  • 21. Data: 2004-05-04 08:47:30
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    : > bo sam się ukrywasz pod jakimś dziwnym
    : > : pseudonimem.
    : >
    : >
    : > to znaczy?
    :
    : A... Dopiero teraz zauważyłem, że figurujesz u mnie jako ,,wycinamy''
    : dlatego, że masz źle skonstruowane pole From. Nie wolno używać nawiasów w
    : części adresu, jest to ZTCW niezgodne z RFC i adres nie może zawierać
    : nawiasów. Przez co mój czytnik głupieje i podaje OD: Wycinamy. Popatrz na
    : przykład na górze, jak wpisał ,,podpisane wycinamy''.
    :

    chodzi o adres e-mail? jezeli tak to zmienie,
    P.

  • 22. Data: 2004-05-04 08:48:37
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    :: >
    : Tyle to wiedziałem. Dlatego maskujemy sie przed nauczycielami. A
    : uczniowie...hmmm jeszcze nie kablują :D

    heh, to sie skonczy jezeli ktorys bedzie zagrozony...

    P.

  • 23. Data: 2004-05-04 09:29:28
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    wycinamy wrote:

    > : --
    > : Janek Bohatyrowicz
    > :
    >
    > Moze taka rada na przyszlosc... jezeli piszesz cos co moglo by bardzo
    > zaszkodzic tobie badz tem,u o kim piszesz, to podpisz sie np anonim, a nie
    > imieniem i nazwiskiem.

    Daj spokój, równie dobrze mógłby się podpisać Antek Boryna - tyż bohater
    literacki.

    krys

  • 24. Data: 2004-05-04 10:01:31
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
    > no niestety ta z tematu uczy mnie czego innego ;( - ale tez fajny
    > przedmiot ;)

    Pewnie biologii

  • 25. Data: 2004-05-04 14:08:44
    Od: "zbisa" <zbisa@SPAM_FUJzr.ita.pwr.wroc.pl>

    > Jestem uczniem Jednego z Warszawskich Liceum. Zaczynając tę szkołę
    > poznałem nauczycielkę (która mnie uczy) i spotykamy sie po za lekcjami
    > jako kolega-kolezanka.

    tak sobie siedze i kombinuje - lubisz Ja i zyczysz Jej samych fajnych
    sytuacji, a narazasz Ja na spore klopoty. Oczywiscie, ze nie Ty ryzykujesz w
    przypadku ujawnienia Waszego "kolezenskiego zwiazku". Ewentualne
    konsekwencje poniesie tylko Ona!!! Jest nauczycielka!!! Dyrekcja Twojego
    liceum i szanowne grono moze nie byc tolerancyjne, zachowania wobec Niej
    moga byc rozne - zapewne dopiero zaczyna swoja kariere w zawodzie, a papiery
    moze miec zapaprane...
    Ile zostalo Ci do skonczenia tego liceum? Moze poczekaj troszeczke...
    pozdrawiam! zbisa

  • 26. Data: 2004-05-04 15:13:21
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik szerszen napisał:

    > a ty myslisz ze jak lizniesz troche polskiej literatury to juz daki don juan
    > jestes? ;) (bez zloslisowsci oczywiscie)

    napewno bym nie miał konkurencji wśród takich co liżą c++ :)

    > jak dla mnie to wazne abys mial cos do powiedzenia od siebie, a nie cytowal
    > lektury, pozatym nie wszystkie dziewczyny/kobiety przepadaja za lekturami
    > szkolnymi czy innymi romansidlami

    a tam. Ja nie cytuje tylko utożsamian sie z Jankiem Bohatyrowiczem

    > ale to tak zupelnie off topic

    widze ;)

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 27. Data: 2004-05-04 15:16:22
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > heh, a sadzisz ze na temat Twojej ksiazki sobie porozmawiam? :)

    no pewnie! Wystarczy znalezć ciekawego rozmówce. TU możesz pogadać o
    treści a w książce o C++ można pogadać bardziej o jej wyglądzie bo
    widziałes jakiś dwoje oszołomów co rozmawiają nt treści książki C++ ? LOL :)

    > w ksiazkach "technicznych" nie ma tylko samych kodow, jest tez normalny
    > tekst, wiec

    więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego
    tekstu" z takie książki.
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 28. Data: 2004-05-04 15:17:46
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Elvgreen napisał:

    > Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie biologii

    też lubie Biologicę - szkoda ze już grubo po 30-stce jest... ;)
    Żadnych ironii co do nauczycielki.
    IMO juz dawno powinien być EOT :D
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 29. Data: 2004-05-04 15:27:25
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik zbisa napisał:

    > tak sobie siedze i kombinuje - lubisz Ja i zyczysz Jej samych fajnych
    > sytuacji, a narazasz Ja na spore klopoty.

    oboje jesteśmy tego świadomi.

> [...]
    > moga byc rozne - zapewne dopiero zaczyna swoja kariere w zawodzie, a papiery

    Dyrektor ją lubi :)

    > Ile zostalo Ci do skonczenia tego liceum? Moze poczekaj troszeczke...

    Na co? aż sie zestarzeje ? Jeden z Nauczycieli w-fu poznał swoją żonę 8
    lat temu w szkole - była jego uczennicą (bez sugestii).

    Janek Bohatyrowicz

  • 30. Data: 2004-05-04 19:28:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 4. maja 2004 10:47 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane wycinamy:

> [...]
    > : na przykład na górze, jak wpisał ,,podpisane wycinamy''.
    > :
    >
    > chodzi o adres e-mail? jezeli tak to zmienie,

    Tak. Masz pole FROM:
    "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Co powoduje, że mój czytnik wyświetla OD: Wycinamy. Bo nawiasy są tam
    niewłaściwe. Zastosuj znaki dopuszczane przez RFC do URI. Np. kropki albo
    kreski.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)