  • 61. Data: 2003-10-18 17:51:23
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gapę
    Od: "Daniel Gola" <m...@g...pl>

    NoMAD <l...@o...pl> napisał(a):

    > Jesli to nagrywali to tak... i to duzo.
    > To sie nazywa uznanie dlugu i powoduje ze od dzisiaj termin 1 roku
    > biegnie od nowa

    ale to ukaranym jest ciecko nie on, wiec to chyba dziecko powinno sie
    przyznac. (pewnie zalezy od wieku dziecka)

  • 62. Data: 2003-10-18 17:52:48
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości
> [...]
    Bo

    > to można zastrzegać karę umowną za świadczenie pieniężne? :)

    a znajdujesz tu uzasadnienie do a contrario? :-)

  • 63. Data: 2003-10-18 17:56:31
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzi. tylko chciała pokazać absurd poprzedniego wywodu.

    Negowac jest latwo. Sproboj mnie przekonac kilka postow wyzej

  • 64. Data: 2003-10-18 17:57:30
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bmrpiq$19ee$1@News.K.PL>, rodzic wrote:

    > Rozumiem, że dziecko jest przestępcą i należy je ukarać?

    Nie, jest gapą, a gapowe się płaci.

    Renata

  • 65. Data: 2003-10-18 17:58:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bmro1h$18th$1@News.K.PL>, rodzic wrote:

    > PKP jest biedna, ale uczciwa (biedna bo uczciwa?)!
    > Jeździłem kiedyś na bilet miesięczny koleją i któregoś dnia zostawiłem bilet
    > w domu.
    > Wystarczyło, że na drugi dzień pokazałem bilet i nie płaciłem kary.

    Nie uczciwa, tylko miłosierna. I może dlatego właśnie biedna?

    Renata

  • 66. Data: 2003-10-18 17:58:32
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > a znajdujesz tu uzasadnienie do a contrario? :-)

    ja nie, ale zdaje się, że nasze sądy tak...

    KG

  • 67. Data: 2003-10-18 17:59:14
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <bmrqrn$19r0$1@News.K.PL>, rodzic wrote:

    > Uczmy się (i dzieci) cwaniactwa!

    > rodzic

    Takie będą Rzeczypospolite jak ich młodzieży chowanie.

    Renata

  • 68. Data: 2003-10-18 17:59:25
    Od: kam <X...@X...plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A czemuz to?

    Bo nie przysyłaliby kolejnego wezwania z terminem 22.10, gdyby sprawa
    była już w sądzie. Poczekaliby na nakaz.

    KG

  • 69. Data: 2003-10-18 18:02:20
    Od: kam <X...@X...plX>

    rodzic wrote:
    > Przepraszam. Nie chodziło mi o szum(?), tylko o odpowiedź:
    > czy, gdzie i jak mogę "załatwić ułaskawienie"?
    > Zrozumiałem, że nie ma łaski.

    Jak to nie ma, zawsze jest nieoceniony art.5 ;)
    Ale poważniej - albo zapłacisz, albo liczysz na przedawnienie (jeszcze
    prawie 3 mies.)

    KG

  • 70. Data: 2003-10-18 18:07:42
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > ja nie, ale zdaje się, że nasze sądy tak...

    Pierwsze slysze...
    Przeciez nie jest zakazane zastrzeganie kary umownej za zob pieniezne...
    Poza tym wlesnie takiego zastrzezenia ta dyskusja dotyczy.. :-)))

    Pozdrawiam i jeszce raz dzieki za uswiadomienie terminu w pp !:-))