  • 51. Data: 2018-07-17 11:36:52
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 09:57, Liwiusz pisze:

    > Coś na prawo, ja na Korwina,

    Też nie lubisz kobiet?

    > ale w mainstreamie może Kukiz,

    http://ruchkukiza.pl/klub-poselski/strategia-zmiany/
    Przeczytałem całość.
    Niektóre życzenia są fajne, ale brakuje mi: rozdziału państwa od
    kościoła, wprowadzenia Euro. I paru innych rzeczy.

    http://ruchkukiza.pl/klub-poselski/strategia-zmiany/
    #page/4

    "Ale ta zmiana musi być przede wszystkim rewolucją etyczną, bo
    najważniejszą kwalifikacją do rządzenia jest kwalifikacja moralna."

    Jak czytam o kwalifikacjach moralnych, to mi się niedobrze robi. W
    państwie ISIS wszystkich sędziów, którzy nie mieli kwalifikacji
    moralnych wyrżnięto. Podobno w ten sposób zlikwidowali problem z
    przestępczością i już nie mają złodziei.

    https://vod.tvp.pl/video/przewodnik-po-panstwie-isla
    mskim,przewodnik-po-panstwie-islamskim,30206563

    Za to do więzienia wsadzają człowieka, który odważył się wyjść na ulicę
    w towarzystwie "obcej" kobiety.
    To byłoby na tyle jeśli chodzi o moralność.
    Jeśli rządzący zaczynają decydować, co jest moralne, a co nie, to należy
    szybko uciekać. Właśnie dlatego tak ważny jest trójpodział władzy i
    niezależne sądownictwo.

    > a może jest
    > pole na nową partię. W końcu ile można wybierać pomiędzy socjalistami
    > wierzącymi, niewierzącymi,

    Moje poparcie będzie miała partia, która w pierwszej kolejności
    zagwarantuje rozdział państwa od kościoła.

    > i pachołkami Niemiec.

    Uuuu... ale powiało....

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 52. Data: 2018-07-17 11:49:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 11:36, Kviat pisze:

    > Też nie lubisz kobiet?

    Widzę, że kolega niewiele jarzy z tego, co Korwin mówi:)

    > Niektóre życzenia są fajne, ale brakuje mi: rozdziału państwa od
    > kościoła,

    Nieistotne.

    > wprowadzenia Euro. I paru innych rzeczy.

    Broń Boże, możliwość prowadzenia własnej polityki pieniężnej to bardzo
    ważna cecha państwa.

> [...]
    > moralnych wyrżnięto. Podobno w ten sposób zlikwidowali problem z
    > przestępczością i już nie mają złodziei.

    Nie wiem, ale jeśli nie lubisz muzułmanów, to tym bardziej powinieneś
    wspierać "naszych ajatollahów", bo jak pokazuje historia, społeczeństwo
    z taką "próżnią religijną" nie istnieje.

    > Moje poparcie będzie miała partia, która w pierwszej kolejności
    > zagwarantuje rozdział państwa od kościoła.

    Nie zanosi się, i w sumie dobrze. Jako ateiście nic mi kościół w Polsce
    nie przeszkadza.

    > Uuuu... ale powiało....

    W sensie, że wg ciebie to oni tak sami z siebie, nawet bez jurgieltu? To
    by źle o nich świadczyło, ale na szczęście to nieprawda (wystarczy
    spojrzeć na listy płac niemieckich służb typu Fundacja Batorego).

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2018-07-17 11:52:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Żyjesz mentalnie jakieś trzy kadencje temu. To właśnie za czasów rządów
    > PiS (2005-2007) Donaldowi Tuskowi udawało się sprawnie budować swoje
    > poparcie, przyklejając PiSowi emblemat "moherów", "małomiasteczkowych"
    > itp. To wówczas powstało określenie "młodzi, wykształceni, z dużych
    > miast". Określenie, które teraz ma już tylko znaczenie prześmiewcze, bo
    > tak się stało, że opozycja już nawet na tych "młodych, wykształconych"
    > nie może liczyć.

    Sondaż sprzed roku, nowszego nie chce mi się szukać

    Ponad połowa ankietowanych przez IBRIS Polaków - 53 procent - określa siebie
    jako przeciwników rządu Beaty Szydło. ,,Zdecydowanych" przeciwników jest prawie
    36 proc. Zwolennikami rządu jest 38,2 proc. respondentów. Największe poparcie
    rząd notuje u osób powyżej 70 roku życia - 47 proc. zwolenników. Częściej
    popierają go mężczyźni niż kobiety.

    Ale w grupie ankietowanych w wieku 18-29 lat sytuacja jest dla PiS dramatyczna.
    Zaledwie 5 proc. ankietowanych popierania działania rządu PiS! Przeciwnikami
    ekipy Szydło jest aż 82 proc. młodych ludzi.

    https://wolnosc24.pl/2017/07/20/pis-w-szoku-po-najno
    wszym-sondazu-mlodzi-totalnie-przeciw-rzadowi/

  • 54. Data: 2018-07-17 11:56:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Nie da się inaczej nazwać kogoś kto zachował się tak
    > jak ty. A że tego nie rozumiesz, no cóż z tego co piszesz
    > wynika że jeszcze sporo nie rozumiesz, nie tylko tego.

