  • 61. Data: 2018-07-17 13:22:33
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 13:04:07 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Napiszę prościej - kłamstwem jest dyskusja dzisiaj o sondażu sprzed roku
    > (i wyciąganie wniosków "na dziś" z tak starych danych).

    Zupełnie odmiennie rozumiemy słowo "kłamstwo".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 62. Data: 2018-07-17 13:25:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 13:22, Olin pisze:

    > Zupełnie odmiennie rozumiemy słowo "kłamstwo".

    Nie wycinaj tyle, to będziesz rozumiał kontekst :)

    Kłamstwem były wnioski radka, które wyciągał:

    - z sondażu, czyli z natury swojej analizy zafałszowanej, często nawet
    celowo
    - sprzed roku, czyli pomijając powyższe, już nieaktualnego.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2018-07-17 14:01:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 13:25:05 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > - z sondażu, czyli z natury swojej analizy zafałszowanej, często nawet
    > celowo

    Ponieważ żadnym sondażom nie można wierzyć, bo są fałszowane, jedynym
    sposobem ustalenia preferencji suwerena w dowolnej kwestii jest zapytanie o
    nie Kowin-Mikkego albo Kukiza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 64. Data: 2018-07-17 14:05:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 13:03:20 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Ty z tych, że nawet kryzysy wywołane wspólną walutą (vide Grecja) cię
    > nie przekonają, więc także szkoda klawiatury na edukację :)

    Wenezuela całkowicie suwerennie zarządza swym Boliwarem, dlatego jej
    gospodarka kwitnie a tamtejszy lud pławi w dobrobycie.

  • 65. Data: 2018-07-17 14:07:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Czyli jak dokładnie?

    Tak jak to zrobiłeś.

    > I mechanizm zwany potocznie "a nie bo Ty" znowu w natarciu.
    > <6-lat>Użyłem go pierwszy, znajdź sobie swój!</6-lat>
    >
    > Używając narracji (i to kompletnie nieistotne w tym momencie
    > kogo popierasz) w stylu "totalna opozycja" (i nieistotne, czy
    > ironicznie, czy nie) wpisujesz się dokładnie w to co
    > skrytykowałem (czyli tworzenie binarnych podziałów
    > społecznych). I wyzywanie mnie teraz niespecjalnie
    > ten fakt zmieni.

    Dokładnie sam to robisz wobec mnie bo miałem czelność
    mieć inne zdanie. To się nazywa mentalność Kalego.

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2018-07-17 14:08:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 11:56, r...@k...pl pisze:

    > Wytłumaczył ci jak dziecku dlaczego bzdurzysz.
    > Dziecko nie zrozumiało.

    Wytłumaczyłem mu jak dziecko że oskarża innych o swoje wady.
    Okazał się dzieckiem i nie zrozumiał.

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2018-07-17 14:09:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:01, Olin pisze:

    > Ponieważ żadnym sondażom nie można wierzyć, bo są fałszowane, jedynym
    > sposobem ustalenia preferencji suwerena w dowolnej kwestii jest zapytanie o
    > nie Kowin-Mikkego albo Kukiza.

    Pite było?

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2018-07-17 14:10:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:05, Olin pisze:

    > Wenezuela całkowicie suwerennie zarządza swym Boliwarem, dlatego jej
    > gospodarka kwitnie a tamtejszy lud pławi w dobrobycie.

    Oczywiście. Można się rządzić dobrze, a można źle. Jednak receptą na
    kryzys walutowy Wenezueli nie jest przyjęcie przez nią dolara
    amerykańskiego.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2018-07-17 14:13:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 14:10:59 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Oczywiście. Można się rządzić dobrze, a można źle. Jednak receptą na
    > kryzys walutowy Wenezueli nie jest przyjęcie przez nią dolara
    > amerykańskiego.

    Zaś powodem zapaści greckiej gospodarki nie było Euro.

  • 70. Data: 2018-07-17 14:14:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 14:13, Olin pisze:

    > Zaś powodem zapaści greckiej gospodarki nie było Euro.

    Jednym z czynników był tani kredyt, za tani, jak na gospodarkę grecką.

    --
    Liwiusz