  • 31. Data: 2006-06-17 14:38:14
    Temat: Re: Nadawanie z małą mocą na 446 MHz
    Od: s...@m...com

    > A co to było ? Cena była podobna do CB (200 zł), podczas gdy pytałem o
    > krótkofalówkę to powiedział że to będzie kosztować z 1000 zł.
    > Krótkofalówkę zresztą też chciał mi sprzedać bez tego żebym mu musiał
    > pokazywać licencję krótkofalarską.

    Hehe, nie ma czegoś takiego jak "krótkofalówka"
    Prawie wszystkie radiotelefony przenośne pracują >30 MHz a więc
    są "ultrakrótkofalówkami"

    radiotelefon to nie broń, cobyś przy zakupie musiał okazywać zezwolenie.

  • 32. Data: 2006-06-17 14:39:59
    Od: s...@m...com

    > Kilkanaście minut do kilku godzin, ale w przypadku kiedy ktoś wie jak
    > się ukrywać - jest to niemożliwe.
    > --
    Namierzanie satelitarne - dokładność jak w GPS.

  • 33. Data: 2006-06-17 14:45:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Samotnik [###s...@W...samotnik.art.pl.###] napisał:

    > Kilkanaście minut do kilku godzin, ale w przypadku kiedy ktoś wie
    jak
    > się ukrywać - jest to niemożliwe.

    Jak się ukryć wie niewielka garstka - głownie tych, co wiedzą jak
    łapać. Faktycznie przestrzegając kilku reguł może się udać, jeśli się
    nie ma pecha. Tacy ludzie jednak nie bawią się w psocenie na budowach,
    tylko wysadzanie pociągów przykładowo.

  • 34. Data: 2006-06-17 14:46:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    s...@m...com [###s...@m...com.###] napisał:

    > Namierzanie satelitarne - dokładność jak w GPS.

    Ile Polska ma satelitów zdolnych namierzyć komórkę? I co Ci to da, jak
    facet wyłączy komórkę?

  • 35. Data: 2006-06-17 14:47:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    s...@m...com [###s...@m...com.###] napisał:

    > Nie zapłaci, bo cały czas tu mowa o paśmie PMR 446 na którym nadawać
    > wolno każdemu bez koncecji czy zezwoleń.

    Zapłaci, bo zarzut dostanie nie za nadawanie, tylko za usiłowanie
    spowodowania katastrofy przykładowo. Posiadanie siekiery też nie
    wymaga zezwolenia, co nie znaczy, ze możesz nią walić każdego po
    głowie.

  • 36. Data: 2006-06-17 14:58:52
    Od: s...@m...com

> [...]
    > spowodowania katastrofy przykładowo. Posiadanie siekiery też nie
    > wymaga zezwolenia, co nie znaczy, ze możesz nią walić każdego po

    Kto mu odowodni jakiekolwiek zamiary? bez przesady walkie-talkie to nie
    siekiera :>

  • 37. Data: 2006-06-17 15:04:41
    Od: s...@m...com

    > Ile Polska ma satelitów zdolnych namierzyć komórkę? I co Ci to da, jak
    > facet wyłączy komórkę?

    Nie muszą to być polskie satelity.
    Skąd facet miałby wiedzieć kiedy i że jest namierzany?

  • 38. Data: 2006-06-17 15:24:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@m...com> napisal(a):

    > Nie muszą to być polskie satelity.
    > Skąd facet miałby wiedzieć kiedy i że jest namierzany?

    Naoglądałeś się filmów.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 39. Data: 2006-06-17 15:37:08
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Jak się ukryć wie niewielka garstka - głownie tych, co wiedzą jak
    > łapać. Faktycznie przestrzegając kilku reguł może się udać, jeśli się

    Kupowac nowiutkie zestawy prepaid i wyrzucac telefon wraz z SIMMem po
    kazdorazowym uzyciu :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 40. Data: 2006-06-17 15:40:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ekspertyza kosztuje z Zakładzie Medycyny Sadowej coś koło 5.000 zł,
    > ale przecież zapłaci za nią sprawca. Jak się dowie, to się sam przyzna
    > :-) Testowane przy alarmach mniej lub bardziej bombowych - skuteczność

    Wiesz, ale tam to było przez telefon - a współczesne telefony jednak
    jakość dźwięku mają z reguły deczko lepszą, niż tanie "szczekaczki".
    Zwłaszcza na budowie (hałas, zakłócenia elektryczne). Poza tym jaki
    odsetek operatorów dzwigu nosi przy sobie dyktafony? ;->

    > 100%, pod warunkiem, że łapiesz właściwego człowieka.

    No właśnie. Najpierw go znajdź ;->