  • 41. Data: 2004-05-05 15:42:35
    Temat: Re: Nauczyciel - Uczeń
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > no pewnie! Wystarczy znalezć ciekawego rozmówce. TU możesz pogadać o
    > treści a w książce o C++ można pogadać bardziej o jej wyglądzie bo
    > widziałes jakiś dwoje oszołomów co rozmawiają nt treści książki C++ ? LOL
    > :)

    Nie wiem z czego sie cieszysz. Z wlasnej ograniczonej wyobrazni czy jak?

    > więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego
    > tekstu" z takie książki.

    Zalosne.

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 42. Data: 2004-05-05 17:57:59
    Od: "-addy-" <f...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia Janek Bohatyrowicz napisał/a:

    > widzisz zle mnie zrozumiałem. chwala tym co stworzyli w c++ te
    > wszystkie programy... dla mnie oszołomy to tacy co rozmawiają o
    > tresci tej książki.

    Hmm. Sądzisz, że programiści, którzy tworzą oprogramowanie siedzą w ciszy,
    każdy przed swoim komputerem i klepią kod? Że nie rozmawiają o różnych
    sposobach rozwiązania jakiegoś problemu? Nie wymieniają się wiedzą
    wyniesioną z przeczytanych książek o programowaniu?
    Wybacz, ale Twój sposób myślenia wydaje mi się, delikatnie mówiąc,
    ograniczony - uważasz za oszołomów ludzi, którzy czytają inne książki niż Ty
    i jeszcze (o zgrozo!) śmią o nich rozmawiać!
    Rozumiem, że dwóch profesorów fizyki rozmawiających o nowej, kontrowersyjnej
    teorii, to oszołomy? Podobnie jak np. dwóch grafików dyskutujących o tym,
    jak zanimować jakąś postać w programie 3D? Albo webmasterzy dyskutujący o
    standardach w Internecie? Równie dobrze można powiedziec, że tacy, co
    rozmawiają o Orzeszkowej to oszołomy.
    A powiedz mi, dlaczego uważasz, że ci wszyscy programiści itd. nie czytają
    innych książek, nie chodzą do teatru czy do filharmonii? Pewnie dlatego, że
    wciąż siedzą przed monitorem i klepią kod, a jak odrywają się od komputera,
    to tylko po to, żeby przeczytać "Thinking in C++"? ROTFL.

    > w sumie mam mieszane uczucia co do zapalonych informatyków żyjących
    > c++ i rzadko wychodzących w rzeczywistosc

    W sumie to mam mieszane uczucia co do zapalonych fanów Orzeszkowej żyjących
    "Nad Niemnem" i rzadko wychodzących w rzeczywistość.

    Dla wyjaśnienia - nie jestem informatykiem. Po prostu znam paru.

    --
    Addy 2.1 - http://addy.home.pl (27.04.2004)
    "So love is hard and love is tough,

  • 43. Data: 2004-05-05 19:16:29
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : widzisz zle mnie zrozumiałem. chwala tym co stworzyli w c++ te wszystkie
    : programy... dla mnie oszołomy to tacy co rozmawiają o tresci tej książki.

    czyli tacy np na pl.comp.lang ( i tu lista ...) ?

    A czy Ty czytasz ksiazki tylko po to by je cytowac (gadac o nich ) z
    dziewczyna?
    To jest zalosne.

    : > Nawiasem mówiąc, takie "oszołomy od C++", jak ich nazywasz, często mają
    : > szersze horyzonty i więcej sensownego do powiedzenia (na różne tematy,
    : > niekoniecznie techniczne) niż niektóre osoby, zwące się dumnie
    humanistami.
    : > To już bez uśmieszka, bo najzupełniej poważnie.
    : >
    : w sumie mam mieszane uczucia co do zapalonych informatyków żyjących c++
    : i rzadko wychodzących w rzeczywistosc

    i kazdy kto woli czytac ksiazki informatyczne niz porabane lektory (zreszta
    bardziej po polsku sa wlasnie te ksiazki niz lektury) to zyje w swiecie
    virtualnym tak?

    P.

  • 44. Data: 2004-05-05 19:19:51
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    :
    : rozumiem rozmowe dwóch kolesi na GG wysylajacych sobie kod - sprawdz
    : to... ale nie wyobrazam sobie dyskusji nt tresci zawartej w książce.

    Ty jednak masz napierdolone

    EOT

    : > : więc zacytuj bo pewnie masz coś pod ręką. Jestem ciekaw "normalnego
    : > : tekstu" z takie książki.
    : >
    : > za glupi jestes na to.
    : >
    : ty jestes za głupi bo nie umiesz nawet podeprzeć żadnym dowodem tego co
    : mówisz
    :

    bo nie warto,
    moze wrzuc tu czesc Twojej co?

    Chcesz tę co ja czytam ?

    www.helion.pl Thinking in C++ tom I tam mozesz pobrac jeden rozdzial.

    P.

  • 45. Data: 2004-05-05 19:27:39
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> wrote
    in message news:c7beic$d89$1@inews.gazeta.pl...
    [ciach]

    Zagadka: Jaki bedzie wynik tego programu i dlaczego zawsze taki sam ;-) ?

