    From: kim <n...@c...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    <dh49gi$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh4ej0$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <FypZe.4217$w74.3090@trndny05> <dh60ek$reh$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6ae9$g0t$2@opal.futuro.pl> <dh6bqk$a1b$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6dhs$h83$1@opal.futuro.pl> <dh6j6j$7sg$1@inews.gazeta.pl>
    <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> <dh8dmd$8uv$1@inews.gazeta.pl>
    <K%RZe.8973$L15.6713@trndny01> <dh8vuk$gu0$1@inews.gazeta.pl>
    <eNTZe.9024$L15.6540@trndny01> <dh92tg$121$1@inews.gazeta.pl>
    <YVUZe.9312$L15.2693@trndny01> <dh97pv$m5p$1@inews.gazeta.pl>
    <lx0_e.13141$gi4.193@trndny04> <dhb9sj$cls$1@inews.gazeta.pl>
    <Rim_e.21986$Fh4.20403@trndny03> <dheq47$fot$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Thu, 29 Sep 2005 16:59:24 GMT

    Przemek R... wrote:

    > to ze to juz kolejna twoja teoria ktora okazala sie gowno wart jak ty sam, i
    > z kazda chwila sie coraz bardziej
    > osmieszasz.

    to "dobrze" to robocze dla zadania pytanie w drugiej czesci. Oczywiscie
    nie domysliles sie bobasku.

    > zawsze masz wybor, mozesz nie kupowac .

    Bandyta tez ma wybor, moze nie sprzedawac i nie manipulowac rynkiem.

    > no i kurwa mac jaki to ma zwiazek z tym?
    > 3 teoria geniusza obalona.

    To ze fakty i bandyta z Redmond nie przytaczaja tak bzdurnych arumentow
    jak ty baranie.

    > nie jest zmuszany do windows, to oprogramowanie ktore jest glownie
    > przenazcone dla windows zmusza
    > takiego uzytkownika do takiego anie innego wyboru, wez pismo dotyczace gier,
    > np
    > cdaction i wskaz mi nowosci ktore sa przeznaczone pod linuxa.

    Mieszasz dwie rzeczy. Manipulacje rynku i wynikajace stad
    podporzadkowanie sie drobnych producentow.