    Wytłumaczył ci jak dziecku dlaczego bzdurzysz.
    Dziecko nie zrozumiało.

  • 55. Data: 2018-07-17 11:57:15
    Od: Kviat

> [...]
    mskim,przewodnik-po-panstwie-islamskim,30206563

    > Za to do więzienia wsadzają człowieka, który odważył się wyjść na ulicę

    Zapomniałem dodać (dla tych, co tego dokumentu nie widzieli), że
    wsadzili go na góra dwa dni. Bo w trudnych sprawach dłużej trzeba
    zbierać dowody. Zwykle tak długo nie czekają i zabijają od razu.

    Czyli da się utrzymać porządek bez niezależnych sądów.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 56. Data: 2018-07-17 12:03:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 11:52, r...@k...pl pisze:
    > Sondaż sprzed roku, nowszego nie chce mi się szukać

    Pierwsze kłamstwo wynika z tego, że jest to sondaż. Drugie kłamstwo - że
    sprzed roku. Naprawdę szkoda klawiatury na takie śmieci.

    Przyjdą wybory, to się ludzie policzą.

    Na razie jest jak jest - zagłosowano na PiS i nie były to tylko mohery.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2018-07-17 12:27:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-07-17 o 11:49, Liwiusz pisze:

    > Widzę, że kolega niewiele jarzy z tego, co Korwin mówi:)

    Wręcz przeciwnie.
    Widzę, że kolega nie wiele jarzy z tego, co Korwin mówi :)

    > Nieistotne.

    Fundamentalne.

    > Broń Boże, możliwość prowadzenia  własnej polityki pieniężnej to bardzo
    > ważna cecha państwa.

    Chyba w XIX wieku... no może w pierwszej połowie XX.
    Widzę, że dla kolegi czas się zatrzymał :)

    #page/4

    > Nie wiem, ale jeśli nie lubisz muzułmanów, to tym bardziej powinieneś
    > wspierać "naszych ajatollahów",

    Eeee? To wbrew logice.

    > bo jak pokazuje historia, społeczeństwo
    > z taką "próżnią religijną" nie istnieje.

    Ale ja nie chcę zabraniać czy likwidować religii.
    Ludzie powinni mieć możliwość działania w organizacjach pozarządowych.
    Na równych zasadach.

    > Nie zanosi się, i w sumie dobrze.

    Zanosi się. Ostatnie badania pokazują, że biologia nie śpi.

    > Jako ateiście nic mi kościół w Polsce
    > nie przeszkadza.

    Widzę, że kolega nie jarzy nie tylko tego, co mówi Korwin :)
    To jak to się ma do postulatów Kukiz15 w sprawie przejrzystości finansów
    państwa, niskich podatków itd.?
    Tego się nie da zrobić bez rozwodu z kościołem. Przecież to państwo w
    państwie, nawet na Polskie prawo mają wylane.

    Ale wieje...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2018-07-17 12:44:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 Jul 2018 12:03:34 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Drugie kłamstwo - że
    > sprzed roku.

    Uchyl zatem rąbka tajemnicy, kiedy ów sondaż był robiony.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 59. Data: 2018-07-17 13:03:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 12:27, Kviat pisze:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Widzę, że kolega nie wiele jarzy z tego, co Korwin mówi :)

    Rzucasz jakieś kalumnie bez dowodów, nie ma nawet pola do dalszej dyskusji.

    > Fundamentalne.

    Dla ciebie i może 2% innych ludzi.

    > Chyba w XIX wieku... no może w pierwszej połowie XX.
    > Widzę, że dla kolegi czas się zatrzymał :)

    Ty z tych, że nawet kryzysy wywołane wspólną walutą (vide Grecja) cię
    nie przekonają, więc także szkoda klawiatury na edukację :)

    > Eeee? To wbrew logice.

    Zatem potrenuj ją trochę. Chcesz wytworzyć próżnię bez religii, a tak
    się nie da.

    > Ale ja nie chcę zabraniać czy likwidować religii.
    > Ludzie powinni mieć możliwość działania w organizacjach pozarządowych.
    > Na równych zasadach.

    Religie siłą rzeczy dążą do organizacji życia społeczeństw. Jak pokazuje
    przykład Europy, tam gdzie państwo spycha siłą chrześcijaństwo, wpełza
    islam. Nie stworzysz utopijnego społeczeństwa, które "w pracy" będzie
    stosowało "państwową" (jaką?) moralność, religię zostawiając na "po
    godzinach".

    > Tego się nie da zrobić bez rozwodu z kościołem. Przecież to państwo w
    > państwie, nawet na Polskie prawo mają wylane.

    Jakbym Bubla czytał :)

    > Ale wieje...

    Niewygodne fakty, prawda.

    --
    Liwiusz

  • 60. Data: 2018-07-17 13:04:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 12:44, Olin pisze:

    > Uchyl zatem rąbka tajemnicy, kiedy ów sondaż był robiony.

    Napiszę prościej - kłamstwem jest dyskusja dzisiaj o sondażu sprzed roku
    (i wyciąganie wniosków "na dziś" z tak starych danych).

    --
    Liwiusz