  • 1. Data: 2018-07-09 13:00:00
    Temat: Czy egipski policjant może się nie golić?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "- Brody są zagrożeniem dla egipskiego społeczeństwa, jedności narodowej,
    pokoju i bezpieczeństwa socjalnego państwa - przekonuje Muhammad Salem,
    prorządowy prawnik, który wraz z grupą kolegów po fachu żąda bezwzględnego
    zakazania egipskim policjantom noszenia bujnego zarostu.

    Jego wniosek zostanie rozpatrzony na początku września na specjalnym
    posiedzeniu sądu ds. pilnych. Sędzia musi zdecydować, czy utrzymać
    wcześniejszy wyrok sądu administracyjnego, który zdecydował, że egipska
    policja ma prawo zatrudniać brodaczy.

    - Jakim cudem broda może mieć wpływ na zdolność do wykonywania obowiązków?
    - zżyma się cytowany przez ,,Guardiana" były oficer policji, zawieszony
    kilka lat temu za zarost.

    - To zwykła dyskryminacja, przecież nie nosimy brody z powodu mody, tylko
    dlatego, że tak robił prorok Mahomet i tak każe nam szariat. To nie jest
    wybór polityczny, ale sprawa osobista - przekonuje funkcjonariusz."

    całość:
    http://wyborcza.pl/7,75399,23649582,broda-zagrozenie
    m-jednosci-narodowej-czy-egipski-policjant.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 2. Data: 2018-07-10 00:31:32
    Temat: Re: Czy egipski policjant może się nie golić?
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2018-07-09 o 13:00, Olin pisze:
> [...]
    >

    > całość:
    > http://wyborcza.pl/7,75399,23649582,broda-zagrozenie
    m-jednosci-narodowej-czy-egipski-policjant.html

    To jest grupa pl.soc.prawo a nie eg.soc.prawo. Ale materiał ciekawy, fakt.

    --

    Piotr

  • 3. Data: 2018-07-10 12:14:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotRek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    m-jednosci-narodowej-czy-egipski-policjant.html

    >To jest grupa pl.soc.prawo a nie eg.soc.prawo. Ale materiał ciekawy,
    >fakt.

    A co - w Polsce nie ma problemu brody ?
    Zakazana ... ale na jakiej podstawie, i czy nie koliduje z konstytucja
    ?

    A jak muzułmanin wstąpi do policji ?

    J.

  • 4. Data: 2018-07-10 12:46:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 12:14, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A co - w Polsce nie ma problemu brody ?
    > Zakazana ... ale na jakiej podstawie, i czy nie koliduje z konstytucja ?

    To będzie policjantem i będzie go obowiązywał ten sam regulamin co innych.
    W ramach pracy domowej dowiedz się od kiedy mamy własnych muzułmanów
    i dlaczego brody są u nich równie popularne jak i u chrześcijan.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-07-10 17:05:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To będzie policjantem i będzie go obowiązywał ten sam regulamin co
    >innych.

    Ale czy to nie bedzie przesladowanie na tle religijnym czy jak kto
    woli - obraza uczuc religijnych, i regulamin do zmiany ?

    >W ramach pracy domowej dowiedz się od kiedy mamy własnych muzułmanów
    >i dlaczego brody są u nich równie popularne jak i u chrześcijan.

    Nie sa takimi fanatykami ? :-)

    swoja droga ... czym to sie dawniej golono - brzytwą ?
    Chlop panszczyzniany brzytwe mial, czy brode ?

    J.

  • 6. Data: 2018-07-10 19:41:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 17:05, J.F. pisze:

    > Ale czy to nie bedzie przesladowanie na tle religijnym czy jak kto woli
    > - obraza uczuc religijnych, i regulamin do zmiany ?

    Jak na razie nie.

    > Nie sa takimi fanatykami ? :-)

    Nie, jak mieli desant fanatyków do swoich szkół to wywalili
    z zakazem wjazdu do kraju.

    > swoja droga  ... czym to sie dawniej golono - brzytwą ?
    > Chlop panszczyzniany brzytwe mial, czy brode ?

    Chłop miał brodę od dołu i kołtun od góry, grzebień też kosztował.
    Pierwsze znane narzędzia brzytwo podobne pochodzą z epoki brązu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-07-11 10:02:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Jul 2018 17:05:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale czy to nie bedzie przesladowanie na tle religijnym czy jak kto
    > woli - obraza uczuc religijnych, i regulamin do zmiany ?

    W Wielkiej Brytfannie zmieniono reguły, ale nasz rząd przed nikim nie pada
    na kolana:
    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-turban-zamiast-
    bermycy-na-urodzinach-elzbiety-ii-pierwszy-pr,nId,25
    92256

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 8. Data: 2018-07-11 10:26:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-11, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

> [...]
    > na kolana:
    > http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-turban-zamiast-
    bermycy-na-urodzinach-elzbiety-ii-pierwszy-pr,nId,25

    Bo nic nie szkodzi zmiana reguł gdy żadna ze stron nie kieruje się
    fanatyzmem a sama zmiana reguł nie szkodzi społeczeństwu. Przykładowo, w
    wielu krajach Sikhowie nie muszą nosić hełmu posuwając motocyklem.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-07-11 10:45:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 lipca 2018 10:02:19 UTC+2 użytkownik Olin napisał:

    > W Wielkiej Brytfannie zmieniono reguły, ale nasz rząd przed nikim nie pada
    > na kolana:
    Jak tylko założyłeś ten watek(o brodzie egipskiego policjanta) zacząłem się
    zastanawiać kiedy napiszesz że to "wina PISu" czy coś w ten deseń

  • 10. Data: 2018-07-11 10:51:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Jul 2018 01:45:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jak tylko założyłeś ten watek(o brodzie egipskiego policjanta) zacząłem się
    zastanawiać kiedy napiszesz że to "wina PISu" czy coś w ten deseń

    Cieszę się, że jesteś w dobrej formie, bo dawno nie pohukiwałeś i już
    zacząłem się martwić o Twój dobrostan.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek