  • 1. Data: 2018-07-09 06:29:03
    Temat: Kaczytstów nie odstraszyły straszliwe kary które spadły na sędziów łamiących Konstytucje RP3 [ENA czyli "równiejsza" UE]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    W Konstytucji wtedy stał jak byk wyrażony wprost zakaz ekstradycji
    (*już* nie stoi). Mimo to niezawiśli (od Konstytucji) sędziowie orzekali
    ekstradycje na podstawie Umowy Międzynarodowej (w ramach Unii
    Europejskiej). Jednak straszliwe kary które spotkały łamiących
    konstytucje _sędziów_ nie odstraszyły podłych kaczystów od łamania
    Konstytucji RP3.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-07-09 08:19:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 06:29:03 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > W Konstytucji wtedy stał jak byk wyrażony wprost zakaz ekstradycji
    > (*już* nie stoi)

    Coś przespałem - zmieniono konstytucję?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-07-09 08:49:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Coś przespałem - zmieniono konstytucję?

    AFAIR Konstytucje zmieniono już *po* (sześciu?[1]) ekstradycjach łamiących
    wyrażony wtedy jednoznacznie i wprost w konstytucji zakaz ekstradycji
    obywatela polskiego obowiązujący aż do 2006-11-07 [2][3].
    AFAIR JKM się odgrażał że sędziowie (wtedy) łamiący konstytucje przez
    przyklepywanie ekstradycji zostaną ukarani. Zostali?
    Czy może _sędziom_ otwarcie i bezkarnie łamać konstytucje wolno?

    Gwoździem do trumny sędziowskiej kasty były ekstradycje już po wyroku TK
    z 2005-04-27 [3]. Były takie z tych sześciu?

    [1] http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/832700,korwin-mi
    kke-przeciwny-ekstradycji-romana-polanskiego.html
    > 31.10.2014, 16:10; Aktualizacja: 31.10.2014, 16:12
    > [...] Ale, zanim zrobiono poprawkę, wbrew konstytucji sześciu polskich
    > obywateli wydano obcym krajom" - powiedział Korwin-Mikke. [...]

    [2] https://pl.wikipedia.org/wiki/Konstytucja_Rzeczyposp
    olitej_Polskiej#Nowelizacja_z_2006
    > 8 września 2006 Sejm uchwalił ustawę o zmianie art. 55 Konstytucji,
    > wprowadzającą możliwość ekstradycji obywatela polskiego [...]
    > 7 listopada 2006 opublikowano w Dz.U. z 2006 r. Nr 200, poz. 1471[8];
    > zgodnie z art. 2 ustawy o zmianie Konstytucji, nowelizacja weszła w
    > życie z dniem ogłoszenia.

    [3] https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_nakaz_aresz
    towania

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-07-09 11:07:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 08:49:39 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    A przed tą poprawką Konstytucja zakazywała ekstradycji?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2018-07-09 11:11:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A przed tą poprawką Konstytucja zakazywała ekstradycji?

    Tak patrz link-3 z treścią przed zmianą [ENA w pl-wikipedia] i link-2
    kiedy zmieniono. Ty potrafisz czytać _ze zrozumieniem_ ?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-07-09 12:38:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 11:11:00 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Tak patrz link-3 z treścią przed zmianą

    Otóż nie. Ustęp 1 brzmi tak jak napisałeś ale ustępy 2 i 3 dopuszczają
    ekstradycję pod pewnymi warunkami o czym już łaskawie nie wspomniałeś.
    Półprawdy są gorsze od nazizmu, bystrzaku.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-07-09 12:51:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 12:38:13 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Półprawdy są gorsze od nazizmu,

    W ONR to chyba akurat komplement.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 8. Data: 2018-07-09 12:55:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > ekstradycję pod pewnymi warunkami o czym już łaskawie nie wspomniałeś.
    > Półprawdy są gorsze od nazizmu, bystrzaku.

    Ty naprawdę jesteś aż tak głupi czy tylko rżniesz głupa "nieprofesjonalnie"?
    W tej konstytucji *już* zdążono "pogmerać" więcej niż raz po jej uchwaleniu.

    https://pl.wikisource.org/wiki/Konstytucja_Rzeczypos
    politej_Polskiej/Rozdzia%C5%82_2#cite_note1-

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2018-07-09 15:20:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 12:55:22 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Ty naprawdę jesteś aż tak głupi czy tylko rżniesz głupa "nieprofesjonalnie"?
    > W tej konstytucji *już* zdążono "pogmerać" więcej niż raz po jej uchwaleniu.

    O ile widzę to się pomyliłem, przeczytałem nie ten wariant Konstytucji.
    No i dobrze, w 2005 przekazano obywateli polskich na mocy ENA do innych
    krajów Unii. ENA był czymś innym niż procedura ekstradycji opisana do
    tej pory w prawie. Powstały wątpliwości, TK orzekł, konstytucję
    poprawiono. Dopóki nie poprawiono, sądy miały prawo stosować prawo
    unijne. A ty bijesz pianę i mącisz wodę odmawiając sędziom (wszystkim!)
    dobrej woli, rzetelności zawodowej i uczciwości w postępowaniu prawnym.
    Omawiając sprawę wypadało by wspomnieć też o jakich obywateli chodzi,
    jakie przestępstwa popełnili, kto ich sądził i jakie były uzasadnienia
    wyroków. Mielibyśmy pełny obraz a ty byś uniknął zarzutu nieuczciwości.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2018-07-09 15:40:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > jakie przestępstwa popełnili, kto ich sądził i jakie były uzasadnienia
    > wyroków. Mielibyśmy pełny obraz a ty byś uniknął zarzutu nieuczciwości.

    A konstytucja w wersji sprzed listopada 2006 niby pozwalała na ekstradycję
    obywateli RP w jakimkolwiek przypadku? Zapis był niezwykle jednoznaczny.
    Pierdolenie że ENA nie było ekstradycją _dla mnie_ jest o klasę gorsze od
    machlojek PiS z konstytucją.

    Ty narażasz się na zarzut nieuczciwości wprowadzając do dyskusji coś co
    było bez znaczenia dla jasnej normy konstytucyjnej. Jakby którykolwiek
    z tej szóstki obywateli RP był podejrzany o coś na miarę "zbrodni
    przeciw ludzkości" to na 200% jestem pewny że o tym by trąbiono bez ustanku.

    --
    A. Filip