  • 1. Data: 2006-06-16 15:18:13
    Temat: Znowu WKU :(
    Od: "Fotow" <f...@g...com>

    Tytułem wstępu: Wroclaw, 28lat, własna działalność, żonaty,
    dziecko ma urodzić się na dniach. W zeszlym roku zostalem skreslony z
    listy studentow, od pazdziernika mialem zamiar reaktywowac sie.

    Od jakiegoś czasu dostawałem polecone z WKU, których nie odbierałem
    'bo mnie nie było'. Niestety pod koniec kwietnia jeden odebrałem, na
    szczescie (chyba) dla mnie, odebralem je po terminie, w ktorym mialem
    sie stawic do WKU, wiec nie poszedlem, nie dzwonilem, nie reagowalem.
    Niestety kilka dni temu w skrzynce pocztowej znalazlem karteczke z WKU,
    ze mam sie stawic za kilka dni. W przypadku niestawienia z powodu
    wielokrotnych niestawień do sądu grodzkiego zostanie skierowana
    sprawa o ukaranie mnie.

    Czy jesli pojde do WKU i zloze podanie o odroczenie na pol roku ze
    wzgledu na prowadzenie dzialalnosci lub podanie o zmiane kategorii
    zdrowotnej to moge nie odbierac karty powolania do czasu rozpatrzenia
    tych wnioskow? A moze lepiej zignorowac wezwanie?

    poborowy

  • 2. Data: 2006-06-16 17:34:14
    Temat: Re: Znowu WKU :(
    Od: "Pawel S." <root@[127.0.0.1]>

    xmarcel wrote:

    > idz do wku, pogadaj, napisz podanie o odroczenie.
    > w wakacje podobno beda przenosic do rezerwy takich jak my ;)

    "takich jak my" tzn. jakich? - zona + dziecko?
    cos wiecej wiadomo? jakis projekt rozporzadzenia?

  • 3. Data: 2006-06-16 17:47:16
    Od: test <t...@t...com>

    Jest lista dyskusyjna na którą pisze dużo osób z takimi problemami.
    Lista jest nielegalna więc nic nie powiem gdzie jest (nie pytajcie o to
    !). Sporo osób z tej listy załatwiło sobie kategorię E przez
    systematyczne chodzenie do psychiatry od dwunastego roku życia do
    skończenia studiów. Przeważnie mieli małe odchylenia które faktycznie
    jednak zaliczyłyby ich na A1, ale psychiatrze w przychodni trochę
    nastulali przez kilka lat, brali recepty na leki i mieli od niego
    zaświadczenie o poważnej chorobie. Komisja nie jest w stanie dokładnie
    tego sprawdzić bo musieliby każdego podejrzanego dawać na obserwację do
    szpirala.

  • 4. Data: 2006-06-16 17:55:03
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

> [...]

    idz do wku, pogadaj, napisz podanie o odroczenie.
    w wakacje podobno beda przenosic do rezerwy takich jak my ;)

    pozdr

  • 5. Data: 2006-06-16 18:41:16
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > zdrowotnej to moge nie odbierac karty powolania do czasu rozpatrzenia
    > tych wnioskow? A moze lepiej zignorowac wezwanie?

    idz do WKU, teraz maja tyle "chetnych", ze twoje argumenty od razu przesuna
    teczke na spod...

  • 6. Data: 2006-06-16 18:45:58
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "test" <t...@t...com> napisał :

    > Sporo osób z tej listy załatwiło sobie kategorię E przez systematyczne
    > chodzenie do psychiatry od dwunastego roku życia do skończenia studiów.

    a tak troche offtopicznie zapytam sie : czy taka kategoria nie jest
    przypadkiem przeszkoda przy szukaniu pracy? Juz nawet nie E, ale samo D -
    slyszalem, ze podobno sa jakies problemy w w/w sytuacjach - moze ktos to
    potwierdzic/zaprzeczyc?

    --
    ARO

  • 7. Data: 2006-06-16 18:54:20
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    ARO wrote:

> [...]
    > przypadkiem przeszkoda przy szukaniu pracy? Juz nawet nie E, ale samo D
    > - slyszalem, ze podobno sa jakies problemy w w/w sytuacjach - moze ktos

    Może być.
    Nie znam osobiście, słyszałem o decyzji zabrania / niewydania prawa
    jazdy ze względu na kategorie E.
    Możliwe, że plotka.

  • 8. Data: 2006-06-16 19:39:47
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Pawel S. wrote:

    > xmarcel wrote:

    > "takich jak my" tzn. jakich? - zona + dziecko?

    starczy sama zona

    > cos wiecej wiadomo? jakis projekt rozporzadzenia?

    major z ktorym gadalem w swoim wku w maju, mowil zeby sie dowiadywac
    ok wakacji. w poprzednie wakacje bylo rozporzadzenie min obr o
    przenoszeniu di rezerwy zywicieli rodzin. major ow byl przekonany, ze
    w tym roku tez cos takowego bedzie. tyle wiem

    pozdro

  • 9. Data: 2006-06-16 21:18:54
    Temat: Re: [ot] Znowu WKU :(
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net>

    Troche OT
    Czy student po "normalnym" zakończeniu nauki, żonaty, lat 28, bezdzietny
    jest automatycznie przenoszony do rezerwy?

  • 10. Data: 2006-06-16 21:31:03
    Od: test <t...@t...com>

    Na ochroniarza cię raczej nie wezmą jeśli masz kategorię E (choć na
    przekór ostatnio szukają niepełnosprawnych ochroniarzy) ale jeśli nie
    masz przyznanej grupy inwalidzkiej to nikt ci nie będzie robić trudności
    w zatrudnianiu.