  • 1. Data: 2004-05-03 12:28:31
    Temat: 3 Umowa o prace
    Od: "TEQ" <n...@m...com>

    Witam
    Kolejno w lutym, marcu i kwietniu otrzymalem 1 miesieczne umowy o prace na
    czas okreslony.. Zgodnie z obowiazujacym prawem 3 umowa przed przystapieniem
    Polski do UE nie byla traktowana jako na czas nieokreslony.
    W związku z powyzszym mam pytanie czy jak teraz dostane w sumie 4 juz umowe
    ale 1 po przystapieniu do UE to jako ktora bedzie traktowana ? Wydaje mi sie
    ze to poprzenie 3 beda traktowane jako 1 a ta kolejna juz w UE bedzie
    traktowana jak w sumie 2 umowa. Moze ktos jest dokladnie zorientowany. Z
    góry dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-03 13:13:09
    Temat: Re: 3 Umowa o prace
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "TEQ" <n...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]

    umowe
    > ale 1 po przystapieniu do UE to jako ktora bedzie traktowana ?

    Jako pierwsza.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-05-03 14:51:24
    Od: "Jenny" <jenny@mam_na_imie.jenny>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jako pierwsza.

    Czyli jak ktoś przed wejściem do Unii miał unowę na czas próbny, potem 2
    umowy na czas określony to teraz kolejnej nie dostanie na czas nieokreślony?

    Pozdrawiam
    Jenny