  • 1. Data: 2004-05-03 11:04:40
    Temat: gwarancja>>>
    Od: "Drink>>>>>>>>" <d...@p...onet.pl>

    wiatm

    mm takie pytanie 1 mja skonczyla mi sie gwarancja , 30 sprzet nawalil sklep
    jest czynny od pn do piatku pierwszy kolejny dzien otwarcia sklepu to jutro
    jak to sie mam do terminu gwarancji czy jest szansa na naprawe w ramach
    gwarancji ?

    z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2004-05-03 21:48:27
    Temat: Re: gwarancja>>>
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Drink>>>>>>>> wrote:
> [...]
    > jak to sie mam do terminu gwarancji czy jest szansa na naprawe w ramach

    a co jest w gwarancji?
    kiedy została wystawiona?
    jesteś konsumentem (zakup niezwiązany z działalnością gospodarczą lub
    zawodowaą)?

    KG