  • 1. Data: 2004-05-03 10:46:02
    Temat: kupno dzialki a dokumenty ?
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    Witam

    Jestem kompletnie "zielony" w tych sprawach.
    Chcialbym kupic dzialke budowlana. Jakie dokumenty powinien okazac
    sprzedajacy. Jak juz kupie dzialke to czy potem potrzebuje jakies zezwolenia
    ? Czy moge od razu zaczac budowe domu ?

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-05-03 17:13:07
    Temat: Re: kupno dzialki a dokumenty ?
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    vlo wrote:
> [...]
    > sprzedajacy. Jak juz kupie dzialke to czy potem potrzebuje jakies
    > zezwolenia ? Czy moge od razu zaczac budowe domu ?

    pyt. 1 - dowód własności działki - najlepiej odpis z księgi wieczystej.
    Notariusz będzie dokładnie wiedział i jak dowodyu będą niewystarczające
    raczej nie sporządzi aktu.
    pyt. 2 - potrzebujesz: decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania
    terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektów przyłączy,
    uzgodnień, pozwolenia na budowę, zgłoszenia rozpoczecia robót.

    A tak ogólnie, to jesteś kompletnie zielony. Podciągnij się trochę, bo na
    takie pytania nikomu się nie chce odpowiadać bo wszyscy wietrzą trolla :-)

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant