  • 71. Data: 2018-07-17 14:32:49
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 14:14:58 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jednym z czynników był tani kredyt, za tani, jak na gospodarkę grecką.

    Ale główną wydawanie pieniędzy lekka ręką i życie ponad stan.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 72. Data: 2018-07-17 14:46:00
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Dokładnie sam to robisz wobec mnie bo miałem czelność
    > mieć inne zdanie.

    Własne zdanie trzeba argumentować, a odpalać "Słowacki
    wielkim poetą był". Na razie tego nie chciałeś uczynić,
    a jedynie oznajmiłeś że może takowe posiadasz.

    > To się nazywa mentalność Kalego.

    Nie zrozumiałeś. Ja oceniłem Twoje zachowanie. Nie wrzuciłem
    Cię do koszyczka "pisowskich oszołomów", "dobrej zmiany",
    "dojnej zmiany", "totalnej opozycji", "bolszewickich świń",
    czy jakiegokolwiek innego, bo mi to zwisa i powiewa jakie
    barwy sobie na potyłczu malujesz.

    Wystawiłem własną, imienną i personalną opinią na temat
    Twojego osobistego zachowania, bazując na komentarzu który
    wystawiłeś. Tak, wiem, nie widzisz różnicy.

    A to co teraz robisz, to próbujesz skopiować mój styl dyskusji,
    który prezentuję w kontakcie z podobmymi Tobie osobami. I tak
    jak jak Ci zarzucę "tuptusia niedzielnego", to mi zarzucisz
    "idiotę", jak Ci zarzucę myślenie jak sześciolatek, Ty mi
    zarzucisz to samo (tylko trochę innymi słowami).
    Takie wypisz-wymaluj "a nie bo Ty".
    Własnego podejścia za grosz.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 73. Data: 2018-07-17 14:46:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:32, Olin pisze:
    > Ale główną wydawanie pieniędzy lekka ręką i życie ponad stan.

    Pod okiem i ścisłym nadzorem UE żeby nie powiedzieć przy podżeganiu UE :-)

  • 74. Data: 2018-07-17 15:18:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 14:46:15 +0200, z napisał(a):

    > Pod okiem i ścisłym nadzorem UE żeby nie powiedzieć przy podżeganiu UE :-)

    Na pewno cos mnie ominęło, ale dotychczas sądziłem, że to właśnie Grecy
    fałszowali dane, a potem wili się jak piskorz, żeby tylko nie robić tego,
    co zaleca UE.

    Możesz podać jakieś przykłady tego podżegania?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 75. Data: 2018-07-17 15:31:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 15:18, Olin pisze:

    > Możesz podać jakieś przykłady tego podżegania?

    Chcesz na piśmie czy może wyznania niemieckich bankierów Ci wystarczą ? :-)

  • 76. Data: 2018-07-17 15:32:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Własne zdanie trzeba argumentować, a odpalać "Słowacki
    > wielkim poetą był". Na razie tego nie chciałeś uczynić,
    > a jedynie oznajmiłeś że może takowe posiadasz.

    Cytat z twojej argumentacji:
    "> Jesteś pewny?

    Tak.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

    Argumentacja wręcz oszołamiająca, o tendencyjnym cięciu
    cytatów już nie wspomnę.

> [...]
    > "dojnej zmiany", "totalnej opozycji", "bolszewickich świń",
    > czy jakiegokolwiek innego, bo mi to zwisa i powiewa jakie

    Ty nie zrozumiałeś.
    Oceniłeś mnie, zaszufladkowałeś i nie ważne że błędnie.
    Ważne że to twoje zdanie i będziesz o nie walczył nie przebierając
    w środkach, również w takich które sam wyszydzasz i przypisujesz
    innym.

    > Wystawiłem własną, imienną i personalną opinią na temat
    > Twojego osobistego zachowania, bazując na komentarzu który
    > wystawiłeś. Tak, wiem, nie widzisz różnicy.

    No zobacz a jak ja wystawiłem własną, personalna i imienną
    opinię o tobie to uznałeś to za argument z podwórka.

> [...]
    > "idiotę", jak Ci zarzucę myślenie jak sześciolatek, Ty mi
    > zarzucisz to samo (tylko trochę innymi słowami).

    Pokazuje ci co sam robisz, jak widzę nie spodobało ci się to
    ale sam tego nie zaprzestaniesz. No bo dlaczego miałbyś? Prawda?

