  • 1. Data: 2004-05-03 10:37:30
    Temat: Konfiskata koszulki
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Swieta nudno na grupie to moze zadam pytanie?
    1-go maja sporo imprez wszedzie.Corka opowiadala mi wlasnie zajscie z
    policja jakie mialo miejsce na festynie.
    Jakis malolat paradowal sobie w koszulce z napisem sorry:
    Pierdole UE podeszla policja i skonfiskowala mu ja.
    Napis troche wulgarny (osobiscie wsawilbym kilka kropek)
    Paradowanie w takich koszulkach podpada pod jakis paragraf?

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 2. Data: 2004-05-03 14:11:15
    Temat: Re: Konfiskata koszulki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kuba wrote:

    > Jakis malolat paradowal sobie w koszulce z napisem sorry:
    > Pierdole UE podeszla policja i skonfiskowala mu ja.

    Hmm... Treści nieobyczajne z KW?

  • 3. Data: 2004-05-03 16:51:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kuba" <s...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    Przychodzi mi do głowy jedynie art. 51 kw i zatrzymanie koszulki jako
    narzędzia przestępstwa. No ale samo chodzenie to za mało. Musiał jeszcze
    jakoś ten porządek zakłuci. Pewnie darł m... .

  • 4. Data: 2004-05-03 17:06:31
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Hmm... Treści nieobyczajne z KW?

    a nie wtłoczyli mu przy okazji pałami odrobiny kultury to tego pustego łba?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 5. Data: 2004-05-03 17:07:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Falkenstein napisał:
    > a nie wtłoczyli mu przy okazji pałami odrobiny kultury to tego pustego łba?

    Widze, że zwolenników zamordyzmu do dziś w Polsce nie brakuje :(
    Pewnie jakbyś mógł to jeszcze na Sybir byś go kazał im wywieźć ?

    zniesmaczony
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-05-03 17:24:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > a nie wtłoczyli mu przy okazji pałami odrobiny kultury to tego pustego łba?

    Ciebie to chyba o kilka razy za dużo ktoś w dzieciństwie w łeb walnął.

  • 7. Data: 2004-05-03 17:25:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Widze, że zwolenników zamordyzmu do dziś w Polsce nie brakuje :(
    > Pewnie jakbyś mógł to jeszcze na Sybir byś go kazał im wywieźć ?
    >
    > zniesmaczony

    Brzmi to bardzo zabawnie w wykonaniu kogoś, kto dużej części
    użytkowników usenetu obiecywał mordobicie...

  • 8. Data: 2004-05-03 17:31:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Brzmi to bardzo zabawnie w wykonaniu kogoś, kto dużej części
    > użytkowników usenetu obiecywał mordobicie...

    Nie histeryzuj.
    Nie jesteś "dużą częścią użytkowników usenetu". I nie moja wina, że
    tatko ani mama nie nauczyli Cię, że skutkiem publicznej obrazy innego mężczyzny.
    I tak masz szczęście, że nie żyjesz przed wojną bo zarobiłbyś stal lub ołów w
    serducho.
    No cóż, ale jak nie nauczyli rodzice to teraz dużo bolesniej nauczy Cię tego życie.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.losowania.net

  • 9. Data: 2004-05-03 17:32:28
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]

    usenetu obiecywał mordobicie...

    Nie histeryzuj.
    Nie jesteś "dużą częścią użytkowników usenetu".
    I nie moja wina, że tatko ani mama nie nauczyli Cię, że jakie są skutki
    publicznego obrażania innego mężczyzny.

  • 10. Data: 2004-05-03 17:32:57
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]

    usenetu obiecywał mordobicie...

    Nie histeryzuj.
    Nie jesteś "dużą częścią użytkowników usenetu".
    I nie moja wina, że tatko ani mama nie nauczyli Cię, jakie są skutki publicznego