  • 11. Data: 2006-06-17 02:04:52
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: test <t...@t...com>

    Teoretycznie tak ale ile czasu trzeba będzie żeby namierzyć kogoś kto
    ciągle dzwoni np z pogróżkami z telefonu mobilnego niezarejestrowanego,
    bo na kartę, cały czas się przemieszczając w czasie rozmowy ? Jak po
    rozmowie wyjmie akumulator z telefonu to "zniknie z radaru". Był taki
    przypadek gdy żartowniś dzwoniła w ten sposób przez kilka miesięcy na
    pogotowie ratunkowe utrudniając jego pracę. Namierzono ją dopiero po
    kilku miesiącach i to przypadkowo.

  • 12. Data: 2006-06-17 07:47:32
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 17 Jun 2006 02:18:15 +0200, s...@m...com napisał(a):

    > Używanie PMR do celów komercyjnych jest zabronione i nielegalne!
    > tępić wszelkie firmy tam dzialające ochrony hipermarketów itd
    > zgłaszać piractwo do UKE i KRRiT!!!

    Cały czas szukam jakiegoś aktu prawnego w temacie zakazu używania PMR dla
    celów komercyjnych i jakoś nie mogę znaleźć.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 13. Data: 2006-06-17 08:28:00
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fs5ht5hzmv2y$.2zzptyn4qpm8$.dlg@40tude.net...

    > Cały czas szukam jakiegoś aktu prawnego w temacie zakazu używania PMR dla
    > celów komercyjnych i jakoś nie mogę znaleźć.

    Pewnie nie znajdziesz. Niemniej uzywajac urzadzen nadajacych w pasmie
    niestrzezonym musisz liczyc sie z zakloceniami i wcinaniem sie osob
    trzecich. Do komunikacji pomiedzy pracownikiem naziemnym a dzwigowym jest
    pasmo zastrzezone, ktor nalezy wykupic. W tym przypadku osoba trzecia mozne
    posluchac co mowia, ale nadawanie na takiej czestotliwosci jest niezgodne z
    prawem.
    Pozdrawiam Maver

  • 14. Data: 2006-06-17 09:36:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Jun 2006 10:28:00 +0200, Maverick31 napisał(a):

    > Pewnie nie znajdziesz. Niemniej uzywajac urzadzen nadajacych w pasmie
    > niestrzezonym musisz liczyc sie z zakloceniami i wcinaniem sie osob
    > trzecich.

    Właśnie już wiem (prawie) wszystko. Czyli jeśli ochrona w supersklepie
    używa PMR to musi się liczyć z tym, ze ktoś z klientów również używa PMR i
    pracuje na tym samym kanale.
    Co prawda są te kody CTCSS, ale to jest złudne, ponieważ kod służy jedynie
    do "otwierania" radyjka które, akurat ma ustawiony ten kod. Użytkownicy co
    mają ustawiony inny kod CTCSS nie słyszą innych rozmów, ale kanał jest
    zablokowany, więc nie pogadają sobie. Decyduje moc nadawania.

  • 15. Data: 2006-06-17 10:40:52
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    > Używanie PMR do celów komercyjnych jest zabronione i nielegalne!

    bzdura, akurat pasmo publiczne pmr jest tez dostepne dla takich
    dzialan, pasmo cb juz nie

  • 16. Data: 2006-06-17 10:56:15
    Od: test <t...@t...com>

    A nie wolno do rozmowy z dzwigowym używać pasma CB ? Kiedyś jak miałem
    kupić radiotelefon CB sprzedawca powiedział mi że może mi sprzedać taki
    z pasmem rozszerzonym o kanały używane przez policję itp. Używanie tych
    rozszerzonych kanałów wymaga posiadania dodatkowej licencji.

  • 17. Data: 2006-06-17 10:57:27
    Od: test <t...@t...com>

    > bzdura, akurat pasmo publiczne pmr jest tez dostepne dla takich
    > dzialan, pasmo cb juz nie

    czy taksówki nie porozumiewają się z centralą na paśmie CB ?

  • 18. Data: 2006-06-17 11:13:32
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > czy taksówki nie porozumiewają się z centralą na paśmie CB ?

    Nie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 19. Data: 2006-06-17 11:37:36
    Od: test <t...@t...com>

    A co to jest za pasmo ?

  • 20. Data: 2006-06-17 13:23:09
    Od: Tomasz Klatka <t...@g...com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > jaki konsekwencje prawne za przeszkadzanie komuś w pracy kto porozumiewa
    > się na 446 MHz (częstotliwości wolne, bez zezwoleń, bez rejestracji,
    > zabawki do kupienia w sklepach MediaMarkt, Geant, Saturn itp.).

    Zadne. Sa to czestotliwosci, z ktorych moze korzystac kazdy pod kilkoma
    warunkami (homologacja, odpowiednia moc, niewymienialna antena itd.)
    Jesli jakies instytucje ida na latwizne i nie wykupia sobie wlasnej
    czestotliwosci do porozumiewania sie, to oni maja problem.

    --
    | [Vy 73 SQ8MAO] |_) Pozdrawiam, Tomasz Klatka Rz-ow
    __| __ \ __| _` | _` | | _ \ Baza: President Jackson + 1/2 L
    ( | | | ( | ( | | ( | Mobil: Alan 27 Gold + Sirio 1,3