  • 1. Data: 2003-10-18 10:03:20
    Temat: Pieszy
    Od: "piotr" <p...@o...pl>

    Czesc
    Jestem tu pierwsz y raz wiec pozdrawiam wszystkich:)

    Wczoraj w godzinach wieczornych, wbiegl mi pieszy w samochod wgnitotl
    blotnik, oczywscie wezwalem policje ktora po przebadaniu nas alkomatem i
    wywiadzie wlepila mandat temu pieszemu za nie przestrzeganie przepisow.
    Pytanie teraz do was, ja zostalem dalej z wgniecionym blotnikiem policjanci
    powiedzieli ze wlasciewie to jest sprawa nie do zalatwienia i ze musze sam
    pokryc koszty, poniewaz on nie jest z tego miasta gdzie to sie stalo , po
    drugie nie ma pojazdu i oc z ktorego mozna by sciagnac odszkodowanie.
    Blotnik jest znacznie wgnieciony 300 zl jak nic bede musial wydac
    I czy naprawde nie mam zadnych szans na wyegzekwowanie odszkodowania.
    Pzdr P

  • 2. Data: 2003-10-18 11:59:25
    Temat: Re: Pieszy
    Od: kam <X...@X...plX>

    piotr wrote:
> [...]
    > Blotnik jest znacznie wgnieciony 300 zl jak nic bede musial wydac
    > I czy naprawde nie mam zadnych szans na wyegzekwowanie odszkodowania.

    Od pieszego? Musiałbyś go pozwać (chyba że zapłaci dobrowolnie).

    KG

  • 3. Data: 2003-10-18 12:11:42
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

> [...]
    > Blotnik jest znacznie wgnieciony 300 zl jak nic bede musial wydac
    > I czy naprawde nie mam zadnych szans na wyegzekwowanie odszkodowania.

    możesz założyc jedynie sprawe cywilna - do wygrania ale za to jakim kosztem

    --
    #####################
    Raku

  • 4. Data: 2003-10-18 13:35:44
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >Od pieszego? Musiałbyś go pozwać (chyba że zapłaci dobrowolnie).

    A ubezpieczalnia nie może wystąpić z regresem do pieszego?. Oczywiście
    zakładając że dostanie jego wszystkie dane (np: z Policji).
    AFAI kilka lat temu był gdzieś na północy wypadek spowodowany przez
    pijanego pieszego (znaczy ktoś tego pieszego stuknął) i pieszy
    _musiał_ płacić regeresy dla ubezpieczalni.

    Bo tak juz offtopicznie, to kurka wodna, co niektóre piesze osóbki
    wyprawiają, to sie w pa^H^Hgłowie nie mieści. Niedawno starsza,
    _bardzo_ energiczna kobieta wybiegła mi przed maskę i zabrakło 10cm,
    żeby policyjny radiowóz zrobił mi garaż z bagażnika. Ja wyskoczyłem,
    na babke z mordą, policjanci wyszli, mnie uspokoili a dla babki
    mandacik :-)

    --
    Jerry

  • 5. Data: 2003-10-18 15:06:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003, jerry1111 wrote:

    >+ >Od pieszego? Musiałbyś go pozwać (chyba że zapłaci dobrowolnie).
    >+
    >+ A ubezpieczalnia nie może wystąpić z regresem do pieszego?.

    Na początek - nic nie pisał czy ma AC (a jest to samo
    co w innym wątku - z tytułu OC to ścigaj sobie winnego sam).
    Dalej - nie wiemy, nawet jakby miał AC, od czego ono.
    Bo jeśli np. od "kolizji z innym pojazdem, kradzieży,
    rozboju i pożaru" - to kolizji z pieszym nie obejmie :(

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-10-18 15:25:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Koszt pewnie niewielki. Może być później kłopot z windykacją. Ale to w
    sumie niewielkie kwoty, więc może się uda. Ja bym ryzykował. Najpierw
    wezwanie pisemne do ugodowego uregulowania odszkodowania z art. 415 kc.

  • 7. Data: 2003-10-18 16:11:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    jerry1111 <s...@r...wp.pl>
    niebacznie popelnil

    > zabrakło 10cm, żeby policyjny radiowóz zrobił mi garaż z
    > bagażnika.
    Znaczy sia, Panowie Policjanci nie zachowali bezpiecznego odstępu,
    czyli jakby stuknęli jednak, wykroczenie drogowe popełnili?

    --
    pozdro
    poreba

  • 8. Data: 2003-10-18 20:51:29
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > Jestem tu pierwsz y raz wiec pozdrawiam wszystkich:)
    >
    > Wczoraj w godzinach wieczornych, wbiegl mi pieszy w samochod wgnitotl
    > blotnik,

    ROTFL :-))))))))))))))))))))))))))))))))

    >wlepila mandat temu pieszemu za nie przestrzeganie przepisow.

    :-)))))))))))))))))))

    > Pytanie teraz do was, ja zostalem dalej z wgniecionym blotnikiem

    hi, hi, hi, hi,hi !!! :-))))))))))))

    > Blotnik jest znacznie wgnieciony 300 zl jak nic bede musial wydac

    ha, ha, ha, ha juz nie moge!!! :-))))))))))))))))

    A jakim samochodem jezdzisz?
    Ten pieszy chyba urwal sie z planu Terminatora IV...

    Pozdrawiam! (hi, hi, hi, .... :-)))

  • 9. Data: 2003-10-18 20:52:46
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "jerry1111" <s...@r...wp.pl>
    napisał w wiadomości news:hif2pvcsd6a46o9tjehs4qrdkobmtdos02@4ax.com...

> [...]
    > żeby policyjny radiowóz zrobił mi garaż z bagażnika. Ja wyskoczyłem,
    > na babke z mordą, policjanci wyszli, mnie uspokoili a dla babki

    hi, hi, hi :-)))

    Luuudzie bo sie posikam!!! :-)))

  • 10. Data: 2003-10-19 09:18:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakim samochodem jezdzisz?
    > Ten pieszy chyba urwal sie z planu Terminatora IV...

    Nie wiesz jakim??? Stawiam 100$ przeciwko garści orzechów że Fiatem Punto.
    Tylko fiat ma "papierową" karoserię.
    Kto się zakłada?

    Pozdr
    Leszek