    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Materiał z tv
    <pik8ft$fuc$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <pikm5h$t8q$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 17 Jul 2018 14:46:00 +0200

    On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Dokładnie sam to robisz wobec mnie bo miałem czelność
    > mieć inne zdanie.

    Własne zdanie trzeba argumentować, a odpalać "Słowacki
    wielkim poetą był". Na razie tego nie chciałeś uczynić,
    a jedynie oznajmiłeś że może takowe posiadasz.

    > To się nazywa mentalność Kalego.

    Nie zrozumiałeś. Ja oceniłem Twoje zachowanie. Nie wrzuciłem
    Cię do koszyczka "pisowskich oszołomów", "dobrej zmiany",
    "dojnej zmiany", "totalnej opozycji", "bolszewickich świń",
    czy jakiegokolwiek innego, bo mi to zwisa i powiewa jakie
    barwy sobie na potyłczu malujesz.

    Wystawiłem własną, imienną i personalną opinią na temat
    Twojego osobistego zachowania, bazując na komentarzu który
    wystawiłeś. Tak, wiem, nie widzisz różnicy.

    A to co teraz robisz, to próbujesz skopiować mój styl dyskusji,
    który prezentuję w kontakcie z podobmymi Tobie osobami. I tak
    jak jak Ci zarzucę "tuptusia niedzielnego", to mi zarzucisz
    "idiotę", jak Ci zarzucę myślenie jak sześciolatek, Ty mi
    zarzucisz to samo (tylko trochę innymi słowami).
    Takie wypisz-wymaluj "a nie bo Ty".
    Własnego podejścia za grosz.

    --
    Wojciech Bańcer