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2018-07-17 15:54:19
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 13:03, Liwiusz pisze:

    > Rzucasz jakieś kalumnie bez dowodów, nie ma nawet pola do dalszej dyskusji.

    Znaczy się co? Jesteś nieświadomy poglądów Korwina?
    Nie wiesz kogo popierasz? Nie znasz jego wypowiedzi na temat kobiet? O
    reszcie z litości nie wspomnę...

    Jakich innych dowodów potrzebujesz, oprócz samego Korwina? Bo nie wiem o
    co ci chodzi.

    > Dla ciebie i może 2% innych ludzi.

    Oczywiście. Tu też zamykasz oczy, tak jak w przypadku Korwina?
    Religijność jest tylko na papierze i w statystykach kościoła.

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/spadek-lic
    zby-polakow-uczestniczacych-w-niedzielnych-mszach,80
    3600.html

    https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1727002,Jaka
    -religijnosc-Polakow-Sa-badania-GUS

    Powinno ci dać do myślenia, że im mniej wykształcony człowiek, tym mniej
    mu zależy na rozdziale kościoła od państwa.

    > Ty z tych, że nawet kryzysy wywołane wspólną walutą (vide Grecja) cię
    > nie przekonają, więc także szkoda klawiatury na edukację :)

    Ale po co powtarzasz bzdury? To nie Euro spowodowało kryzys w Grecji.

    > Zatem potrenuj ją trochę. Chcesz wytworzyć próżnię bez religii,

    Nie chcę. Nie wiem skąd ci się to wzięło...

    > a tak
    > się nie da.

    To ci wytłumaczę. Skoro "nie lubię" jednej religii, to dlaczego w
    związku z tym mam "polubić" inną?
    To nielogiczne. Potrenuj trochę.

    > Religie siłą rzeczy dążą do organizacji życia społeczeństw.

    Serio? Przecież to truizm.
    Jest jakiś zakaz w wyciąganiu wniosków ze znajomości historii?
    Skoro tak religianci postępują i taka jest ich "natura", to tym bardziej
    instytucje państwowe powinny bezwzględnie przestrzegać rozdziału.

    > Jak pokazuje
    > przykład Europy, tam gdzie państwo spycha siłą chrześcijaństwo, wpełza
    > islam.

    Nie. Tam gdzie państwo pozwala na wtrącanie się religii, tam będzie się
    wtrącać dowolna religia.
    Wzrost wpływów islamu, to kolejny dowód na to, że trzeba jak najszybciej
    oddzielić religię od państwa.

    > Nie stworzysz utopijnego społeczeństwa, które "w pracy" będzie
    > stosowało "państwową" (jaką?) moralność, religię zostawiając na "po
    > godzinach".

    Niby ateista, a pojęcie moralności utożsamiasz z religią. Dziwne.
    Zakładałem, że jako ateista masz na ten temat trochę większe pojęcie.

    > Jakbym Bubla czytał :)

    A czego nie zrozumiałeś? I co ma do tego Bubel?
    Ja pierdziu... :):)

    Nie podałeś żadnych faktów.
    Ale zawsze możesz spróbować podać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 78. Data: 2018-07-17 15:57:17
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 14:10, Liwiusz pisze:

    > Oczywiście. Można się rządzić dobrze, a można źle.

    To tak jak w Grecji.
    Jeszcze tylko wyjaśnij, co ma z tym wspólnego Euro?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 79. Data: 2018-07-17 16:04:00
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 14:46, z pisze:

    > Pod okiem i ścisłym nadzorem UE żeby nie powiedzieć przy podżeganiu UE :-)

    "Grecja zwyczajnie sfałszowała papiery. Listy uwierzytelniające były
    nieprawdziwe i stąd się wziął ten dzisiejszy problem".

    ""Grecja nie jest przecież biednym krajem. Ale była bardzo nieefektywnie
    rządzona".
    - Poprzedni rząd w pięć i pół roku podwoił grecki dług publiczny. I to w
    dobrych gospodarczo latach - dodał."

    https://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/grecja-w-tarapatach
    -piec-przyczyn-problemow,556149.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 80. Data: 2018-07-17 16:20:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Bo przecież juz w latach 70-tych SB wiedziała, że w 1980 roku wysunie swojego TW
    "Bolka" na przywódcę strajku i w 1991 na prezydenta?