  • 81. Data: 2018-07-17 16:37:16
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 16:20, ń pisze:
    > Bo przecież juz w latach 70-tych SB wiedziała, że w 1980 roku wysunie swojego TW
    "Bolka" na przywódcę strajku i w 1991 na prezydenta?

    Bo przecież SB to banda amatorów i debili, którzy nie potrafili
    sfabrykować kwitów na lata wcześniejsze. To była wiedza tajemna i
    zapewne nikt na taki pomysł nie wpadł.
    W XX wieku to w ogóle sama ciemnota żyła, a tych najciemniejszych do SB
    z łapanki brali. Nie to co światłe umysły prokuratorów z IPN z początku
    XXI wieku, elita elit.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 82. Data: 2018-07-17 16:48:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Cytat z twojej argumentacji:
    > "> Jesteś pewny?
    > Tak.

    Pytasz czy jestem pewny tego co napisałem wcześniej (a tam
    się przecież rozpisałem), więc odpisałem że tak. Co jeszcze
    chciałbyś tam zamieścić? Jak chciałeś doprecyzowania,
    to nie brzmi ono tak "to proszę doprecyzuj" a nie
    "to jesteś idiotą".

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 83. Data: 2018-07-17 18:00:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > [...]

    Jak ci pasuje to zaznaczasz że wycinasz.
    A jak nie pasuje to nie zaznaczasz.
    Metoda smarkacza z piaskownicy.
    Zwłaszcza jak wycinasz czyjeś argumenty i udajesz
    że ich tam nie było.

> [...]
    > chciałbyś tam zamieścić? Jak chciałeś doprecyzowania,
    > to nie brzmi ono tak "to proszę doprecyzuj" a nie

    Czyli nie rozumiesz lub udajesz że nie rozumiesz.

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2018-07-17 19:10:14
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-07-17, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    [...]

    > Jak ci pasuje to zaznaczasz że wycinasz.
    > A jak nie pasuje to nie zaznaczasz.
    > Metoda smarkacza z piaskownicy.

    LOL. Dowal się jeszcze że mam piwne oczy.
    Tak, czasem nie zaznaczę. Ale to z przeoczenia (bo jestem
    człowiekiem), a nie z premedytacji. Ale oczywiście można
    się doszukiwać teorii spiskowych.

    > Zwłaszcza jak wycinasz czyjeś argumenty i udajesz
    > że ich tam nie było.

    Nie było żadnych argumentów. Było śmieszne "a nie bo Ty".
    Na same pytanie odpowiedziałem nie wycinając nic z kontekstu
    tego pytania tuptusiu niedzielny.

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 85. Data: 2018-07-17 22:05:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Pierwsze kłamstwo wynika z tego, że jest to sondaż.

    Komu wierzysz - sondażowi czy liwiuszowej prawdzie objawionej.
    No, kurcze, nie wiem...

    > Drugie kłamstwo - że
    > sprzed roku.

    Pisałeś, że od 3 kadencji.

    Faktycznie lepiej nie da się określić tego co napisałeś :))

    > Przyjdą wybory, to się ludzie policzą.

    Na wyborach nie spowiadają się.

    > Na razie jest jak jest - zagłosowano na PiS i nie były to tylko mohery.

    To akurat jasne. Ale jasne jest w jakich grupach przeważa.

  • 86. Data: 2018-07-17 22:05:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Nie wycinaj tyle, to będziesz rozumiał kontekst :)
    >
    > Kłamstwem były wnioski radka, które wyciągał:
    >
    > - z sondażu, czyli z natury swojej analizy zafałszowanej, często nawet
    > celowo
    > - sprzed roku, czyli pomijając powyższe, już nieaktualnego.

    Dawaj swoje dane.

  • 87. Data: 2018-07-17 22:07:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Ponieważ żadnym sondażom nie można wierzyć, bo są fałszowane, jedynym
    > sposobem ustalenia preferencji suwerena w dowolnej kwestii jest zapytanie o
    > nie Kowin-Mikkego albo Kukiza.

    Po wuj? Przecież Liwiusz wszystko Ci wytłumaczy.
    Tęgie głowy wymyślają metody badawcze, weryfikują ją co wybory.
    Takie marnotrawstwo pieniędzy - w kartoflanej republice przeta wystarczy chłopa
    zapytać, on wie wszystko :))

  • 88. Data: 2018-07-17 22:08:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Wytłumaczyłem mu jak dziecko że oskarża innych o swoje wady.
    > Okazał się dzieckiem i nie zrozumiał.

    Najwyraźniej dalej nie kapujesz.

  • 89. Data: 2018-07-18 09:35:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:32, Olin pisze:

    > Ale główną wydawanie pieniędzy lekka ręką i życie ponad stan.

    To fakt, ale jednym z powodów, dla których tak było, był właśnie za tani
    pieniądz. Nie można winić ludzi, że postępowali zgodnie z ich interesem
    (skoro ktoś im dawał tani pieniądz, tańszy niż wynikałby z uwarunkowań
    rynkowych, to brali). I właśnie takie niedostosowanie "wspólnej waluty"
    to immanentnych cech ludzkich, jest powodem, że wspólna waluta się nie
    sprawdza.

    To tak jak z komunizmem - może i fajnie by było zlikwidować pieniądz,
    aby każdy brał "tyle ile potrzebuje", ale w realnym świecie to tak nie
    działa.

    --
    Liwiusz

  • 90. Data: 2018-07-18 09:36:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:46, z pisze:

    > Pod okiem i ścisłym nadzorem UE żeby nie powiedzieć przy podżeganiu UE :-)

    Pamiętam reklamy jak wstępowaliśmy do Unii. Bogusław Wołoszański stał
    nad jakimś europejskim portem i wychwalał, jaki to tam wolny rynek i w
    ogóle przedsiębiorczość, dodając "pod czujnym okiem Unii Europejskiej".
    Zawsze mnie śmieszył ten dysonans "wolności pod czujnym okiem".

    --
    Liwiusz