  • 111. Data: 2004-05-08 11:38:07
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > zalosne to jest, po prostu zalosne, pomijam fakt ze jarasz sie czyimis
    > pieniedzmi,
    > najbardziej zalosne jest to ze czekasz na czyjas smierc.

    nie czekam na zadna smierc! firma nie bedzie w spadku tylko w prezencie

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 112. Data: 2004-05-08 11:48:37
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik -addy- napisał:

    > Nie, bo nie znam C++. Ale jeśli jest tam jakiś grafik, mogę z nim pogadać
    > np. o funkcjach nowego Flasha albo wzroście cen programów Adobe. A potem
    > możemy zmienić temat na ostatnio widziane filmy. Albo na plany wakacyjne.
    > Albo na gospodarkę. Albo na samochody.
    > Wiesz, dorośli ludzie potrafią rozmawiać ze sobą na przeróżne tematy, o ile
    > ich interesują. I o dziwo, sprawia im to przyjemność. Może kiedyś zrozumiesz
    > ten fenomen.

    Jaki fenomen kurwa! Denerwujesz mnie takim pisaniem. Napisalem juz ze
    "oszołomy" gadają "slangiem" wyczytanym z książek c++...

    > Rozumiem, że rozmawianie o treści książek z geografii, historii, psychologii
    > czy socjologii też Cię śmieszy? Bo przecież niczym się nie różni od rozmowy
    > o programowaniu.

    #include<iostream.h>

    void main()
    {
    for(int i=1;i<=5;i++)
    {
    if(i==3) continue;
    cout << i << endl;
    }
    }

    ***

    Jezioro Hańcza na Suwalszczyźnie, najgłębsze jezioro w Polsce, jest
    głębsze niż dotąd myślano. Dowodzą tego badania naukowców z Instytutu
    Rybactwa Śródlądowego w węgierskim Szarvas oraz Uniwersytetu
    Warmińsko-Mazurskiego.
    Pomiary specjalistyczną echosondą morską wykonano w miniony
    weekend - poinformował we wtorek PAP Robert Stabiński z Przedsiębiorstwa
    Rybackiego Polskiego Związku Wędkarskiego w Suwałkach, które jest
    gospodarzem akwenu. Ze wstępnych analiz przeprowadzonych badań wynika,
    że głębokość jeziora może wynosić 113 metrów, a nie jak dotąd podawano
    103 czy 108,5 metra.

    rzeczywiście nie ma różnicy między rozmową o treści c++ i geografii

    > To Ty nie czytasz ze zrozumieniem - nie wiem, czy nie chcesz, czy nie
    > potrafisz. Ludzie, którzy się czymś interesują wymieniają ze sobą poglądy. I
    > nikomu nic do tego, czy jest to C++, literatura czy Mariola z Ic.
    > Poza tym przeczysz sam sobie - śmieszy Cię rozmowa o C++, ale chcesz, żeby
    > ludzie to robiący rozwijali się. Rozmowa i wymiana uwag jest jednym z
    > cenniejszych sposobów na to - o czym doskonale świadczą np. grupy
    > dyskusyjne.

    zgadzam sie z toba ale wysmiewałem i wyśmiewam nadal ludzi
    rozmawiających w ten sposób

    #include<iostream.h>

    void main()
    {
    for(int i=1;i<=5;i++)
    {
    if(i==3) continue;
    cout << i << endl;
    }
    }

    tutaj gadasz głupoty.

    > Niby czego Ci zazdroszczę? Pokaż palcem. Pokaż też, w którym miejscu gadam
    > głupoty.

    patrz wyżej

    > Dlaczego wziąłeś to do siebie? Pisałem ogólnie.
    > BTW. Znasz to przysłowie o stole i nożycach?

    znam.

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 113. Data: 2004-05-08 11:49:59
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

> [...]

    > : głupoty.
    > :
    >
    > ja mysle ze mu chodzi o to ze zazdroscisz tego ze dostanie firme kiedy

    nie wyciągnie tylko jak wezmę kiedyś ślub... bo puki co siedze na
    garnuszku a jak bede chciał sie wyprowadzić to do pracy do firmy pujde.
    ot cała mecyja

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 114. Data: 2004-05-08 11:50:44
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : > zalosne to jest, po prostu zalosne, pomijam fakt ze jarasz sie czyimis
    : > pieniedzmi,
    : > najbardziej zalosne jest to ze czekasz na czyjas smierc.
    : >
    : nie czekam na zadna smierc! firma nie bedzie w spadku tylko w prezencie
    :

    i to jest powod do dumy? Sam bys cos osiagnal a nie zerowal na innych.
    To jest zalosne.
    P.

  • 115. Data: 2004-05-08 11:57:02
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Przemyslaw Rokicki napisał/a:
    >i to jest powod do dumy? Sam bys cos osiagnal a nie zerowal na innych.
    >To jest zalosne.
    Gorzej będzie, jak potencjalny benefaktor zmieni zdanie.:-)))

  • 116. Data: 2004-05-08 15:49:12
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > i to jest powod do dumy? Sam bys cos osiagnal a nie zerowal na innych.
    > To jest zalosne.
    > P.

    nie zeruje na innych. Przez wakacje popracuje w firmie a potem kupie
    sprzęt i pogram na dyskotekach by zarobić na wlasne utrzymanie by
    zobaczyc czy wyżyje na takim czymś.
    Taki test
    Nie jestem pasożytem :D

    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 117. Data: 2004-05-10 13:26:42
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : >
[...]

    no to PÓKI co poczytaj slownik

    EOT

    P.

  • 118. Data: 2004-05-10 13:27:46
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : #include<iostream.h>
    :
    : void main()
    : {
    : for(int i=1;i<=5;i++)
    : {
    : if(i==3) continue;
    : cout << i << endl;
    : }
    : }
    :
    : ***
    :
[...]

    zalosne

  • 119. Data: 2004-05-10 15:27:42
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Przemyslaw Rokicki napisał/a:

    > zalosne

    Dajmy już mu spokój, niektórzy są niereformowalni.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (27.04.2004)
    "So love is hard and love is tough,