  • 21. Data: 2006-06-17 13:24:50
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: Tomasz Klatka <t...@g...com>

    test napisał(a):
    > A nie wolno do rozmowy z dzwigowym używać pasma CB ? Kiedyś jak miałem

    Wolno. Ale po co sobie psuc nerwy?

    > kupić radiotelefon CB sprzedawca powiedział mi że może mi sprzedać taki
    > z pasmem rozszerzonym o kanały używane przez policję itp. Używanie tych
    > rozszerzonych kanałów wymaga posiadania dodatkowej licencji.

    To nie byl radiotelefon CB.

    --
    | [Vy 73 SQ8MAO] |_) Pozdrawiam, Tomasz Klatka Rz-ow
    __| __ \ __| _` | _` | | _ \ Baza: President Jackson + 1/2 L
    ( | | | ( | ( | | ( | Mobil: Alan 27 Gold + Sirio 1,3
    \___|_.__/ _| \__,_|\__,_|_|\___/ E-mail: t...@g...com

  • 22. Data: 2006-06-17 13:25:06
    Od: Tomasz Klatka <t...@g...com>

    test napisał(a):

    > czy taksówki nie porozumiewają się z centralą na paśmie CB ?

    Juz nie.

  • 23. Data: 2006-06-17 13:25:37
    Od: Tomasz Klatka <t...@g...com>

    test napisał(a):
    > A co to jest za pasmo ?

    Jakie pasmo?

  • 24. Data: 2006-06-17 13:35:25
    Od: s...@m...com

    > Zadne. Sa to czestotliwosci, z ktorych moze korzystac kazdy pod kilkoma
    > warunkami (homologacja, odpowiednia moc, niewymienialna antena itd.)
    > Jesli jakies instytucje ida na latwizne i nie wykupia sobie wlasnej
    > czestotliwosci do porozumiewania sie, to oni maja problem.

    Dokładnie, pozostaje kwestia kultury niezakłócania sobie nawzajem łączności,
    podobnie jak na CB, ale jak było i jest każdy wie.

    Tym nie mniej nadawanie na tym pasmie za pomocą homologowanych urządzeń jest
    legalne i konsekwencji prawnych za to brak.

  • 25. Data: 2006-06-17 13:59:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    test [###t...@t...com.###] napisał:
    > Teoretycznie tak ale ile czasu trzeba będzie żeby namierzyć kogoś
    kto
    > ciągle dzwoni np z pogróżkami z telefonu mobilnego
    niezarejestrowanego,
    > bo na kartę, cały czas się przemieszczając w czasie rozmowy ?

    Kilkanaście minut do kilku godzin. Pod warunkiem, że ten co się za to
    bierze wie jak to zrobić, ma na to chwilę czasu, odpowiednie
    uprawnienia i mu się chce. Inna sprawa, że nie ma to absolutnie nic
    wspólnego z namierzaniem radiotelefonu. Zupełnie inna technologia i
    zupełnie inna taktyka.

  • 26. Data: 2006-06-17 14:02:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@g...pl> napisal(a):
> [...]
    >
    > Kilkanaście minut do kilku godzin. Pod warunkiem, że ten co się za to
    > bierze wie jak to zrobić, ma na to chwilę czasu, odpowiednie

    Kilkanaście minut do kilku godzin, ale w przypadku kiedy ktoś wie jak
    się ukrywać - jest to niemożliwe.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 27. Data: 2006-06-17 14:03:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Andrzej Lawa [###a...@l...SPAM_PRECZ.com.###] napisał:
    > Primo: weź udowodnij, że ktoś się faktycznie 'włączył'.
    > Secundo: ktoś na sąsiedniej budowie może tak samo kierować 'swoim'
    > operatorem dźwigu.

    Primo: musi istnieć sąsiednia budowa, a nadający musi kierować
    stojącym tam dźwigiem. Sekundo: jak go nagram, to mu udowodnię.
    Ekspertyza kosztuje z Zakładzie Medycyny Sadowej coś koło 5.000 zł,
    ale przecież zapłaci za nią sprawca. Jak się dowie, to się sam przyzna
    :-) Testowane przy alarmach mniej lub bardziej bombowych - skuteczność
    100%, pod warunkiem, że łapiesz właściwego człowieka.

  • 28. Data: 2006-06-17 14:12:07
    Od: test <t...@t...com>

    > To nie byl radiotelefon CB.

    A co to było ? Cena była podobna do CB (200 zł), podczas gdy pytałem o
    krótkofalówkę to powiedział że to będzie kosztować z 1000 zł.
    Krótkofalówkę zresztą też chciał mi sprzedać bez tego żebym mu musiał
    pokazywać licencję krótkofalarską.

  • 29. Data: 2006-06-17 14:35:29
    Od: s...@m...com

> [...]
    > :-) Testowane przy alarmach mniej lub bardziej bombowych - skuteczność
    > 100%, pod warunkiem, że łapiesz właściwego człowieka.

    Nie zapłaci, bo cały czas tu mowa o paśmie PMR 446 na którym nadawać wolno
    każdemu bez koncecji czy zezwoleń.

  • 30. Data: 2006-06-17 14:35:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Kilkanaście minut do kilku godzin. Pod warunkiem, że ten co się za to
    > bierze wie jak to zrobić, ma na to chwilę czasu, odpowiednie
    > uprawnienia i mu się chce.

    A ten, kto grozi, nie popełni jakichś "szkolnych" błędów - typu włożenie
    'anonimowej' karty do telefonu, w którego wcześniej normalnie korzystał.
    Albo doładowanie kart z własnego konta. Lub nabycie telefonu/aktywacji
    przy pomocy własnej karty płatniczej.

    Bo tak to co Ci przyjdzie z tego, że zidentyfikujesz IMEI (dalej:
    zakładając, że nie jest podrobiony) oraz (bardzo przybliżone) miejsce
    pobytu dzwoniącego?

    Trzeba by rzucić w tę okolicę sporą grupę ludzi, a jak dzwoniący
    sprzyciarz się kapnie, że coś się od tajniaków roi, to zniszczy telefon
    i użyje kolejnego.

    > Inna sprawa, że nie ma to absolutnie nic
    > wspólnego z namierzaniem radiotelefonu. Zupełnie inna technologia i
    > zupełnie inna taktyka.

    Fakt.