    #include "przemyslenia.h"

    int main()
    {
    ludzie inteligentni[3e9];

    for (int i=0; i<3e9; ++i)
    {
    if (inteligentni[i] == "Bohatyrowicz")
    cout << "Znaleziono Bohatyrowicz" << endl;
    else
    cout << "Bardzo mi przykro obiekt Janek nie istnieje w tym
    zbiorze" << endl;
    }
    return 0;
    }

  • 46. Data: 2004-05-05 19:50:58
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Zagadka: Jaki bedzie wynik tego programu i dlaczego zawsze taki sam
    > ;-) ?
    >
    > #include "przemyslenia.h"
    > [..]

    Błąd kompilacji. I zawsze taki sam, bo program sam się nie poprawi
    ;-)

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 47. Data: 2004-05-05 19:53:17
    Od: "Grzegorz" <f...@y...com>

    "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl> wrote in message

    > Błąd kompilacji. I zawsze taki sam, bo program sam się nie poprawi
    > ;-)

    Przyjmijmy dla utrudnienia pewien stopien abstrakcji :)

  • 48. Data: 2004-05-05 20:00:20
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik -addy- napisał:

> [...]
    > sposobach rozwiązania jakiegoś problemu? Nie wymieniają się wiedzą
    > wyniesioną z przeczytanych książek o programowaniu?

    zle rozumujesz... zmieniasz nurt mego przekazu. CHodzi mi oto ze w
    książce o C++ zawartość to prawie sam kod posegregowany na rozne funkcje
    itd (i spis treśći). I nie wyobrazam sobie jak mozna rozmawiac o tym
    wlasnie kodzie ktory jest wklepany do komputera i wydrukowany w postaci
    książki. Oszołomy? Oj chyba tak. Cały czas proboje ci wlasnie
    wytlumaczyc ze są tacy ludzie a ty obarczasz mnie lawiną argumentów na
    obronę wszystkich programistów.

> [...]
    > jak zanimować jakąś postać w programie 3D? Albo webmasterzy dyskutujący o
    > standardach w Internecie? Równie dobrze można powiedziec, że tacy, co

    Powiedz czy widzisz różnicę między literaturą pozytywistyczną a kodem
    c++ posegregowanym na rozdzialy? mam wrazenie ze dla ciebie książka to
    tekst niezaleznie od treści. Wyobraz sobie dwie sytuacje :
    1. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej legende Bohatyrowiczów
    2. Rozmawia para w parku na ławce... on opowiada jej jak wygląda żródło
    programu saper. sypie do niej kodem w c++

    Ktora sytuacja twoim zdaniem wydaje sie bardziej komiczna?

> [...]
    > wciąż siedzą przed monitorem i klepią kod, a jak odrywają się od komputera,
    > to tylko po to, żeby przeczytać "Thinking in C++"? ROTFL.

    nie znam programisty który by nie siedział 8h przed komputerem dziennie
    albo i więcej. Gra w gierki i programuje i zagląda do usenetu oraz na
    irc by pogadac z kumplami jak to poraz tysięczny rozwalił wojsko wrogra
    w warcrafcie i strzelił w tył głowy w counter-strike. Dziś jeden z
    takich - kolega w klasie ktory mniej wiecej jest taki... no troche mniej
    komputerowy ale nie odbiegający od tego standardziku... zaskoczył mnie
    totalnie. powiedzial "musze znalezc sobie dupe" - ma u mnie czlowiek
    szacunek ze nie zapomnial jeszcze o podstawowych normach zycia a raczej
    wspomnial o nich pierwszy raz :)

    > W sumie to mam mieszane uczucia co do zapalonych fanów Orzeszkowej żyjących
    > "Nad Niemnem" i rzadko wychodzących w rzeczywistość.

    tu sie mylisz. Nie przepadam za Orzeszkową - miała wyłupiaste oczy ;)
    Nie żyje "Nad Niemnem" tylko maturą :>
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 49. Data: 2004-05-05 20:07:39
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > A czy Ty czytasz ksiazki tylko po to by je cytowac (gadac o nich ) z
    > dziewczyna?
    > To jest zalosne.

    Wybacz kolego ale po mozna jeszcze czytac ksiazki
    jesli nie po to by je cytowac a raczej mądre zdania, rozmawiac o nich z
    dziewczyna? Przynajmniej kobieta wie że czytam. Literatura Polska jest
    fajna tylko trzeba miec do niej cierpliwość.

    > i kazdy kto woli czytac ksiazki informatyczne niz porabane lektory (zreszta
    > bardziej po polsku sa wlasnie te ksiazki niz lektury) to zyje w swiecie
    > virtualnym tak?

    no do zycia tego nie wnosi raczej...(tego prawdziwego zycia)
    i nie badzmy tacy skrajni lektury <-> c++
    są tez inne gatunki literatury
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 50. Data: 2004-05-05 20:09:03
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Grzegorz napisał:

> [...]
    > cout << "Znaleziono Bohatyrowicz" << endl;
    > else
    > cout << "Bardzo mi przykro obiekt Janek nie istnieje w tym

    pasjonujecie sie tymi pierdołami? opowiadacie to dziewczynom na randkach?
    Jeden wielki LOOOOL dla tych co rozmawiają wlasnie o tym - w ten sposob
    jak Grzegorz to przedstawił
    --
    Janek Bohatyrowicz