  • 1. Data: 2018-07-13 11:38:47
    Temat: Wyrok grzywny 2_500 PLN za "pobicie" "faszysty" (nieprawomocny) - Oskarżony prezydent Gdańska Adamowicz (dawniej PO)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja ostawiazam że nieprawomocnie skazany się odwoła a sprawa zakończy się
    śmieszną/mniejszą grzywną.

    https://news.google.com/story/d0dY5l3N_P16kYMebeqPBV
    EO9v9FM?hl=pl&ned=pl_pl

    [A] https://wpolityce.pl/polityka/403694-pawel-adamowicz
    -zostal-skazany-za-ponizenie
> [...]
    >
    > Prezydent Gdańska został _ukarany grzywną_ za poniżenie i uderzenie
    > działacza Młodzieży Wszechpolskiej. Do zdarzenia doszło w listopadzie
    > 2017 roku.
    > Prywatny akt oskarżenia wniósł sekretarz koła Młodzieży
    > Wszechpolskiej w Gdańsku Aleksander Jankowski. Wyrok w sprawie Pawła
    > Adamowicza _nie jest prawomocny_.
    > Jankowski oskarżył Adamowicza o to, że ten _uderzył go ręką w pierś_
    > "stosując siłę fizyczną". Miało to spowodować "silną utratę
    > równowagi". Wszechpolak oskarżył Adamowicza również o "bezpośrednie
    > _utożsamienie jego osoby z faszyzmem_ ". [...]

    [B] https://wiadomosci.wp.pl/prezydent-gdanska-skazany-z
    a-ponizenie-narodowca-nazwal-go-faszysta-62729061168
    02689a

    [C] https://pl.wikipedia.org/wiki/Pawe%C5%82_Adamowicz

    --
    A. Filip