  • 251. Data: 2005-09-29 16:59:24
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > to ze to juz kolejna twoja teoria ktora okazala sie gowno wart jak ty sam, i
    > z kazda chwila sie coraz bardziej
    > osmieszasz.

    to "dobrze" to robocze dla zadania pytanie w drugiej czesci. Oczywiscie
    nie domysliles sie bobasku.

    > zawsze masz wybor, mozesz nie kupowac .

    Bandyta tez ma wybor, moze nie sprzedawac i nie manipulowac rynkiem.

    > no i kurwa mac jaki to ma zwiazek z tym?
    > 3 teoria geniusza obalona.

    To ze fakty i bandyta z Redmond nie przytaczaja tak bzdurnych arumentow
    jak ty baranie.

    > nie jest zmuszany do windows, to oprogramowanie ktore jest glownie
    > przenazcone dla windows zmusza
    > takiego uzytkownika do takiego anie innego wyboru, wez pismo dotyczace gier,
    > np
    > cdaction i wskaz mi nowosci ktore sa przeznaczone pod linuxa.

    Mieszasz dwie rzeczy. Manipulacje rynku i wynikajace stad
    podporzadkowanie sie drobnych producentow.

  • 252. Data: 2005-09-29 17:00:53
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > jestes zalosny debil, o rozumie 1 rocznego dziecka,

    Przyjmuje to jako przyznanie faktu ze jednak nie ma.

    > sprzedal dobry produkt, ktos wymyslil robaka on rozeslal uaktualnienia,
    > napisalem choc 1 program w zyiu
    > (odrazu sie pochwal jaki) ?

    NIe.

    Sprzedal wadliwy produkt, a nawet do tego nie zwrocil pieniedzy
    uzytkownikom.

  • 253. Data: 2005-09-29 17:03:55
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > no i huj z tego, czy to powod by krasc kazdy program,

    Nie.

    Natomiast nie mowimy o kradziezy *kazdego* programu.

    > czy to powod by
    > pluc na wszystkie firmy tworzace soft?

    Nie. I dlatego mowimy tylko o wielkich oszustach.

  • 254. Data: 2005-09-29 17:07:58
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > caly czas twierdze ze osoba ktora kradnie program jest zlodziejem, jezlei
    > osoba ta zakupila juz program i dla siebie
    > tworzy kopie to zlodziejem nie jest nie uwazasz geniuszu?

    Nie tylko. Ukrasc nie mozna zlodziejowi, bo to i tak nie jego.

    > po pierwsze madre a nie mondre nieuku po drugie jak widac w PRZECIWIENSTWIE
    > do Ciebie ja jakas ukonczylem.

    To pewnie anglistyka albo prawo (kierunek MSyf). :-P

    > Dostrzegam roznice ale ty nie dostrzegasz w kopiowaniu dla kogos a
    > kopiowaniu dla siebie jak juz sie zakupilo program.

    > ja pierdole co za debil, wlasciciel praw majatkowych to osoby upowazniona do
    > sprzedawania okresolonego
    > oprogramowania i jest niz albo producent albo ten kogo on upowaznil.

    Nie, jezeli "przekazanie" praw nastapilo w drodze bandytyzmu korporacyjnego:

    http://www.usdoj.gov/atr/cases/ms_index.htm

  • 255. Data: 2005-09-29 17:58:26
    Od: kim <n...@c...net>

    Przemek R... wrote:

    > a powiedz mi geniuszu jak to jest ze nikt nie wykryl konkretnych srodkow
    > chemicznych w tych
    > produktach a tacy psychopaci jak Ty na odmowe wydaani receptur (co jest
    > normalne nawet popzrzez sad bym nie dal)
    > stwierdzaja ze maja cos do ukrycia?

    Nie wykryl? Chyba w Wachocku.

    Nie dosc ze wykryl, to w dodatku dostepne publicznie nakazami sadowymi.

    http://tobaccodocuments.org/pm/2025744160-4202.html
    A konkurencja nie tylk wie, ale wymienia sie listami:
    http://tobaccodocuments.org/pm/2063616686-6688.html

    > Przeciez wystarczy wziac produkt i oddac chocby do zakladu chemii jakiegos
    > uniwersytetu by ci rozlozyli
    > go "na czynniki pierwsze" i wszystko bedzie jasne.

    Tak, i moze to zrobic sobie kazdy mieszkaniec Wachocka.

    > Ale nie lepioeej ludzic
    > sie ze ktos zdradzi recepture
    > i pluc na niego w razie odmowy.

    Od tego sa sady. W koncu jestes bobasku na grupie "prawo".

    > Dziwne ze wymieniasz tyklo te bogate firmy, a co powiesz w takim razie o
    > Kulczyku?
    > I uzasadnij odrazu.

    A czy Kulczyk zmusza kazdego mieszkanca planety do uzywania jego syfu?

  • 256. Data: 2005-09-30 07:34:07
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Tue, 27 Sep 2005 21:46:36 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > n oto pozostaje trial + trial windows i reinstlaka co 3 miesiace,
    > studiowanie wymaga wyrzeczen nikt nie mowil ze bedzie latwo :)

    A czy ten trial Win2k3 (bo o takim chyba mówisz) da się zainstalować (i
    aktywować) kilka razy?

    Maciej Olędzki

  • 257. Data: 2005-09-30 15:06:13
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Wed, 28 Sep 2005 21:06:40 +0200, ElComandante napisał(a):

    > Użytkownik "Maciej Olędzki" <l...@n...onecie> napisał w wiadomości

    > ;))) No to Wysoki Sądzie wyjaśniło się kto mi pod...ł oprogramowanie.

    :)

    > Wiem z pewnego źródła, że robią straszną łaskę. No właśnie a co po gwarancji
    > ?

    Podobno nie da się. Słyszałem opowieści, że komuś udało się zbajerować
    panienkę na infolinii i dostał numer aktywacyjny.

    Maciej Olędzki

  • 258. Data: 2005-09-30 19:07:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A czy ten trial Win2k3 (bo o takim chyba mówisz) da się zainstalować (i
    > aktywować) kilka razy?

    go wlasnie aktywowac nalezy po jakims czasie, na tym polega jego
    "trialowanie" :-)
    Jezeli o sama intslacje chodzi to wydaje mi sie ze nie ma technicznej
    mozliwosci sprawdzenie(przez system) czy przed formatka
    dysku byl tam wczesneij zaintsalwoany :)

  • 259. Data: 2005-11-01 20:15:17
    Od: "ori" <o...@f...to>

    > Witam
    > Pisalem wczesniej watek jak w temacie o tym, ze mam

    lub
    http://www.elkom.com.tw/files/HDDKEY_beta2.pdf

  • 260. Data: 2005-11-12 09:48:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli lepiej jest kiedy o dostepie do wiedzy na UG decyduje... bandyta z
    > Redmond.

    Microsoft COrel Draw! po rpostu gratuluje debilu. A na UG uzywamy zarowbno
    linuksa jak i windowsa,

    > Zalozmy ze studenta studiujacego komputery stac. Co z reszta kotej widza
    > zawodowa wymaga zajrzenia a nie uzywania?

    trial, demo, lub zap. na uczelnie. Sorry ale trzeba sie poswiecic, by zdobyc
    wyksztalcenie.

    > Najciekawesze ze bandyta z Redmond nie jest tak skory procesowac sie tak
    > jak ty bobasku. widac nie czuje sie tak mocna z twoja argumentacja.

    a mozesz podac nr akt sprawy w polskim sadzie?

    P.