  • 1. Data: 2006-06-16 18:26:34
    Temat: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    jaki konsekwencje prawne za przeszkadzanie komuś w pracy kto porozumiewa
    się na 446 MHz (częstotliwości wolne, bez zezwoleń, bez rejestracji,
    zabawki do kupienia w sklepach MediaMarkt, Geant, Saturn itp.).
    Na budowie na przykład, siedzi facet kilkadziesiąt metrów nad ziemią na
    dźwigu, a ten na dole mówi mu w prawo, w lewo i jakiś kretyn włącza się i
    daje odwrotne komendy.
    W hipersklepie, ochrona przekazuje sobie spostrzeżenia, a jakiś kretyn
    mówi, że piwo sobie ten w czerwonej koszulki włozył do kieszeni.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-06-16 20:18:57
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy [###k...@g...pl.###] napisał:

    Grożą takie konsekwencje, jakie skutki może spowodować działanie
    sprawcy. W wypadku dźwigu niebezpieczeństwo spowodowania wypadku czy
    nawet jakiejś tam katastrofy - usiłowanie. W wypadku hipermarketu, tuż
    gorzej, bo nie za bardzo mam pomysł.

  • 3. Data: 2006-06-16 21:11:50
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Grożą takie konsekwencje, jakie skutki może spowodować działanie
    > sprawcy. W wypadku dźwigu niebezpieczeństwo spowodowania wypadku czy

    O ile znajdzie sie takowego w promieniu tych paru km ... i udowodni ze
    to on.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2006-06-17 00:08:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KrzysiekPP [###jimi@_FALSE_.ceti.pl.###] napisał:
    > O ile znajdzie sie takowego w promieniu tych paru km ... i udowodni
    ze
    > to on.

    Jak zawoła raz czy dwa razy, to nie udowodnie. Jak się będzie dłużej
    bawił to można go spokojnie namierzyć. Nagrać głos do ekspertyzy
    fonoskopowej. Nie zapominaj, ze by z sensem mylić operatora dźwigu, to
    gość musi również widzieć plac budowy. Inaczej jego komendy będą
    kompletnie bez sensu i nawet idiota się zorientuje. A więc nie będzie
    to promień paru kilometrów, ale góra kilkaset metrów.

  • 5. Data: 2006-06-17 00:14:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Na budowie na przykład, siedzi facet kilkadziesiąt metrów nad ziemią na
    > dźwigu, a ten na dole mówi mu w prawo, w lewo i jakiś kretyn włącza się i
    > daje odwrotne komendy.

    Primo: weź udowodnij, że ktoś się faktycznie 'włączył'.
    Secundo: ktoś na sąsiedniej budowie może tak samo kierować 'swoim'
    operatorem dźwigu.

  • 6. Data: 2006-06-17 00:18:15
    Od: s...@m...com

> [...]
    > W hipersklepie, ochrona przekazuje sobie spostrzeżenia, a jakiś kretyn
    > mówi, że piwo sobie ten w czerwonej koszulki włozył do kieszeni.

    Używanie PMR do celów komercyjnych jest zabronione i nielegalne!

    tępić wszelkie firmy tam dzialające ochrony hipermarketów itd

    zgłaszać piractwo do UKE i KRRiT!!!

  • 7. Data: 2006-06-17 00:20:24
    Od: test <t...@t...com>

    Jest dostępne specjalistyczne oprogramowanie zamieniające głos człowieka
    na głos tak zniekształcony że wszystkie indywidualne elementy fonetyczne
    mogące służyć rozpoznaniu, są usunięte i rozpoznanie jest niemożliwe.
    Gość będzie mówił do mikrofonu podłączonego w laptopie a wyjście z karty
    dźwiękowej będzie podłączone do wejścia nadajnika radiowego. Przy pewnej
    dozie sprytu można zdobyć to oprogramowanie i sobie coś takiego podłączyć.

  • 8. Data: 2006-06-17 00:26:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    test [###t...@t...com.###] napisał:

    I to wszystko tylko dla samej grandy? Zresztą jak go złapię to będzie
    miał i tego laptopa i to oprogramowanie.

  • 9. Data: 2006-06-17 00:37:11
    Od: s...@m...com

    > test [###t...@t...com.###] napisał:
    >

    > I to wszystko tylko dla samej grandy? Zresztą jak go złapię to będzie
    > miał i tego laptopa i to oprogramowanie.

    od tego zdaje się jest PIR/PAR/URT/URTiP/UKE

  • 10. Data: 2006-06-17 02:00:30
    Od: test <t...@t...com>

    W zasadzie w sytuacji z dźwigiem poznać będzie od razu po
    zniekształconym głosie że coś jest nie tak. Sytuacja jaką opisałem jest
    raczej używana przez zawodowych porywaczy którzy chcą się porozumieć w
    sprawie okupu.