  • 1. Data: 2018-07-11 18:28:55
    Temat: Materiał z tv
    Od: n...@g...com

    Witam,
    Mam podejżenie że wyemitowano o mnie kolejny material w tv, w jaki sposób pewny
    uzyskać te nagrania?
    Nawet nie wiem na jakim kanale a i tak to wszystko pisowskie. Przecież teraz to
    rządzi mafia oni chyba i tak nie udostępnia mi tego nagrania, jakieś rady?
    Nawet radio i cała prasa pisowskie.

  • 2. Data: 2018-07-11 18:58:32
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-11 o 18:28, n...@g...com pisze:
> [...]
    rządzi mafia oni chyba i tak nie udostępnia mi tego nagrania, jakieś rady?

    Może się przedstaw. Coś poradzimy. Zrobimy ściepę, czarny protest,
    Przykujemy się do telewizora i wydobędziemy ten materiał z tej
    faszystowskiej przebrzydłej telewizji ;-)

  • 3. Data: 2018-07-11 19:22:16
    Od: n...@g...com

    Jeśli oni dają materiały o mnie, które przedstawiają mnie w złym świetle to będziemy
    mówić. Wiem że mój wujek pojechał do Kielc ze swoimi kolegami po tym jak zrobiłem
    doniesienie do prokuratury krajowej. Oni wiedzą komu zakładał podsłuchy. Z PiSu nic
    nie powiedzą ale jego koledzy mogą mowic

  • 4. Data: 2018-07-11 19:59:18
    Od: n...@g...com

    Zrobienie że mnie kretyna w tv, żeby mi nikt nie uwierzył w zasadzie wam nic nie daje
    bo świadków jest bardzo dużo, muj wujek lubi pogadać z kolegami ja go znam

  • 5. Data: 2018-07-11 20:01:36
    Od: n...@g...com

    Lubi się chwalić co robil

  • 6. Data: 2018-07-11 20:15:20
    Od: n...@g...com

    Wcześniej bym o tym napisał ale miałem problemy z pamiecia

  • 7. Data: 2018-07-11 22:22:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-11 o 20:15, n...@g...com pisze:
    > Wcześniej bym o tym napisał ale miałem problemy z pamiecia

    RAM czy zapomniałeś imienia i nazwiska?

  • 8. Data: 2018-07-11 22:53:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 11 Jul 2018 09:28:55 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, n...@g...com
    napisał(-a):

    > Witam,
    > Mam podejżenie że wyemitowano o mnie kolejny material w tv, w jaki sposób pewny
    uzyskać te nagrania?

    Nagrać z TV?
    A nie mają archiwum programów na www?

  • 9. Data: 2018-07-12 07:56:01

    W dniu 2018-07-11 o 22:53, r...@k...pl pisze:
    > Nagrać z TV?
    > A nie mają archiwum programów na www?

    Daj spokój. My mu tu uczynnie wszystko zrobimy bo ma typo dwie lewe ręce.
    A on większy problem z RAMem. Nie wie jak się nazywa :-)

  • 10. Data: 2018-07-12 10:30:35
    Od: n...@g...com

    To co jest dostępne na www przeglądałem, krótkie archiwum bodajże z 1 lub 2 tyg jest
    na polsacie, i być może to było właśnie na polsacie.