  • 11. Data: 2011-04-01 19:07:34
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "ksenka" napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > istnieje coś takiego jak tajemnica statystyczna

    Nie rozumiem. Jak przyjda do mnie to mam sie powolac na tajemnice
    statystyczna, i dadza mi spokoj?
    Bo mnie sie wydaje, ze moje dane to MOJA sprawa, i zadne panstwo bez MOJEJ
    zgody nie ma prawa ich spisywac, prawda?
    Nawet jak sad tak orzeknie, to w dalszym ciagu jest to sad PANSTWOWY, wiec
    moje dane i moja wola w kwestii MOICH danych
    powinny byc wazniejsze od panstwowego sadu.
    W koncu pierwszy artykul konstytucji wyraznie mowi, ze najwyzsza wladze
    stanowi NAROD a nie sad. Wiedz wola NARODU, czyli MOJA
    powinna byc nad sądem, czy urzedem statystycznym

  • 12. Data: 2011-04-01 19:16:57
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 21:07, Ajgor pisze:

> [...]
    > stanowi NAROD a nie sad. Wiedz wola NARODU, czyli MOJA
    > powinna byc nad s?dem, czy urzedem statystycznym

    Wiesz, idąc tym rozumowaniem Naród to Naród a Ty to Ty.

    --
    spp

  • 13. Data: 2011-04-01 19:25:45
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Wiesz, idąc tym rozumowaniem Naród to Naród a Ty to Ty.

    Sugerujesz, że nie jestem czescia narodu?
    W dodatku JEDYNA czescia, ktora moze decydowac o MOICH danych?

  • 14. Data: 2011-04-01 19:33:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-01 21:25, Ajgor pisze:

    > Sugerujesz, ?e nie jestem czescia narodu?
    > W dodatku JEDYNA czescia, ktora moze decydowac o MOICH danych?

    Aby być częścią Narodu rzadziej trzeba mówić JA, TO MOJE.

    --
    spp

  • 15. Data: 2011-04-01 21:47:48
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Aby być częścią Narodu rzadziej trzeba mówić JA, TO MOJE.

    A to dlaczego?
    No dobra. Zalozmy, ze nIE jestem czescia narodu. W takim razie dlaczego
    panstwo, ktorego NIE jestem czescia ma miec prawo wgladu z MOJE dane?

  • 16. Data: 2011-04-01 21:59:16
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

  • 17. Data: 2011-04-02 00:19:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/1/2011 4:47 PM, Ajgor wrote:
    > No dobra. Zalozmy, ze nIE jestem czescia narodu. W takim razie dlaczego
    > panstwo, ktorego NIE jestem czescia ma miec prawo wgladu z MOJE dane?

    Trzeba było rodzicom powiedzieć, że jak cie robili, to mogli sobie
    lepsze miejsce wybrać.
    A teraz się spakuj i wyp.... to nikt nie bedzie chciał twoich damych.

  • 18. Data: 2011-04-02 05:25:27
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał

    > Nie rozumiem. Jak przyjda do mnie to mam sie powolac na tajemnice
    > statystyczna, i dadza mi spokoj?

    Nie, tajemnica statystyczna polega na tym, że masz im wszystko
    powiedzieć szczerze jak na spowiedzi a oni obiecują, że nikomu tego
    nie ujawnią.
    Oczywiście są to czcze obiecanki.

    > Bo mnie sie wydaje, ze moje dane to MOJA sprawa, i zadne panstwo bez
    > MOJEJ zgody nie ma prawa ich spisywac, prawda?

    Państwo ustanawia prawa i ma prawo do tego co sobie przyzna.

    > W koncu pierwszy artykul konstytucji wyraznie mowi, ze najwyzsza
    > wladze stanowi NAROD a nie sad. Wiedz wola NARODU, czyli MOJA
    > powinna byc nad sądem, czy urzedem statystycznym

    Bredzisz. Ty nie jesteś narodem a tylko mało istotną jego cząstką.

  • 19. Data: 2011-04-02 05:27:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał

    > Sugerujesz, że nie jestem czescia narodu?

    Ale odróżniasz część od całości?

    > W dodatku JEDYNA czescia, ktora moze decydowac o MOICH danych?

    Niestety nie masz racji. O twoich danych i innych twoich sprawach w
    większym stopniu decydują inni niż ty sam.

  • 20. Data: 2011-04-02 06:06:34
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "witek" w...@g...pl napisał w wiadomości

    > Trzeba było rodzicom powiedzieć, że jak cie robili, to mogli sobie lepsze
    > miejsce wybrać.
    > A teraz się spakuj i wyp.... to nikt nie bedzie chciał twoich damych.

    Jak zwykle na tej grupie. Czlowiek grzecznie pyta o aspekty PRAWNE (pytalem,
    jak sie ma ten spis do ustawy o ochronie danych osobowych),
    a w odpowiedzi dostaje inwektywy, wyzwiska i chamstwo. Na prawde nie
    czujecie, jak sami sie zachowujecie?
    Ze nie potraficie normalnie rozmawiac bez obrazania, a przede wszystkim bez
    wymyslania kretynskich odzywek, zeby tylko
    usprawiedliwic niesprawiedliwosci panstwa wzgledem obywatela?