputerze, nazywasz ludzi, którzy to wszystko
    stworzyli "oszołomami" ;)
    Nawiasem mówiąc, takie "oszołomy od C++", jak ich nazywasz, często mają
    szersze horyzonty i więcej sensownego do powiedzenia (na różne tematy,
    niekoniecznie techniczne) niż niektóre osoby, zwące się dumnie humanistami.
    To już bez uśmieszka, bo najzupełniej poważnie.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (27.04.2004)
    "So love is hard and love is tough,

  • 33. Data: 2004-05-05 08:02:43
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > A panowi bojącego sie o moja anonimowośc polecam powtórke lektur
    > licealnych bo chyba pan przespał :)

    O Maryjko pozłacana! "Panu bojącemu się o..." Polecam nauczenie się
    "odmianów i końcówków", bo na maturze może być cienko...

    krys

  • 34. Data: 2004-05-05 08:21:25
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > napewno bym nie miał konkurencji wśród takich co liżą c++ :)

    A Ty co liżesz na codzień?

  • 35. Data: 2004-05-05 10:17:35
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > > a ty myslisz ze jak lizniesz troche polskiej literatury to juz daki
    don
    : juan
    : > > jestes? ;) (bez zloslisowsci oczywiscie)
    : >
    : > napewno bym nie miał konkurencji wśród takich co liżą c++ :)
    :
    : A Ty co liżesz na codzień?

    Jankowi Bohatyrowiczowi

    P.

  • 36. Data: 2004-05-05 10:20:50
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : no pewnie! Wystarczy znalezć ciekawego rozmówce. TU możesz pogadać o
    : treści a w książce o C++ można pogadać bardziej o jej wyglądzie bo
    : widziałes jakiś dwoje oszołomów co rozmawiają nt treści książki C++ ? LOL
    :)

    mozna wyniesc wiedze, ktora mozna ktora dobrze wykorzystujac mozna duzo
    zarobic.

    :
    : > w ksiazkach "technicznych" nie ma tylko samych kodow, jest tez normalny
    : > tekst, wiec
    :
    : więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego
    : tekstu" z takie książki.

    za glupi jestes na to.

    P.

  • 37. Data: 2004-05-05 10:22:10
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    .
    : Tak. Masz pole FROM:
    : "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>
    :
    : Co powoduje, że mój czytnik wyświetla OD: Wycinamy. Bo nawiasy są tam
    : niewłaściwe. Zastosuj znaki dopuszczane przez RFC do URI. Np. kropki albo
    : kreski.
    :

    juz zmienilem, teraz jest ok?

    P.

  • 38. Data: 2004-05-05 15:23:22
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Elvgreen napisał:

    > Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > juan

    > A Ty co liżesz na codzień?

    na codzień nie... a po co te pytanie? w związku z czym one?
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 39. Data: 2004-05-05 15:25:24
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Hmm. Dziwne, że korzystając z dobrodziejstw Internetu, Usenetu i
    > oprogramowania na swoim komputerze, nazywasz ludzi, którzy to wszystko
    > stworzyli "oszołomami" ;)

    widzisz zle mnie zrozumiałem. chwala tym co stworzyli w c++ te wszystkie
    programy... dla mnie oszołomy to tacy co rozmawiają o tresci tej książki.

> [...]
    > niekoniecznie techniczne) niż niektóre osoby, zwące się dumnie humanistami.
    > To już bez uśmieszka, bo najzupełniej poważnie.

    w sumie mam mieszane uczucia co do zapalonych informatyków żyjących c++
    i rzadko wychodzących w rzeczywistosc

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 40. Data: 2004-05-05 15:27:56
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

> [...]
    > :)
    >
    > mozna wyniesc wiedze, ktora mozna ktora dobrze wykorzystujac mozna duzo

    rozumiem rozmowe dwóch kolesi na GG wysylajacych sobie kod - sprawdz
    to... ale nie wyobrazam sobie dyskusji nt tresci zawartej w książce.

> [...]
    > : > tekst, wiec
    > :
    > : więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego

    ty jestes za głupi bo nie umiesz nawet podeprzeć żadnym dowodem tego co
    mówisz

    --
    Janek Bohatyrowicz