  • 71. Data: 2003-10-18 18:09:56
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnbp2vri.dr3.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Takie będą Rzeczypospolite jak ich młodzieży chowanie.

    :-)

  • 72. Data: 2003-10-18 18:20:04
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > Jak to nie ma, zawsze jest nieoceniony art.5 ;)
    > Ale poważniej - albo zapłacisz, albo liczysz na przedawnienie (jeszcze
    > prawie 3 mies.)

    Na twoim miejscu bym zaplacil bo moim zdaniem raczej wystapia na droge
    sadowa..
    Zwlaszcza ze utwierdziles ich w przekonaniu ze warto..

    Ale jest jeszcze jedna kwestia ktora moim zdaniem trzeba rozstrzygnac
    bo jakos mi to umknelo.
    Czy w dniu tego zdarzenia 1 bilet byl kupiony (wczesniej); 2 czy niemozliwe
    bylo kupienie go
    w tym dniu i pozniej.

    Jesli obie odpowiedzi sa na Tak i jesli mozesz to udowodnic to MBSZ masz
    szanse
    w postepowaniu sadowym. Dlaczego- swoje (jak to pewien grupowicz okreslil)
    gdybania
    zawarlem kilka postow wyzej w dyskusji z niejakim poilkj :-))

    Ale chetnie poslucham argumentow innych

  • 73. Data: 2003-10-18 18:23:38
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > Jak to nie ma, zawsze jest nieoceniony art.5 ;)
    > Ale poważniej - albo zapłacisz, albo liczysz na przedawnienie (jeszcze
    > prawie 3 mies.)

    Dziecko w tym roku skończyło 18 lat.
    Nie zarabia, nie posiada majątku, jest na utrzymaniu rodziców.
    Co może komornik jak do nas trafi?

    rodzic

  • 74. Data: 2003-10-18 18:28:11
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Życzę powodzenia w walce z "kanarami".

    Uwazaj co i przy kim mowisz.

    pdr
    Olo

  • 75. Data: 2003-10-18 18:30:49
    Od: kam <X...@X...plX>

    rodzic wrote:
    > Dziecko w tym roku skończyło 18 lat.
    > Nie zarabia, nie posiada majątku, jest na utrzymaniu rodziców.
    > Co może komornik jak do nas trafi?

    poczekać 10 lat i naliczyć odsetki...

    KG

  • 76. Data: 2003-10-18 18:32:55
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    > poczekać 10 lat i naliczyć odsetki...

    I za 10 lat zapukac ponownie. Amen

  • 77. Data: 2003-10-18 18:37:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dziecko w tym roku skończyło 18 lat.
    > Nie zarabia, nie posiada majątku, jest na utrzymaniu rodziców.
    > Co może komornik jak do nas trafi?

    Będzie miał 10 lat na czekanie, az dziecko:
    - przejdzie na własne utrzymanie
    - zacznie pracować
    A odsetki cały czas będą rosły.

    pdr
    Olo

  • 78. Data: 2003-10-18 18:38:12
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "rodzic" <N...@...pl> wrote in message news:bmrv10$1b23$1@News.K.PL...

    > Przepraszam. Nie chodziło mi o szum(?), tylko o odpowiedź:
    > czy, gdzie i jak mogę "załatwić ułaskawienie"?
    > Zrozumiałem, że nie ma łaski. Mogę kombinować "na czas", ale bez żadnych
    > gwarancji.
    > Wiem tylko, że jak zapłacę, poczuję się... (hmmm, nie wiem jak to ująć)...
    > moralnie poszkodowanym.
    > :(
    > Tyle.
    > Pozdrawiam i dziękuję Wam wszystkim!
    > rodzic

    Kurde, jestes chyba jedynym do ktorego dotarlo przekonanie, ze nie ma racji.
    (To tak apropos stluczki przy parkingu).

  • 79. Data: 2003-10-18 18:45:29
    Od: "Yeti" <b...@p...onet.pl>

    wiem z doświadczenia, że komornik sam z siebie nie zrobi nic.
    za 10 lat dziecko będzie pewnie mieszkać gdzie indziej, inaczej się nazywać
    (bo chyba o dziewczynę chodzi) więc po tym czasie komornik go nie znajdzie.
    chyba że mu Kruk palcem wskaże...

  • 80. Data: 2003-10-18 19:00:30
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > Czy w dniu tego zdarzenia
    > 1 bilet byl kupiony (wczesniej);
    > 2 czy niemozliwe bylo kupienie go
    > w tym dniu i pozniej.

    ad 1. Tak, bilet - właściwie znaczek do imiennego biletu miesięcznego,
    kupiony był dzień lub dwa wcześniej (później brakuje -patrz niżej).
    ad 2. tak i nie
    Wiem, że przy zakupie hurtowym w ZDiK-u wystawiana jest dla dalszego
    sprzedawcy faktura (wykaz?) na której opisane jest: jakie znaczki (nominał),
    jaka ilość i o jakich numerach (od, do) są sprzedawane. Wg tego można
    ustalić, że posiadany znaczek został zakupiony u konkretnego sprzedawcy (nie
    ma dwóch znaczków o tych samych numerach).
    Nie posiadam wiedzy na temat, czy punkt w którym dziecko zakupiło znaczek
    posiadał jeszcze takie znaczki w pierwszym dniu następnego miesiąca. Jest to
    możliwe, chociaż rzadko tak jest - w ostanim dniu miesiąca do punktu
    ustawiają się długie kolejki i bywa, że znaczków brakuje. Następna dostawa
    dopiero realizowana jest pod koniec miesiąca (znaczki o następnych
    numerach).
    Nie wiem również w jakiej kolejności (przypadkowej?) znaczki są sprzedawane
    (czy numer może mieć tu znaczenie). Tak więc nawet w przypadku kiedy punkt
    sprzedaży posiadał jeszcze znaczki o interesujacym nas nominale, jest
    szansa, jak mi się wydaje, ustalenia, że znaczek został sprzedany w
    poprzednim miesiącu (jak to miało miejsce).

    rodzic