  • 1. Data: 2018-07-09 21:19:26
    Temat: Dziwny ślad
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Ogladając zdjęcia ze chrztu dziecka pary książecej zaciekawiło mi co to
    może być za slad czy jakaś blizna na głowie dziecka.
    https://jastrzabpost.pl/newsy/chrzest-ksiaze-louis-r
    odzina-krolewska-zdjecia-wideo-galeria_668443.html?g
    aleria=2&photo=2

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-07-10 11:43:56
    Temat: Re: Dziwny ślad
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 21:19:26 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > https://jastrzabpost.pl/newsy/chrzest-ksiaze-louis-r
    odzina-krolewska-zdjecia-wideo-galeria_668443.html?g

    Ks. prof. Franciszek Longchamps de Berier głosi, że:
    ,,Są tacy lekarze, którzy po pierwszym spojrzeniu na twarz dziecka wiedzą,
    że zostało poczęte z in vitro. Bo ma dotykową bruzdę, która jest
    charakterystyczna dla pewnego zespołu wad genetycznych".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 3. Data: 2018-07-10 14:30:12
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.07.2018 o 21:19, Animka pisze:
> [...]
    > https://jastrzabpost.pl/newsy/chrzest-ksiaze-louis-r
    odzina-krolewska-zdjecia-wideo-galeria_668443.html?g

    Widoczna na zdjęciu nr 4 i 5? To włoski się tak układają. Poza tym
    niemowlęta nie mają jeszcze do końca zrośniętych kości czaszkowych i tak
    to może wyglądać.

    Ewa

  • 4. Data: 2018-07-10 16:00:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 11:43, Olin pisze:

> [...]
    > że zostało poczęte z in vitro. Bo ma dotykową bruzdę, która jest
    > charakterystyczna dla pewnego zespołu wad genetycznych".

    Tej kewstii pewnie nie dotyczy. In vitro pewnie nie było. Klonowania też.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-07-10 16:01:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 14:30, FEniks pisze:
> [...]
    >>

    > Widoczna na zdjęciu nr 4 i 5? To włoski się tak układają. Poza tym
    > niemowlęta nie mają jeszcze do końca zrośniętych kości czaszkowych i tak

    Pewnie tak, ale ja takie coś pierwszy raz widzę.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-07-11 14:25:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Ogladając zdjęcia ze chrztu dziecka pary książecej zaciekawiło mi co to
    > może być za slad czy jakaś blizna na głowie dziecka.

    Czytając grupę pl.soc.prawo zaciekawiło mnie, czym się kierowałaś,
    wrzucając to pytanie na grupę prawniczą. Podpowiesz?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 7. Data: 2018-07-11 18:01:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 14:25, Adam Wysocki pisze:

    > Czytając grupę pl.soc.prawo zaciekawiło mnie, czym się kierowałaś,
    > wrzucając to pytanie na grupę prawniczą. Podpowiesz?

    Masz głowę na karku to sam pomyśl. Mam po prostu jakąś intuicję i
    myślałam. że coś podpowiesz.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-07-11 20:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    2

    > Tej kewstii pewnie nie dotyczy. In vitro pewnie nie było. Klonowania

    Znaczy ZNOWU nie wyczułas ironii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 9. Data: 2018-07-11 20:42:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-11 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Znaczy ZNOWU nie wyczułas ironii?

    Nie znowu, ale nie wyczułam, bo mam takie jedno zmartwienie, więc mogłam
    nie zorientowac się.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-07-11 23:26:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Masz głowę na karku to sam pomyśl.

    Nie zrozumiałaś, spytam więc inaczej: co blizna na głowie dziecka ma
    związanego z prawem? Którego artykułu którego kodeksu dotyczy?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]